Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Pelot ja fobiat  (Luettu 15239 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa DBB

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Pelot ja fobiat
« Vastaus #375 : 18.10.09 - klo:12:24 »
Hmm.. Pienenä pelkäsin ampiaisia ja muita pistäviä ötököitä. ;D Pelko on kyllä laantunut, mutten vieläkään rakasta niitä.

Poissa TdK

• Tulokas
« Vastaus #376 : 18.10.09 - klo:12:26 »
Tumma syvä vesi ja kaikki syvän meren kalat...
Sekä kaikista pahin pelko on Mureenat. (Tuli vissiin siitä kun pelaili Mario 64 nintendolla)

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #377 : 18.10.09 - klo:12:36 »
En tiedä olenko aiemmin maininnut, mutta Pikku Kakkosessa keväisin esitettävä Varokaa heikkoa jäätä. Nyt kyllä pystyn jotenkin katsomaan tuon pätkän, mutta pienenä pelkäsin sitä eniten koko maailmassa. Ehdin jo pitkään luulla olevani ainoa, mutta nyt huomasinkin että Facebookin Varokaa heikkoa jäätä -trauma nimisessä ryhmässä on tällä hetkellä 6 264 jäsenestä. Wikipediassa sanotaan näin:
Jäävaroitus on jäänyt joillekin television katsojille mieleen vastenmielisenä, ja sitä on kritisoitu muun muassa siinä esiintyvän äänimaailman ja tapahtumien takia, jotka ovat tuottaneet traumoja.
Enkä yhtään ihmettele :D

Poissa TdK

• Tulokas
« Vastaus #378 : 18.10.09 - klo:12:39 »
Menee ainakin viesti perille kun vähän pelottelee

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #379 : 18.10.09 - klo:12:46 »
Menee ainakin viesti perille kun vähän pelottelee
Syöpyy liiankin hyvin mieleen tuo ettei heikoille jäille kannata mennä. Mutta se tuossa on jännä, ettei kukaan joka on myös pelännyt tätä pienenä, osaa sanoa mikä siinä oli pelottavaa. Iloinen 80-luvun pestellisävyinen kuvitus? Ehkäpä se oli siinä lopussa se karhu joka sanoo Varokaa heikko jäätä, MMMMMMMMMM. Ja onko näin, että sen ääntä myöhemmin muutettiin koska sai niin paljon kritiikkiä lapsiperheiltä? Myöhemmin se sanoi tuon paljon hempeämmin. Ja se musiikki tosiaan sai kananlihalle :D
Tässä Tehokeino versio, älkää laittako ääniä kovalle, se tulee tosiaan äänekkäästi. Tuo kyllä tuskin on se alkuperäinen, jokin siitä muokattu versio ehkä.

Poissa amalia3

• Veteraani
  • minun rammstein logo tatskani
« Vastaus #380 : 18.10.09 - klo:15:54 »
Mulla on aina tää PELKO:

Ajan paljon pimeellä ja yöllä autolla yksin, tulee mieleen se "haamuliftari" joka aina tos kotimatkalla on kuulemma nähty peukalo pystyssä yhen mäen nyppylällä. Ja kuulemma jos sitä ei ota kyytiin se ilmestyy haamuna auton takapenkille...AAAHH!!

Joka kerta sen muistaa......ei oo vielä liftaamassa ollu???

Sit viime syksynä siinä kohdalla kuoli kaksi ihmistä kolarissa......
So ist das Leben! Das ist wohl alles für heute...

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #381 : 20.10.09 - klo:12:59 »
Mulla on aina tää PELKO:

Ajan paljon pimeellä ja yöllä autolla yksin, tulee mieleen se "haamuliftari" joka aina tos kotimatkalla on kuulemma nähty peukalo pystyssä yhen mäen nyppylällä. Ja kuulemma jos sitä ei ota kyytiin se ilmestyy haamuna auton takapenkille...AAAHH!!

Joka kerta sen muistaa......ei oo vielä liftaamassa ollu???

Sit viime syksynä siinä kohdalla kuoli kaksi ihmistä kolarissa......

Urbaani legendoja, tai no en vois sanoo kovin urbaaniks ku kerran maalla tapahtunut mutta kuitenki. Siis silti vaik tietää ettei ne oo totta ni kyl se varmaa karmasee kivasti aina ku ohi ajaa :)
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #382 : 20.10.09 - klo:13:04 »
Viime viikolla olin saksalan seikkailukeskuksessa.
Siellä oli sellanen jännä katon rajassa menevä kiipeliy tai sellainen... tässä on kuvia
http://phnet.fi/yritysesittelyt/seikkailukeskussaksala/images/sa_gallery_04.jpg
http://phnet.fi/yritysesittelyt/seikkailukeskussaksala/images/sa_gallery_06.jpg

Tuolla ylhäällä minua alkoi pelottamaan toin ekan köyden jälkeen ku tultiin yhdelle lankulle vain seisomaan :D
Eli korkeapaikan kammo tms minulla voi hyvinkin olla.
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Nebeli

• Konkari
« Vastaus #383 : 20.10.09 - klo:16:39 »
Mulla on joku sellane fobia, että pelkään mitä ihmiset musta esim. koulussa aattelee. Ja sitten kans jos kävelen yksin jossai pimeessä, niin tuntuu että joku käy jalkaat tms.

