Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: The Simpsons  (Luettu 4208 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa HaGz

• Yleisvalvoja
  • Konkari
  • Sukupuoli: Mies
    • Youtube-profiili
Vs: The Simpsons
« Vastaus #75 : 29.07.07 - klo:23:54 »
Aivan mahtava tuo Simpsonit-elokuva, suosittelen katsomista  :D

Spiderpig, spiderpig...

hurja-gandalf

• Vieras
« Vastaus #76 : 30.07.07 - klo:07:52 »
Aijon odottaa että leffa tulee DVD:lle tai Blu-ray:lle.

Stern

• Vieras
« Vastaus #77 : 30.07.07 - klo:11:08 »
ketä huomasi että eilen alkoi Simpsoneitten 18 tuotantokausi kolmoselta eikä mitään mainostettu määkin huomasin sen vasta eilen vähän ennen ku se alkoi kyllä täytyy vähän nyt haukkua kolmosta ku ei mitään olla mainostettu mutta kyllä jotain teoria miehistä mainostetaan pitkin katuja ja netissä >:( mutta se eilinen jakso oli kauheen hauska siin oli vierailijoita Metallica ja The Sopranos tähdet Michael Imperioli ja joku toinen en muista nimee.
Tajusin vasta kun sanovat siinä vähän ennen ohjelmaa.. En tiedä oliko se jakso mitenkään erityisen hauska, mutta kiva kun siinä ennen jaksoa oli siitä The Simpsons leffan teosta, se oli hauska katsoa.

Poissa Micki Maus

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #78 : 31.07.07 - klo:10:26 »
Meijän perhe on ku simpsonien perhe, mä oon Bart, mun veli on Lisa, Isä on Homer margen kehossa, ja äiti on Marge Homerin kehossa :-X Heh, Ja mummini on se kahjo koira ::)
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Stern

• Vieras
« Vastaus #79 : 04.08.07 - klo:14:18 »
Meijän perhe on ku simpsonien perhe, mä oon Bart, mun veli on Lisa, Isä on Homer margen kehossa, ja äiti on Marge Homerin kehossa :-X Heh, Ja mummini on se kahjo koira ::)
Eli perhe jota ihmiset rakastaa ympäri maailmaa.  :P

Poissa fellfrosch

• Konkari
« Vastaus #80 : 15.08.07 - klo:17:55 »
Kävin kai viikko sitten kattomassa the simpsons leffan ja se oli ihan hyvä. Toimiva kokonaisuus jossa oli huumoria, vähän surullisempia kohtia (tapaus homer kun katsoi margen jättämän nauhan joka oli äänitetty hääfilmin päälle. Melkein pillitin :-\) ja leffan aihe oli käytännössä aika ajankohtainen. Leffa vaan tuntui todella lyhyeltä.

Poissa Micki Maus

• Veteraani
« Vastaus #81 : 15.08.07 - klo:21:45 »
Kävin kai viikko sitten kattomassa the simpsons leffan ja se oli ihan hyvä. Toimiva kokonaisuus jossa oli huumoria, vähän surullisempia kohtia (tapaus homer kun katsoi margen jättämän nauhan joka oli äänitetty hääfilmin päälle. Melkein pillitin :-\) ja leffan aihe oli käytännössä aika ajankohtainen. Leffa vaan tuntui todella lyhyeltä.
Meillä on se omana :-X Parhaita leffoja mitä ikinä oon nähny!!!
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Stern

• Vieras
« Vastaus #82 : 19.08.07 - klo:14:11 »
Joka puolella kehutaan elokuvaa, pitäs kai hommata se käsiinsä ja katsoa. Kyllä mie uskon että se huippu onkin.

tudekki

• Vieras
« Vastaus #83 : 19.08.07 - klo:19:28 »
Joka puolella kehutaan elokuvaa, pitäs kai hommata se käsiinsä ja katsoa. Kyllä mie uskon että se huippu onkin.
Minäkää en oo vielä kattonut, niinku en monia muitakaa mitkä mun on ihan pakko päästä kattomaan. ärr miksei leffat oo ilmasia  >:(
Luulen kyllä että leffa ei pääse yhtä hyvälle tasolle kuin sarja

Stern

• Vieras
« Vastaus #84 : 20.08.07 - klo:20:38 »
Lainaus
ärr miksei leffat oo ilmasia
La la la lat taa tat tat ta taa..  ;D Huono kuvanlaatu vaan välillä on huono juttu..  :P

Lainaus
Luulen kyllä että leffa ei pääse yhtä hyvälle tasolle kuin sarja
Sen näkee sitten. Näin odotellessa vois katsoa sitä sarjaakin kun vapaa aikaa jostain nyhtäs.  :D