Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Pelot ja fobiat  (Luettu 15239 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

ForeverDew

• Vieras
Vs: Pelot ja fobiat
« Vastaus #30 : 29.05.07 - klo:18:33 »
ahtaat paikat
Sellaiset ahtaat kaapit on pelottavia. Nuorempana veljeni sulki minut johonkin kylmäkaappiin mummolassa ja siellä istuin viluissani, kun en osannut avata ovea. Onneksi lopulta mummo löysi miut sieltä istumasta  :-X

Poissa Sarumi

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #31 : 29.05.07 - klo:19:54 »
Hymm... Hammaslääkärikammo, piikkikammo ja korkeanpaikankammo. Pelkään myös ampiaisia ja ehkä lievästi on ahtaanpaikankammoa. Kaikista voimakkain kammo on kylläkin tuo piikki-ja hammaslääkäri kammo. Usein rupee pyörryttämään ja voimaan huonosti jo muutamaa päivää aikaisemmin kun tiedän jotain sellaista olevan tulossa.

Pimeää pelkäsin joskus pienenä, mutta en enään. Nykyisin kävelen usein kahdelta tai kolmeltakin yöllä talvisin metsässä, kun sitä kautta pääsee nopeammin serkulle ja takaisin. Hirviä ym muita eläimiä siellä kyllä on. Kerran törmäsin matkallani hirveen ;D

betrunken

• Vieras
« Vastaus #32 : 29.05.07 - klo:20:00 »
Lainaus
Kerran törmäsin matkallani hirveen
ei ollut 308 mukana?

Poissa Venaticorum

• Konkari
  • Sukupuoli: Mies
  • Liebe ist Krieg
« Vastaus #33 : 29.05.07 - klo:20:31 »
Lainaus
ei ollut 308 mukana?

Kun se siellä kännissä toikkaroi? en usko :D

Mut joo lievä ahtaanpaikankammo löytyy ja ampparit ei oo kivoja :) korkeetpaikat  :-\ ne on pahimpia!

Poissa noora

• Konkari
« Vastaus #34 : 29.05.07 - klo:20:39 »
Lainaus
Pimeää pelkäsin joskus pienenä, mutta en enään. Nykyisin kävelen usein kahdelta tai kolmeltakin yöllä talvisin metsässä, kun sitä kautta pääsee nopeammin serkulle ja takaisin.
Minäkin pelkäsin pienempänä pimeää. Nykyisin tykkään kävellä ulkona yöllä. Eihän se tietenkään ole fiksua lähteä mihinkään ihan syrjäisille kaduille yksin, ties mikä namusetä siellä tulee vastaan ;D Luotan kuitenkin siihen, että juoksen lujempaa kuin ne, haha.

Poissa Venaticorum

• Konkari
  • Liebe ist Krieg
« Vastaus #35 : 29.05.07 - klo:20:46 »
Lainaus
Pimeää pelkäsin joskus pienenä, mutta en enään. Nykyisin kävelen usein kahdelta tai kolmeltakin yöllä talvisin metsässä, kun sitä kautta pääsee nopeammin serkulle ja takaisin.
Minäkin pelkäsin pienempänä pimeää. Nykyisin tykkään kävellä ulkona yöllä. Eihän se tietenkään ole fiksua lähteä mihinkään ihan syrjäisille kaduille yksin, ties mikä namusetä siellä tulee vastaan ;D Luotan kuitenkin siihen, että juoksen lujempaa kuin ne, haha.

Tai sit et :D Mut joo tampereella on ainakin ihan turvallista kävellä täällä mis mä asun niin 24/7 kuhan ei ihan tahallaan lähe tappeleen tyyliin.

Poissa noora

• Konkari
« Vastaus #36 : 29.05.07 - klo:21:11 »
Lainaus
Tai sit et  :D
No siis luultavasti en :D Eipä täällä meilläpäinkään mitään oikeasti vaarallisia hiippareita ole. Onneksi.

