Miksi en hyväksyisi? Hymyilee leveästi...
Minä olen mies kanssa niinkuin on varmaan joillekkin jo selvinnyt Hymyilee.
No hyvä, että hyväksyit!

Niinhän minä tässä olen arvellut, että mieshän sinä!

kuinkahan moni naispuolinen Rammstein fani vaihtaisi Flaken kanssa paikkaa? Näyttää kieltä
Nauran kippurassa!

Juu.. *öhöm* Kukapa ei vaihtaisi!

Mies.Omasta mielestä Rammsteinilla on aika paljon nais puolisii faneja ku katoo Völkerball dvd:tä koko eturivi täynnä naisii.Vaikka feministit väittää että Rammstein naisia alentavaa musiikkia.
Niinhän siinä eturivissä naisia näyttää olevan. Eräillä vähemmän vaatetusta kuin toisilla!

Minkähän takia?!?

No en minä ainakaan ole sitä mieltä, että Rammstein on naisia alentavaa musiikkia..
onhan tämä rammstein aika äijä musaa
mutta en tiedä syyttä miksi ei tytöt voisi pitää rammstenista(onhan näitä rauhalisia biisejä mm..ohne dich)en toki sano että tyttö joka kuuntelee rammsteinia niin pitää just tuosta biisistä,laitoin vain oman mielipiteen asiaan
Joo, no minä ehkä tykkään kyllä enemmän siitä Rammsteinin "äijä" meininki puolesta! Vaikka onhan ne rauhalliset biisitkin ok, mutta ne saa olon joskus vain liian haikeaksi ja ehkä hieman surulliseksi...

Ja minä olen 100% nainen.. Kukaan ei varmaan ole arvannutkaan aiempien viestien perusteella

. Hmm, mutta täällä näyttää olevan joku toinenkin nainen... salaperäinen henkilö..