Rammstein-HQ Facebookissa
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
ketä huomasi että eilen alkoi Simpsoneitten 18 tuotantokausi kolmoselta eikä mitään mainostettu määkin huomasin sen vasta eilen vähän ennen ku se alkoi kyllä täytyy vähän nyt haukkua kolmosta ku ei mitään olla mainostettu mutta kyllä jotain teoria miehistä mainostetaan pitkin katuja ja netissä mutta se eilinen jakso oli kauheen hauska siin oli vierailijoita Metallica ja The Sopranos tähdet Michael Imperioli ja joku toinen en muista nimee.
Meijän perhe on ku simpsonien perhe, mä oon Bart, mun veli on Lisa, Isä on Homer margen kehossa, ja äiti on Marge Homerin kehossa Heh, Ja mummini on se kahjo koira
Kävin kai viikko sitten kattomassa the simpsons leffan ja se oli ihan hyvä. Toimiva kokonaisuus jossa oli huumoria, vähän surullisempia kohtia (tapaus homer kun katsoi margen jättämän nauhan joka oli äänitetty hääfilmin päälle. Melkein pillitin ) ja leffan aihe oli käytännössä aika ajankohtainen. Leffa vaan tuntui todella lyhyeltä.
Joka puolella kehutaan elokuvaa, pitäs kai hommata se käsiinsä ja katsoa. Kyllä mie uskon että se huippu onkin.
ärr miksei leffat oo ilmasia
Luulen kyllä että leffa ei pääse yhtä hyvälle tasolle kuin sarja