Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Onko kukaan nähnyt Rammsteinia livenä muuten kuin konsertissa???  (Luettu 5495 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Satiainen

• Täysjäsen
  • **
  • Sukupuoli: Nainen
22.2.2010 hartwallilla aftershow bileissä. Till ei antanu ottaa kuvaa, mutta kätteli. Flake viipyi niin lyhyen aikaa siellä, että ei ehditty ottaan kuvaa. yks toinen fanitypsy omi sitä koko ajan. Olin just pyytämässä kuvaa ku se akka rupes nykimää sitä hihasta. Paulin ja Doomin kans pailattiin ihan 100-0 siellä ja juteltiin ihan HULLUNA!! <3 Ihania miehiä! Nii ja siis olihan siellä combin pojat kans :) Ja aika todennäköistä, että vielä jonain päivänä heidät pääsen tapaamaan, kun on nuita suhteita :DDD

Tuollapa jokunen kuva:
http://lucretiah.livejournal.com/158400.html#cutid1
20.2.2010 Tukholma
22.2.2010 Helsinki
20.6.2010 Seinäjoki
4.12.2011 Düsseldorf
15.2.2012 Helsinki

Poissa Tilli

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • ...
    • Facebook
Oot saanut hyvän näköisiä live kuvia. :) Et saanut Combeista kuvia? :D
Wer ficken will Muss freundlich sein

Poissa Satiainen

• Täysjäsen
  • **
mittää combeja älynny katella :DDDd

mutta kunhan tuo Combichrist taas tulee suomeen niin sitte tulee kuvia lavalta ja lavan takkaa ;)
20.2.2010 Tukholma
22.2.2010 Helsinki
20.6.2010 Seinäjoki
4.12.2011 Düsseldorf
15.2.2012 Helsinki

Poissa Rosenrot!

• Jäsen
  • *
Vähän ohi aiheen, mutta kuitenkin. Täällä tyhmä kyselee, että miten noissa Rammsteinin keikkojen jälkeisissä tapaamisissa tms. bändin jäsenet puhuu faneille ? Siis tarkoitan, että miten laaja Rammsteinin "poikien" kielitaito(lähinnä englanti) on ? Sen tiedänkin, että Richard puhuu hyvää englantia, ja Paul venäjää, mutta entäs muut ? Kiitoksia, jos valaisette mua.  ;)
Denn du bist, was du isst. Und ihr wisst, was es ist.

Poissa piipu

• Konkari
No siis kyllä ne _jotenkin_ englantia puhuvat :D mutta sanon että heikonlaisesti.
Paul puhu mulle muistaakseni saksaa :D ja flake vaan nyökytteli eikä puhunut oikein mitään.
Mutta Till puhu aika hyvää englantia kanssa. En ihan kamalasti yleensäkään puhunut niiden kanssa, muidenkin ku Tillin ja Paulin kanssa.

Poissa Rosenrot!

• Jäsen
  • *
All right, kiitos Piipu ! :>

Poissa Satiainen

• Täysjäsen
  • **
Joo ja kyllä Doom puhuu ihan näppärää englantia kans :) Paulin kans juteltiin ihan simona, ihana mies <3 <3 <3 Rikulle puolestaan en uskaltanu, ku se on liian ihana :DDDd
20.2.2010 Tukholma
22.2.2010 Helsinki
20.6.2010 Seinäjoki
4.12.2011 Düsseldorf
15.2.2012 Helsinki

Poissa Rosenrot!

• Jäsen
  • *
Rikulle puolestaan en uskaltanu, ku se on liian ihana :DDDd

Hah, jotenkin ymmärrän ton, se on kyllä ihan liian ihana. ;) Voi kunpa ite ees pääsis näkeen Rikua edes vilaukselta ilman, että on soittamassa.. :D

Poissa piipu

• Konkari
No mä en taas Doomille uskaltanut paljoa puhua ku oon niin rakastunut siihen :DD olin ihan hämilläni siitä

Poissa Rosenrot!

• Jäsen
  • *
Nyt kun tarkemmin mietin, niin jos R+ porukkaa pääsisin tapaamaan niin tuskin saisin sanaa suustani. ::) Oisin varmaankin niin paniikissa, että ei tosikaan. Tillin ja Rikun tapaaminen varmaan jännittäis eniten. Nyt menee ehkä hiukan OffTopiciksi, mutta oonhan mä nähnyt untakin missä Rammstein tulee vetään keikkaa meille kotiin, ja siinä sit pääsen tapaamaan jätkät, mutta mitäs siinä sitten kävikään ? Enhän mä niille uskaltanut puhua, ja sitten Till alko nauraa mulle p*skasesti ja selitti luuserisuomalaisista. ;D

Poissa piipu

• Konkari
Mua jännitti Tillin tapaaminen ja sille puhuminen eniten kun se tuntuu niin "vihaiselta" ja sellaselta mörökölliltä :D mutta se vaan kaappas mut viereensä istumaan :D haha. se oli todella mukava. Kysy että onko mulla poikaystävää :D

Poissa Rosenrot!

• Jäsen
  • *
No hyvä että Till on mukava heppu  :D

Poissa Satiainen

• Täysjäsen
  • **
minäki tahon sen Tillin kans porista. Oonhan määki sen tavannu, mutta se oli taas niin ujoa poikaa siellä bileissä :( Varmaan vaan ahisti hirviä lauma faneja :D

Doom oli aivan loistava siellä, kun kysyttiin kuvaa nii se vaan naurahti ja oikein kaappas meiät kainaloon ja oli että KUVVAA KUVVAA NYT !!!  :DDD Ja hyvä jos ehittiin kysyä että saako halata ku se tuli ite hallaamaan :D Ihana mies hänkin <3

Paulin kans oli helppo jutella, kun se on niin helposti lähestyttävä, mutta Riku ei tosiaan ole :DDD

Voispa ajassa mennä taaksepäin <3
20.2.2010 Tukholma
22.2.2010 Helsinki
20.6.2010 Seinäjoki
4.12.2011 Düsseldorf
15.2.2012 Helsinki