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #384 : 20.03.10 - klo:23:03 »
Pimeää olen pelännyt aina jossain määrin, pienenä vähän liikaakin :D Näin 7-vuotiaana Halloween H20-leffan, ja se tais olla hieman liikaa meikäläiselle. Monta kuukautta nukuin valot päällä ja joskus nukuin siskon lattialla, kun en uskaltanut nukkua yksin omassa huoneessa. Muistan kun kerran piti käydä kellarissa, eikä kukaan muu ollut kotona... Kävin pannuhuoneesta hakemassa kirveen ja se kädessä etenin hitaasti :D (Kun leffan lopussa Jamie Lee Curtis hakkas "Michaelilta" pään poikki). Että jos Michael Myers olisi tullut vastaan siellä meidän kellarissa, olisin osannut toimia, haha :D

Sit lukkeja ja sääskejä pelkään ihan hullunlailla. Ja muita isoja, lentäviä ötököitä, etenkin yöperhosia :-[ yäk!

Sitten järvien/lampien/meren pohjaa... Olisi kauheaa sukeltaa järvessä ja nähdä joku hauki tai muu möllykkä siellä. Se on kamalaa kun ei tiedä mitä siellä vedessä lymyää. :|
Chainsaw, ja!

Poissa Zenika

• Jäsen
  • *
« Vastaus #385 : 21.03.10 - klo:00:12 »
Mulla on kaikkia ihan outoja pelkoja. Pelkään eniten ehkä julkisia paikkoja, kaupungilla oleminen on ihan tuskaa. Aika usein tullut paniikkikohtaus kun on johonkin kauppaan raahattu... Sitten lihomisen pelko. Jonkunasteinen syömishäiriö mulla kai on ja siitä toi johtuu.
Hämähäkkejä pelkää moni muukin, se ei sentään ole outo :D
Niinjoo, ja Mikki Hiiri. Jos olette suicidemousesta kuullut niin sen takia...

Poissa Herz

• Veteraani
  • 3x^721
« Vastaus #386 : 21.03.10 - klo:01:29 »
Itselläni on vain yksi ainut fobia eli se yöperhoset. Vieläkin. Hrr...

Lisäksi tätä ei ehkä voi sanoa fobiaksi, mutta kaikki pelottavat ja ahdistavat videot kiinnostavat mua. Sitten katson ne, yleensä keskellä yötä, ja sitten tietysti alkaa ahdistaa ja hieman pelottaa. Lisäksi on myös erilaiset urbaanilegendat yms. pelottaa ja ahdistaa hieman. Esimerkiksi jos ajattelen sellaisia, en uskalla katsoa sälekaihtimet/verhot auki olevasta ikkunasta ulos. D:

Että sellaista.

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #387 : 21.03.10 - klo:01:41 »
Esimerkiksi jos ajattelen sellaisia, en uskalla katsoa sälekaihtimet/verhot auki olevasta ikkunasta ulos. D:

o.O Tarkoitatko tuolla jotain tiettyä legendaa, vai? Mut joo, nuo osaa kyllä ahdistaa kun tarpeeksi asiaan syventyy.
Chainsaw, ja!

Poissa Herz

• Veteraani
  • 3x^721
« Vastaus #388 : 21.03.10 - klo:01:58 »
Esimerkiksi jos ajattelen sellaisia, en uskalla katsoa sälekaihtimet/verhot auki olevasta ikkunasta ulos. D:

o.O Tarkoitatko tuolla jotain tiettyä legendaa, vai? Mut joo, nuo osaa kyllä ahdistaa kun tarpeeksi asiaan syventyy.
No ajattelen sitten tiettyä yksittäistä tai sitten montaa eri, tulos on aina sama. :D

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #389 : 21.03.10 - klo:02:11 »
Eiku mietin, että onko kenties olemassa jokin urbaani legenda, josta en ole tietoinen :D Jokin semmoinen kaupunkitarina, jossa kenties viitataan johonkin talon nurkilla piileskelevään hyypiöön? Tuommoista mulle tuli heti mieleen tosta sun jutusta ;D
Chainsaw, ja!