Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Live aus Berlin  (Luettu 4379 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa asukas666

• Täysjäsen
  • **
Vs: Live aus Berlin
« Vastaus #60 : 02.01.10 - klo:20:55 »
Viimein tänään sain ostettua.Ostin cd:n ja DVD:n.Se on muuten harmi kun molemmista Live levyistä on leikattu pois pari kappaletta.Siis niistä jotka on sitten DVD:llä.

Poissa Tilli

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
    • Facebook
« Vastaus #61 : 03.01.10 - klo:20:22 »
Viimein tänään sain ostettua.Ostin cd:n ja DVD:n.Se on muuten harmi kun molemmista Live levyistä on leikattu pois pari kappaletta.Siis niistä jotka on sitten DVD:llä.
Mua ei haittaa se et cd:stä jätettiin pois Herzeleid ja Klavier. Ne on tylsän kuuloisia. Se on hyvä et Büch Dich on edes cd:llä. :)

Poissa asukas666

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #62 : 03.01.10 - klo:20:56 »
Tier on myös jätetty levyltä pois.Eniten harmittaa kuitenkin että buck dich ei ole dvd:llä.

Poissa DBB

• Veteraani
« Vastaus #63 : 03.01.10 - klo:21:50 »
LAB:in yksi ehdottomista suosikeistani on Wilder Wein, siinä on überhieno tunnelma ja ne hauskat hatut pojilla.  :D Klavier taas ei oikein sykähdytä. Tier on studiona paljon parempi, mua jopa ärsyttää kun Till huutaa kertosäkeen "Tier!" eri kohdassa kuin levyllä.  ;D

Poissa asukas666

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #64 : 04.01.10 - klo:11:10 »
Tier on musta paljon parempi biisi LAB:lla kuin levyllä.

Poissa Tomba

• Veteraani
« Vastaus #65 : 04.01.10 - klo:22:06 »
Tier on musta paljon parempi biisi LAB:lla kuin levyllä.
Niin munkin mielestä, samoin Laichzeit kuulostaa mun korvaan paremmalta LABilla.

Poissa asukas666

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #66 : 05.01.10 - klo:10:42 »
Samoin aloin pitää Laichzeit biisiä hyvänä kun olin nähnyt ja kuullut sen LAB:lla

Poissa DBB

• Veteraani
« Vastaus #67 : 01.05.10 - klo:18:26 »
Olisi kyllä voinut läiskästä kanteen K-15 ennemmin kuin ottaa koko Bück Dichiä pois.

Itse asiassa DVD:n takakannessa lukee: Freigegeben ab 16 Jahren. VHS:ssä on sitten 18. Ihme juttu, sensuroidussa versiossa ei ole mielestäni mitään, mikä olisi ollut sen ikäsuosituksen väärti.  ::)

Poissa Tilli

• Veteraani
    • Facebook
« Vastaus #68 : 03.05.10 - klo:16:50 »
Olisi kyllä voinut läiskästä kanteen K-15 ennemmin kuin ottaa koko Bück Dichiä pois.

Itse asiassa DVD:n takakannessa lukee: Freigegeben ab 16 Jahren. VHS:ssä on sitten 18. Ihme juttu, sensuroidussa versiossa ei ole mielestäni mitään, mikä olisi ollut sen ikäsuosituksen väärti.  ::)
Kai ne laulujen sanat pistää siihen sen 16 leiman. :)