Rammstein-HQ Facebookissa
0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.
Lainaus käyttäjältä: stein_less - 12.04.07 - klo:19:07Lainaus käyttäjältä: Eifersucht - 12.04.07 - klo:19:05Uskon että lappi on pe******ä, mutta usko pois niin on eteläkin, kummeli jackpotti lainatakseni SUOMI ON PA*KA MAA TÄÄL ON KAIKKI IHAN PER****TÄ!Asia selvä. Jos näin on niin taidan mäki mennä Ruottiin, paitsi en suostu kyllä ikinä puhumaan sitä kieltä. Mahtuuko auton takapenkille viä yks pöpi, beltsu?
Lainaus käyttäjältä: Eifersucht - 12.04.07 - klo:19:05Uskon että lappi on pe******ä, mutta usko pois niin on eteläkin, kummeli jackpotti lainatakseni SUOMI ON PA*KA MAA TÄÄL ON KAIKKI IHAN PER****TÄ!Asia selvä.
Uskon että lappi on pe******ä, mutta usko pois niin on eteläkin, kummeli jackpotti lainatakseni SUOMI ON PA*KA MAA TÄÄL ON KAIKKI IHAN PER****TÄ!
Nii ja sit lapis on viä porojaki
Jos näin on niin taidan mäki mennä Ruottiin, paitsi en suostu kyllä ikinä puhumaan sitä kieltä. Mahtuuko auton takapenkille viä yks pöpi, beltsu
Lainaus käyttäjältä: marni - 12.04.07 - klo:18:56Nii ja sit lapis on viä porojaki Ei niitäkään pitkään jaksa kattoa. Tylsiä kavereita.. niitte elämä on vaa syödä heinää ja paskoa joka toisen puun alla. Usko pois, ei tääl oo mitään näkemisen arvosta.
Ainoo vaan että sillon saat beltsu mullekkin tekaista peltipöksyt
LainausAinoo vaan että sillon saat beltsu mullekkin tekaista peltipöksytkoskien danaa vai ruottia ?
Kyllä mä sinne viä joskus tuun mutta ainut huono puoli on et ku mä en yhtää tykkää talvesta ja lapis kesä on niin lyhyt
Lainaus käyttäjältä: betrunken - 12.04.07 - klo:19:25LainausAinoo vaan että sillon saat beltsu mullekkin tekaista peltipöksytkoskien danaa vai ruottia ?Lähinnä danaa mut näin ku tuli puheeksi niin ihan molempii varten. LainausKyllä mä sinne viä joskus tuun mutta ainut huono puoli on et ku mä en yhtää tykkää talvesta ja lapis kesä on niin lyhytJep, meillä on tasan yks vuodenaika. Talvi. Heinäkuussa talvemme on lauhimmillaan.(huomatkaa, puhumme ruotsin matkasta, eli on-topiccia)
Lainaus käyttäjältä: Danatsu - 12.04.07 - klo:19:16Lainaus käyttäjältä: stein_less - 12.04.07 - klo:19:07Lainaus käyttäjältä: Eifersucht - 12.04.07 - klo:19:05Uskon että lappi on pe******ä, mutta usko pois niin on eteläkin, kummeli jackpotti lainatakseni SUOMI ON PA*KA MAA TÄÄL ON KAIKKI IHAN PER****TÄ!Asia selvä. Jos näin on niin taidan mäki mennä Ruottiin, paitsi en suostu kyllä ikinä puhumaan sitä kieltä. Mahtuuko auton takapenkille viä yks pöpi, beltsu?ekkai sinäki oo menos naisia kattelemahan?
olen asunut israelissa.