Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Äänestys

Sukupuolenne?

Mies
30 (50.8%)
Nainen
29 (49.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 47

Kirjoittaja Aihe: Sukupuolenne?  (Luettu 5909 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Stern

• Vieras
Sukupuolenne?
« : 23.03.07 - klo:12:04 »
Katsotaan hyväksyykö SchwarzeFee tätä aihetta  ;). Ihan mielenkiinnosta kysyn tätä. Haluaisin tietää kuinka porukka jakaantuu tänne. Näyttää ainakin mies valtaiselta.. (heidän perusteella ken on jo sukupuolensa ilmoittanut  ;)). Ja eihän teidän ole pakko kommentoida mitään, jos ette halua, niin eihän kukaan loppujen lopuksi tiedä kuka on mitäkin sukupuolta.
« Viimeksi muokattu: 23.03.07 - klo:12:09 kirjoittanut Stern »

betrunken

• Vieras
Vs: Sukupuolenne?
« Vastaus #1 : 23.03.07 - klo:12:30 »
onhan tämä rammstein aika äijä musaa ;) mutta en tiedä syyttä miksi ei tytöt voisi pitää rammstenista(onhan näitä rauhalisia biisejä mm..ohne dich)en toki sano että tyttö joka kuuntelee rammsteinia niin pitää just tuosta biisistä,laitoin vain oman mielipiteen asiaan

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Art Is Resistance
« Vastaus #2 : 23.03.07 - klo:14:13 »
Mies.Omasta mielestä Rammsteinilla on aika paljon nais puolisii faneja ku katoo Völkerball dvd:tä koko eturivi täynnä naisii.Vaikka feministit väittää että Rammstein naisia alentavaa musiikkia.
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #3 : 23.03.07 - klo:15:07 »
Mies.Omasta mielestä Rammsteinilla on aika paljon nais puolisii faneja ku katoo Völkerball dvd:tä koko eturivi täynnä naisii.Vaikka feministit väittää että Rammstein naisia alentavaa musiikkia.

:D

Jaa no onhan se, ku Bück Dichissäkään ei naisia huolita. Sen kummemmin härskiyksiin menemättä: kuinkahan moni naispuolinen Rammstein fani vaihtaisi Flaken kanssa paikkaa?  :P

Ja yleisten tuntomerkkien perusteella olen mies.
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #4 : 23.03.07 - klo:16:47 »
Lainaus
Katsotaan hyväksyykö SchwarzeFee tätä aihetta
Miksi en hyväksyisi? :D...

Minä olen mies kanssa niinkuin on varmaan joillekkin jo selvinnyt :).

Poissa Jebaa

• Konkari
« Vastaus #5 : 23.03.07 - klo:19:36 »
100% mies
Huom! Kirjoitukseni saattaa sisältää lapsilta kiellettyä ja yleisesti haitallista ja paheksuttavaa materiaalia.

Stern

• Vieras
« Vastaus #6 : 23.03.07 - klo:20:18 »
Lainaus
Miksi en hyväksyisi? Hymyilee leveästi...

Minä olen mies kanssa niinkuin on varmaan joillekkin jo selvinnyt Hymyilee.
No hyvä, että hyväksyit!  ;) Niinhän minä tässä olen arvellut, että mieshän sinä!  :D

Lainaus
kuinkahan moni naispuolinen Rammstein fani vaihtaisi Flaken kanssa paikkaa?  Näyttää kieltä
Nauran kippurassa!  :D Juu.. *öhöm* Kukapa ei vaihtaisi!  ;)

Niinhän siinä eturivissä naisia näyttää olevan. Eräillä vähemmän vaatetusta kuin toisilla!  ;) Minkähän takia?!?  :D No en minä ainakaan ole sitä mieltä, että Rammstein on naisia alentavaa musiikkia..

onhan tämä rammstein aika äijä musaa ;) mutta en tiedä syyttä miksi ei tytöt voisi pitää rammstenista(onhan näitä rauhalisia biisejä mm..ohne dich)en toki sano että tyttö joka kuuntelee rammsteinia niin pitää just tuosta biisistä,laitoin vain oman mielipiteen asiaan
Joo, no minä ehkä tykkään kyllä enemmän siitä Rammsteinin "äijä" meininki puolesta! Vaikka onhan ne rauhalliset biisitkin ok, mutta ne saa olon joskus vain liian haikeaksi ja ehkä hieman surulliseksi... :-\

