Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Korn  (Luettu 1250 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Art Is Resistance
Korn
« : 26.05.07 - klo:21:11 »
Ketäs kuuntelee uuden metallin pioneeri bändiä Kornia. Korn on ollut pystyssä vuodesta 1993. Korn yhdisti metalliinsa räppi, hip hop ja funkin vaikutteita. Ja sanoitukset kertoivat perheväkivallasta, lapsiin kohdistuvasta seksuaallisesta hyväksikäytöstä ja koulu kiusaamisesta. Mä oon kuunnellu Kornia vuodesta 2004 lähtien. Omat lempi levyni bändin tuotannosta on eka levy Korn ja Untouchables. muutkin levyt löytyy levy hyllystäni.

"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

betrunken

• Vieras
Vs: Korn
« Vastaus #1 : 26.05.07 - klo:21:17 »
Korn - Falling Away From Me. on hyvä kappale :) ja muutenkin kuuntelen sitä kun winampin shufflessa se tulee vain esiin :)

Stern

• Vieras
« Vastaus #2 : 27.05.07 - klo:11:30 »
Oon kai kuullu. Eikös se oo jotain rämpyttämistä..  :D Ei iske.  :P

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #3 : 27.05.07 - klo:11:33 »
En oo muuta kuullu ku just sen pakollisen Here To Stayn. Siinä on hyvä biisi, etenkin massiivisella äänentoistolla.  8)
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Stern

• Vieras
« Vastaus #4 : 27.05.07 - klo:11:38 »
En oo muuta kuullu ku just sen pakollisen Here To Stayn. Siinä on hyvä biisi, etenkin massiivisella äänentoistolla.  8)
En oo kuullu tuota. Tai en ainakaan tunnista.

Kai tältäkin bändiltä edes yksi hvyä kappale löytys kun viittis kuunnella ja ois mitä kuunnella. Mutta kun mikään ei tunnu niin hyvältä Rammsteinin rinnalla.

betrunken

• Vieras
« Vastaus #5 : 27.05.07 - klo:13:51 »
paljastan tärkeää tietoa tästä yhtyestä:tämän bändin kitaristi kun tuli uskoon niin se erosi tästä yhtyestä :( .

Stern

• Vieras
« Vastaus #6 : 27.05.07 - klo:17:18 »
paljastan tärkeää tietoa tästä yhtyestä:tämän bändin kitaristi kun tuli uskoon niin se erosi tästä yhtyestä :( .
Uskon..  :D

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #7 : 28.05.07 - klo:14:43 »
Hyvä bändi. ;)

Poissa noora

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #8 : 28.05.07 - klo:15:34 »
Lainaus
paljastan tärkeää tietoa tästä yhtyestä:tämän bändin kitaristi kun tuli uskoon niin se erosi tästä yhtyestä  .
Aa, mä en tiennytkään... Mikähän oli syynä eroon?

En ole Korniin pahemmin tutustunut, mutta hyvältähän se kuulostaa. Ainakin ne biisit, mitä olen tähän mennessä kuullut.

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #9 : 28.05.07 - klo:15:36 »
Oliks siitä juttuu siin yhes musavideos mis on xzibit ja lil john jne.

betrunken

• Vieras
« Vastaus #10 : 28.05.07 - klo:18:23 »
Lainaus
seemann voi varmaan vastata kun tietää eniten tästä bändistä :).itse luin vain jostai toin tiedon pari vuotta sitten

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #11 : 28.05.07 - klo:18:37 »
Lainaus
seemann voi varmaan vastata kun tietää eniten tästä bändistä :).itse luin vain jostai toin tiedon pari vuotta sitten

Ei siinä ollut mitään muutka kuin se että se kitaristi löysi jeesus kristuksen eikä uskovainen voi soittaa vihaista metallia.

"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

betrunken

• Vieras
« Vastaus #12 : 28.05.07 - klo:18:47 »
Lainaus

Ei siinä ollut mitään muutka kuin se että se kitaristi löysi jeesus kristuksen eikä uskovainen voi soittaa vihaista metallia.

toivottavasti rammsteinin pojat eivät tule uskoon ;D

Poissa noora

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #13 : 28.05.07 - klo:21:02 »
Lainaus
Huono tekosyy! Onhan Iron Maideninkin rumpali harras kristitty :D

betrunken

• Vieras
« Vastaus #14 : 28.05.07 - klo:21:03 »
Lainaus
Huono tekosyy! Onhan Iron Maideninkin rumpali harras kristitty :D
äitee sano metalicaa pirun musaksi :o