Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Kesäloma  (Luettu 16429 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

marni

• Vieras
Vs: Kesäloma
« Vastaus #30 : 03.06.07 - klo:13:15 »
Lainaus
Viimeiset koulukuukaudet ovat yhtä tuskaa. Laskee vain päiviä lomaan. Surullinen
mie lasken päiviä synttäreihin ja siihen ku iskä tuloo kotio :'(
Missäs iskäs on? :o
ulkomail urakkatöis :(

Poissa Venaticorum

• Konkari
  • Sukupuoli: Mies
  • Liebe ist Krieg
« Vastaus #31 : 03.06.07 - klo:13:16 »
Itse voisin pystyttää teltan tuohon läheiseen metsään ja mennä sinne nukkumaan :)
Karhu tulis vastaan aamulla kun avaat "oven" niin ois menoo ja meininkiä heti aamusta :D

Stern

• Vieras
« Vastaus #32 : 03.06.07 - klo:13:16 »
Metsää. Telttaan.. Ei tiedä mitä yöllä tulee vastaan.  :D

Lainaus
Viimeiset koulukuukaudet ovat yhtä tuskaa. Laskee vain päiviä lomaan. Surullinen
mie lasken päiviä synttäreihin ja siihen ku iskä tuloo kotio :'(
Missäs iskäs on? :o
ulkomail urakkatöis :(

Kauanko vielä?

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #33 : 03.06.07 - klo:13:17 »
Minä lähden keskiviikkona Tallinnaan, sitten jossain vaiheessa ehkä lappiin, sitten uudestaan viroon (saarenmaalle mökille). Ja tietenkin ulkona olen paljon (ja koneella ::))

Poissa Venaticorum

• Konkari
  • Liebe ist Krieg
« Vastaus #34 : 03.06.07 - klo:13:17 »
Minä lähden keskiviikkona Tallinnaan, sitten jossain vaiheessa ehkä lappiin, sitten uudestaan viroon (saarenmaalle mökille). Ja tietenkin ulkona olen paljon (ja koneella ::))
Viinaa hakemaan :D

ForeverDew

• Vieras
« Vastaus #35 : 03.06.07 - klo:13:17 »
Metsää. Telttaan.. Ei tiedä mitä yöllä tulee vastaan.  :D

Lainaus
Karhu tulis vastaan aamulla kun avaat "oven" niin ois menoo ja meininkiä heti aamusta :D

Ei tuolla pienessä mettässä oikeen mitään voi tulla vastaan ^^ Jokunen rusakko ;)

Lainaus
Kuulostaa mukavalta. :) Itse en ole koskaan Tallinnassa käynyt, vaikka halu on kova :(

Poissa Venaticorum

• Konkari
  • Liebe ist Krieg
« Vastaus #36 : 03.06.07 - klo:13:18 »

Lainaus

Ei tuolla pienessä mettässä oikeen mitään voi tulla vastaan ^^ Jokunen rusakko ;)

No mistäs sen tietää mitä rusakko tekee ;)

ForeverDew

• Vieras
« Vastaus #37 : 03.06.07 - klo:13:19 »
Lainaus
No mistäs sen tietää mitä rusakko tekee ;)
No huh huh, nyt alkoi pelottamaan. :o

marni

• Vieras
« Vastaus #38 : 03.06.07 - klo:13:20 »
Itse voisin pystyttää teltan tuohon läheiseen metsään ja mennä sinne nukkumaan :)
siskoolle käyny näin meirän pihas jos minua ei oo aiva täysin jäynäätetty :o
Lainaus
Kauanko vielä?
enää viikko ja päivä enneko se tulee lomille ja jos hyvä tuuri käy niin se pääsee jo ny poies vaik oikeesti pitääs olla vie monta kuukautta sie :( mutta piti viimeksiki olla 4 viikkoo lomil ja se oliki vain viikon >:(

Poissa Venaticorum

• Konkari
  • Liebe ist Krieg
« Vastaus #39 : 03.06.07 - klo:13:21 »
siskoolle käyny näin meirän pihas jos minua ei oo aiva täysin jäynäätetty :o
Taitaa sua olla jymäytetty sanon ma.

betrunken

• Vieras
« Vastaus #40 : 03.06.07 - klo:13:21 »
"sulin" :D,siis eihän kukaan käy mitään viinaa hakemassa sieltä ::)

Poissa Venaticorum

• Konkari
  • Liebe ist Krieg
« Vastaus #41 : 03.06.07 - klo:13:22 »
"sulin" :D,siis eihän kukaan käy mitään viinaa hakemassa sieltä ::)
Ei ainakaan betrunken :D

marni

• Vieras
« Vastaus #42 : 03.06.07 - klo:13:22 »
Lainaus
Taitaa sua olla jymäytetty sanon ma.
hyvinki mahrollista :D

ForeverDew

• Vieras
« Vastaus #43 : 03.06.07 - klo:13:23 »
Lainaus
enää viikko ja päivä enneko se tulee lomille ja jos hyvä tuuri käy niin se pääsee jo ny poies vaik oikeesti pitääs olla vie monta kuukautta sie :( mutta piti viimeksiki olla 4 viikkoo lomil ja se oliki vain viikon >:(
Toivottavasti pääsee mahdollisimman nopeasti. :) Kyllä se vain niin on, että loma ei ole loma, ellei kaikki läheiset ole ympärillä.

marni

• Vieras
« Vastaus #44 : 03.06.07 - klo:13:24 »
Lainaus
Toivottavasti pääsee mahdollisimman nopeasti. :) Kyllä se vain niin on, että loma ei ole loma, ellei kaikki läheiset ole ympärillä.
eipä niin :)