Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Mitä pidätte rammsteinin englanti versioista?  (Luettu 3549 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

betrunken

• Vieras
Esim:amerika,du hast,engel,stripped(sanokaa toki jos on muitakin versioita)nämä ovat vain mitä olen kuullut.

Stern

• Vieras
Vs: Mitä pidätte rammsteinin englanti versioista?
« Vastaus #1 : 22.03.07 - klo:18:07 »
Noista paras on Stripped.. ehdottomasti! Mitkä sanat ja tunnelma  ;).

betrunken

• Vieras
« Vastaus #2 : 22.03.07 - klo:18:23 »
hups,unohdin itse kertoa :P mun mielestä amerika on mistä pidän eniten tällä hetkellä(johtuu ehkä siitä että olen kuullut vähiten tällä hetkellä)

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #3 : 22.03.07 - klo:20:26 »
Enpä ole noita itseasiassa paljoa edes kuullut mutta eipä ne nyt niin hyviä ole, kuin muut kappaleet. Paitsi Stripped on mahtava, vaikkei olekkaan alunperin Rammsteinin oma biisi.

betrunken

• Vieras
« Vastaus #4 : 22.03.07 - klo:22:05 »
sori jos kysyn jotain typerää :-[  mutta nyt olen kuullut että olisi rammstein hitler biisi :-\?  sonnen tausta musalla,taitaa olla feikki?

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #5 : 22.03.07 - klo:22:07 »
sori jos kysyn jotain typerää :-[  mutta nyt olen kuullut että olisi rammstein hitler biisi :-\?  sonnen tausta musalla,taitaa olla feikki?
Feikki on.
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #6 : 22.03.07 - klo:22:11 »
Lainaus
sori jos kysyn jotain typerää, mutta nyt olen kuullut että olisi rammstein hitler biisi?  sonnen tausta musalla,taitaa olla feikki?
Feikkipä hyvinkin, ja aivan hirveän kuuloista vielä... Muita feikkejä (mitä minä tiedän) Smurf, Juden Hasst ja Barbie Girl ;).

betrunken

• Vieras
« Vastaus #7 : 22.03.07 - klo:22:16 »
Lainaus
Feikki on.

Lainaus
Feikkipä hyvinkin, ja aivan hirveän kuuloista vielä... Muita feikkejä (mitä minä tiedän) Smurf, Juden Hasst ja Barbie Girl Iskee silmää.
kiitos tiedosta  molemmille :)vaikka epäilin jo että ei se olisi rammsteinin oma biisi tai siis laulu,mutta vaan varmistin asian minua viisaamilta,danke!

Stern

• Vieras
« Vastaus #8 : 23.03.07 - klo:10:54 »
Minä en yhtään tykkää tuosta että Rammsteinia alituiseen yhdistetään natsismiin. Itse en ole yhtään noita feikki kappaleista kuullut.. onneksi.

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #9 : 23.03.07 - klo:14:32 »
Stripped on paras englannin kielinen biisi.
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

betrunken

• Vieras
« Vastaus #10 : 23.03.07 - klo:14:38 »
Lainaus
Minä en yhtään tykkää tuosta että Rammsteinia alituiseen yhdistetään natsismiin
se on totta :o,en sitten tiedä miten se aina on sitten muka natsi kamaa muiden mielestä >:(.itsellä kun sattuu olemaan vielä saksalainen autonkin ja kuuntelen tiedätte kyllä mitä ;).niin aika usein saan kuulla että olenko minä skini kun mulla on saksalainen auto ja kuuntelen saksalaista musaa ???

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #11 : 23.03.07 - klo:15:22 »
Lainaus
Minä en yhtään tykkää tuosta että Rammsteinia alituiseen yhdistetään natsismiin
se on totta :o,en sitten tiedä miten se aina on sitten muka natsi kamaa muiden mielestä >:(.

Ei siihen enempää tarvita kuin että Rammstein on saksalainen. Yleinen stereotypia: saksalainen = natsi.
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

betrunken

• Vieras
« Vastaus #12 : 23.03.07 - klo:15:34 »
Lainaus
Ei siihen enempää tarvita kuin että Rammstein on saksalainen. Yleinen stereotypia: saksalainen = natsi
on se niin väärin :'(.mutta yritäkämme olla välittämättä olla asiasta :)tai siis muiden mielipiteistä ;D(voimme tietenkin sanoa vähän vastaan ;))itse sanon aina etten välitä että onko rammstein saksalainen vai suomalainen,niin joka tapauksessa tekevät hyvää musaa ;D.joka ei loukkaa toisia rotuja vai olenko väärässä?kun toi saksan kieli ei oikein taivu hyvin :-[

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #13 : 23.03.07 - klo:15:55 »
Sripped on paras. Mutta ei Engelkään nii huono ole.

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #14 : 23.03.07 - klo:17:28 »
Lainaus
itse sanon aina etten välitä että onko rammstein saksalainen vai suomalainen,niin joka tapauksessa tekevät hyvää musaa Virnistää.joka ei loukkaa toisia rotuja vai olenko väärässä?kun toi saksan kieli ei oikein taivu hyvin Nolostunut
En ole ainakaan tähän mennessä huomannut että olisivat mitään muuta rotua haukkuneet... Ja se on totta että siihen ei tosiaankaan tarvita muutakuin että on saksalainen ja että vielä laulaa saksaksi. Mutta onneksi kaikki Rammstein fanit tietävät ettei Rammsteinilla ole mitään tekemistä natsismin kanssa :).