Rammstein-HQ Facebookissa
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Lainaus käyttäjältä: marni - 03.06.07 - klo:13:10LainausViimeiset koulukuukaudet ovat yhtä tuskaa. Laskee vain päiviä lomaan. Surullinenmie lasken päiviä synttäreihin ja siihen ku iskä tuloo kotio Missäs iskäs on?
LainausViimeiset koulukuukaudet ovat yhtä tuskaa. Laskee vain päiviä lomaan. Surullinenmie lasken päiviä synttäreihin ja siihen ku iskä tuloo kotio
Viimeiset koulukuukaudet ovat yhtä tuskaa. Laskee vain päiviä lomaan. Surullinen
Itse voisin pystyttää teltan tuohon läheiseen metsään ja mennä sinne nukkumaan
Lainaus käyttäjältä: ForeverDew - 03.06.07 - klo:13:12Lainaus käyttäjältä: marni - 03.06.07 - klo:13:10LainausViimeiset koulukuukaudet ovat yhtä tuskaa. Laskee vain päiviä lomaan. Surullinenmie lasken päiviä synttäreihin ja siihen ku iskä tuloo kotio Missäs iskäs on? ulkomail urakkatöis
Minä lähden keskiviikkona Tallinnaan, sitten jossain vaiheessa ehkä lappiin, sitten uudestaan viroon (saarenmaalle mökille). Ja tietenkin ulkona olen paljon (ja koneella )
Metsää. Telttaan.. Ei tiedä mitä yöllä tulee vastaan.
Karhu tulis vastaan aamulla kun avaat "oven" niin ois menoo ja meininkiä heti aamusta
Minä lähden keskiviikkona Tallinnaan, sitten jossain vaiheessa ehkä lappiin, sitten uudestaan viroon (saarenmaalle mökille). Ja tietenkin ulkona olen paljon (ja koneella )
LainausKarhu tulis vastaan aamulla kun avaat "oven" niin ois menoo ja meininkiä heti aamusta Ei tuolla pienessä mettässä oikeen mitään voi tulla vastaan ^^ Jokunen rusakko
Karhu tulis vastaan aamulla kun avaat "oven" niin ois menoo ja meininkiä heti aamusta
No mistäs sen tietää mitä rusakko tekee
Lainaus käyttäjältä: ForeverDew - 03.06.07 - klo:13:14Itse voisin pystyttää teltan tuohon läheiseen metsään ja mennä sinne nukkumaan Karhu tulis vastaan aamulla kun avaat "oven" niin ois menoo ja meininkiä heti aamusta
Kauanko vielä?
Lainaus käyttäjältä: Geister - 03.06.07 - klo:13:16Lainaus käyttäjältä: ForeverDew - 03.06.07 - klo:13:14Itse voisin pystyttää teltan tuohon läheiseen metsään ja mennä sinne nukkumaan Karhu tulis vastaan aamulla kun avaat "oven" niin ois menoo ja meininkiä heti aamusta siskoolle käyny näin meirän pihas jos minua ei oo aiva täysin jäynäätetty
Lainaus käyttäjältä: SchwarzeFee - 03.06.07 - klo:13:17Minä lähden keskiviikkona Tallinnaan, sitten jossain vaiheessa ehkä lappiin, sitten uudestaan viroon (saarenmaalle mökille). Ja tietenkin ulkona olen paljon (ja koneella )Viinaa hakemaan
Lainaus käyttäjältä: Geister - 03.06.07 - klo:13:17Lainaus käyttäjältä: SchwarzeFee - 03.06.07 - klo:13:17Minä lähden keskiviikkona Tallinnaan, sitten jossain vaiheessa ehkä lappiin, sitten uudestaan viroon (saarenmaalle mökille). Ja tietenkin ulkona olen paljon (ja koneella )Viinaa hakemaan "sulin" ,siis eihän kukaan käy mitään viinaa hakemassa sieltä
Taitaa sua olla jymäytetty sanon ma.
enää viikko ja päivä enneko se tulee lomille ja jos hyvä tuuri käy niin se pääsee jo ny poies vaik oikeesti pitääs olla vie monta kuukautta sie mutta piti viimeksiki olla 4 viikkoo lomil ja se oliki vain viikon
Lainausenää viikko ja päivä enneko se tulee lomille ja jos hyvä tuuri käy niin se pääsee jo ny poies vaik oikeesti pitääs olla vie monta kuukautta sie mutta piti viimeksiki olla 4 viikkoo lomil ja se oliki vain viikon Toivottavasti pääsee mahdollisimman nopeasti. Kyllä se vain niin on, että loma ei ole loma, ellei kaikki läheiset ole ympärillä.