Poissa Venaticorum

• Konkari
  • Liebe ist Krieg
« Vastaus #37 : 29.05.07 - klo:21:16 »
Lainaus
Tai sit et  :D
No siis luultavasti en :D Eipä täällä meilläpäinkään mitään oikeasti vaarallisia hiippareita ole. Onneksi.
Missä sä asut jos sellasia ei oo :D

Poissa Sarumi

• Konkari
« Vastaus #38 : 29.05.07 - klo:22:15 »
Lainaus
ei ollut 308 mukana?
Kun se siellä kännissä toikkaroi? en usko :D
Hei, mä olin selvinpäin :D

Ja 308 ei ollu mukana ;D

betrunken

• Vieras
« Vastaus #39 : 30.05.07 - klo:05:31 »
Lainaus
Ja 308 ei ollu mukana
voihan vitja :P,minä kun olisin mielelään käynyt hirven lihasta kaupan käyntiä :-X

Stern

• Vieras
« Vastaus #40 : 30.05.07 - klo:09:09 »
ahtaat paikat
Sellaiset ahtaat kaapit on pelottavia. Nuorempana veljeni sulki minut johonkin kylmäkaappiin mummolassa ja siellä istuin viluissani, kun en osannut avata ovea. Onneksi lopulta mummo löysi miut sieltä istumasta  :-X
Ja mut kerran isoveli telkes vannan alle ja ei ollu päästää pois. Arvaa meninkö paniikkinn?!  :-\

Lainaus
Toivottavasti juoksetkin..

Lainaus
Ja 308 ei ollu mukana
voihan vitja :P,minä kun olisin mielelään käynyt hirven lihasta kaupan käyntiä :-X
Kallista kuin elämä muutenkin..

marni

• Vieras
« Vastaus #41 : 30.05.07 - klo:13:49 »
mie muten pelkään noita kaikkii lintisin sun muiren semmosia isoja kauheeta vemputiimia... sinne sisävuoristo rataankaa en ois menny jos oisin tienny mimmone se o :P

Poissa fellfrosch

• Konkari
« Vastaus #42 : 30.05.07 - klo:14:34 »
Minulla on sellainen jännä kammo kaikkea isoa ja tummaa kohtaan (kuullostaa varmaan hassulta) Esim: Meidän vieressä on K-rauta jossa on sellainen helkkarin korkea (30m) ja leveä (50m) ulkovarasto jonka yhtä seinustaa suojaa musta pressu, en voisi ikinä kuvitellakaan käveleväni sen vierestä, koska pelkäisin että se putoaa ja jään sen alle?! Enkä voisi ikinä laskea tummasta putkiliukumäestä (Huudan jo valmiiksi apua! ;D) tai hyppiä pomppulinnassa koska pelkään sen romahtavan päälleni. Pelkään myös valaita, joskus näen unia että minut laitetaan sellaiseen hirmuisen kokoiseen altaaseen valaiden kanssa uimaan :o (tällaisia painajaisia minulla) :D

En tiedä ymmärsittekö mitä yritin sanoa, mutta kuitenkin.

Poissa noora

• Konkari
« Vastaus #43 : 30.05.07 - klo:14:38 »
Lainaus
Enkä voisi ikinä laskea tummasta putkiliukumäestä (Huudan jo valmiiksi apua! )
Hyi olkoon! Putkiliukumäet. Ei ikinä. Etenkin jos ne on sellaisia veteen päättyviä, mä olen vaan ihan varma, että joku on jäänyt sinne jumiin ja minä lasken niskaan. Siellä sitten oltaisiin  :D

Lisää pelkoja: Kaivinkoneet, tiekarhut (siis lumiaurat, ne isot), isot traktorit... Kaikki tuollaiset isot koneet, mitkä on liikkeessä. Hui.

ForeverDew

• Vieras
« Vastaus #44 : 30.05.07 - klo:16:44 »
Lainaus
Enkä voisi ikinä laskea tummasta putkiliukumäestä (Huudan jo valmiiksi apua! )
Hyi olkoon! Putkiliukumäet. Ei ikinä. Etenkin jos ne on sellaisia veteen päättyviä, mä olen vaan ihan varma, että joku on jäänyt sinne jumiin ja minä lasken niskaan. Siellä sitten oltaisiin  :D

Lisää pelkoja: Kaivinkoneet, tiekarhut (siis lumiaurat, ne isot), isot traktorit... Kaikki tuollaiset isot koneet, mitkä on liikkeessä. Hui.
Kyllä. Putkiliukumäet ovat ahdistavia. Sattuu välillä, kun ajatteleekin sellaisesta laskemista :-\ Ja isot koneet ovat pelottavia. Etenkin ne murhanhimoiset kuskit, jotka joskus auraavat lunta ihmisten päälle.