Ja minä olen 100% nainen.. Kukaan ei varmaan ole arvannutkaan aiempien viestien perusteella  ;). Hmm, mutta täällä näyttää olevan joku toinenkin nainen... salaperäinen henkilö..

betrunken

• Vieras
« Vastaus #7 : 23.03.07 - klo:22:37 »
Lainaus
onhan tämä rammstein aika äijä musaa
prkl >:(.tähän ei saanut laittaa mitään rammsteinista, vasta nyt tajusin että rammsteinilla on omat aiheet :-[,anteeksi taas kerran.minun on pakko päästää höyryjä ulos kun en ole saanut jutella kenenkään kanssa rammsteininsta viteen vuoteen(mietitte varmaan miksi minä olen jatkuvasti äänessä täällä :D)ehkä olen sekaisin rammsteinista ja tästä foorumista? ;)

Poissa Jebaa

• Konkari
« Vastaus #8 : 23.03.07 - klo:23:13 »
Lainaus
onhan tämä rammstein aika äijä musaa
prkl >:(.tähän ei saanut laittaa mitään rammsteinista, vasta nyt tajusin että rammsteinilla on omat aiheet :-[,anteeksi taas kerran.minun on pakko päästää höyryjä ulos kun en ole saanut jutella kenenkään kanssa rammsteininsta viteen vuoteen(mietitte varmaan miksi minä olen jatkuvasti äänessä täällä :D)ehkä olen sekaisin rammsteinista ja tästä foorumista? ;)

No ei tuo mitään haittaa :D Ei keskustelun tarvi olla niin totista ja virallista. Kaikki tavallaan :)
Huom! Kirjoitukseni saattaa sisältää lapsilta kiellettyä ja yleisesti haitallista ja paheksuttavaa materiaalia.

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #9 : 24.03.07 - klo:01:06 »
Lainaus
Nauran kippurassa!   Juu.. *öhöm* Kukapa ei vaihtaisi!

Tiesinhän!  ;)

Lainaus
Ja minä olen 100% nainen.. Kukaan ei varmaan ole arvannutkaan aiempien viestien perusteella 

I did. Huomaa että oon virkavallalle sukua.  ;D

Missäs on muuten RSHQ:n yökukkujat??  ::)
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #10 : 24.03.07 - klo:14:18 »
Mies! Mies! Mies yli laidan..

Stern

• Vieras
« Vastaus #11 : 24.03.07 - klo:18:03 »
Lainaus
Mies! Mies! Mies yli laidan..
Onko hyväkin kappale?  :D Se bändi kyllä on niin Rammsteinia kuin olla ja voi..  ;)

Lainaus
anteeksi taas kerran.minun on pakko päästää höyryjä ulos kun en ole saanut jutella kenenkään kanssa rammsteininsta viteen vuoteen(mietitte varmaan miksi minä olen jatkuvasti äänessä täällä Hymyilee leveästi)ehkä olen sekaisin rammsteinista ja tästä foorumista?
Eipä tuo mittään! Sama se on täälläkin  ;). Pakko olla koko ajan äänessä. Kyllä, ainakin minä olen sekaisin sekä Rammstenista, että tästä foorumista!  :D Ja olenkin tuon jo sanonut varmaan monta kymmentä kertaa tällä foorumilla!  ;D

Lainaus
Ei keskustelun tarvi olla niin totista ja virallista. Kaikki tavallaan
Niinpä! Huumoria peliin vain.. Nauruhan pidentää ikää.. vai mitenkäs se sanonta menikään?!?  :D

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #12 : 24.03.07 - klo:23:07 »
Onhan Ruoska ihan hyvä. Sanovat lempi bändikseen Rammsteinin ja kopioivat selvästi. Suuri plussa.  ;)

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #13 : 26.03.07 - klo:16:42 »
Mies vasemmassa lahkeessa. Olipas spämmi aloitus... ::)
Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

betrunken

• Vieras
« Vastaus #14 : 26.03.07 - klo:16:54 »
Lainaus
Mies vasemmassa lahkeessa. Olipas spämmi aloitus...
ei se mitään,pääasia on että aukaisit sanalisen arkkusi ;).olen huomanut keitä täällä on jäsenenä niin eivät kommentoi ????.en ole kyllä edes ollukaan täällä vielä kauaa jäsenenä(mulla vain iski silmään samat nimet aina kun joku täällä kirjoitteli :).aloin jo muistamaan ulkoa jäseniä ;D