Rammstein-HQ Facebookissa
Äänestäjiä yhteensä: 47
0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
Mitäs väliä sillä on? Kaikki ollaan silti samanlaisia elukoita. Mites jos joku on sellane mikä on puoliks molempia? (älkää luulko että mä olisin) Kai niitäkin puoliks miehiä ja naisia on suomessakin...
Zwitter .
I´m a ladyboy! Lainaus käyttäjältä: SchwarzeFee - 14.05.07 - klo:13:08Zwitter .Puhutko itestäs? En tuomitse. Jonkun jutun mukaan kaikki on jollaintavalla "Zwittereitä". Paitsi minä.
Joko sinäkin, tai sitten ei kukaan!
Joskus tuli tv:stä ohjelma jossa puhuttiin lapsista jotka syntyy ilman sukupuolta, ilman selvää merkkiä sukupuolesta. Ne sitten vanhemmalla iällä saa päättää jos haluavat että kumpi sukupuoli tehdään.
LainausJoko sinäkin, tai sitten ei kukaan! Tunnustan. NoÄÄLainausJoskus tuli tv:stä ohjelma jossa puhuttiin lapsista jotka syntyy ilman sukupuolta, ilman selvää merkkiä sukupuolesta. Ne sitten vanhemmalla iällä saa päättää jos haluavat että kumpi sukupuoli tehdään.4D
Katoin.Katon lähes kaikki dokkarit mitä tulee.(siis jotka satun näkemään selaamalla tms)
On mussakin varmaan vähän zwitteriä. Olen aina pitänyt enemmän poikien harrastuksista kuin tyttöjen. Nää kaikki motocross ja judo vaa on jotenki enempi pojille. Ja kuulemma näytän jollain tavalla pojalta Varmaa tää lyhyt tukka...