Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Onko teillä Völkerball?  (Luettu 6091 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tomba

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Onko teillä Völkerball?
« Vastaus #90 : 07.10.08 - klo:18:18 »
Sori tuplapostaus, mutta minkähän takia siellä japanissa soitettua sonnea ei ole laitettu völkerballille ?? :-\
Varmaahan ei meikä tohdi mennä sanomaan, mutta onhan tuo mukana jo paketin 2 muulla keikalla joten...
jep, noin se asian laita melko varmasti on...

Poissa Evil K

• Konkari
« Vastaus #91 : 08.10.08 - klo:07:59 »
Minulla on se special edition eli 2 dvd + cd. Harmi kun audiopuolelta puuttuu muutama kappale jotka kyl löytyy limitedistä. Mutta maksoin tuosta sen ilmestymispäivänä olikohan jotain 30 € ja tuli postissa kotiin asti. Limited edition oli niin suolainen, että ei se nyt ihan anna minulle tarpeeksi lisäarvoa verrattuna specialiin..
Hähä! Heisimato!

Poissa Konkelo

• Tulokas
  • Asche zu Asche - Und Staub zu Staub
    • LOJOHH
« Vastaus #92 : 04.11.08 - klo:13:34 »
Multa löytyy limited edition ja perus CD+DVD paketti CD:n kokoisessa kotelossa.

Poissa essej

• Jäsen
  • *
« Vastaus #93 : 22.11.08 - klo:23:52 »
Lyhyt kysymys, lyhyt vastaus:

Völkkerball löytyy kaikissa muodoissaan.

Perusteluja hieman

Keräilijä vikaa taitaa olla, en osaa perustella tarkemmin miksi on useampi eri versio. Onpa ainakin varalla versioita, jos joku menee rikki. Tuossa "Limited edition" kirjassa on mielestäni mukavasti hyviä kuvia, mustavalkoisuus lisäksi sopii niihin todella hyvin. Niistä välittyy ainakin minulle sopivasti se mistä tässä bändissä on kyse, synkät ja kenties joidenkin mielestä sairaat  :o (sanoitukset) ja raskaat (soundi) kappaleet.

No eihän noita kaikkia sanoituksia tulisi liian vakavasti ottaa eli että ajattelee automaattisesti asioiden olevan aina niin kuin niissä lauletaan tai että tulkitsee ne ohjeina, musiikkiahan (ja hemmetin hyvää sellaista) tämä on loppujen lopuksi. -Nämä olivat vain omia mietteitäni synkistä sanoituksista, ettei joku luule että olen erityinen "synkkyys fani"  ;)-

Pahoittelen vielä etukäteen jos viimeinen kappale meni jonkin mielestä ohi ketjun aiheen.

Poissa Anniina

• Jäsen
  • *
« Vastaus #94 : 25.07.10 - klo:11:24 »
Tietääkö joku mistä ton sais vielä ostettua :)?
Was bist du doch nur ein Tier?

Poissa nallu-eh

• Tulokas
« Vastaus #95 : 25.07.10 - klo:12:50 »
Huuto.netissä näyttää olevan limited. 60e lähtöhinta, huomena aikaraja, aika kallis on.

Poissa Anniina

• Jäsen
  • *
« Vastaus #96 : 25.07.10 - klo:14:14 »
Saakohan mistää levykaupasta sitä? Äiti ei suostu tilaamaan netistä mitään >:(

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #97 : 25.07.10 - klo:14:42 »
Helsingistä, Keltaisesta Jäänsärkijästä ostin omani vasta viime tammikuussa. Muoveissa oli ja hintaa löytyi 69 euroa. Sieltä saattaa ehkä löytyä, kun ei se mullekaan myyny sitä "näytenumeroa", joka komeili tiskin takana olevalla hyllyllä.
Chainsaw, ja!

Poissa nallu-eh

• Tulokas
« Vastaus #98 : 25.07.10 - klo:15:14 »
Ei netistä ostaminen niin kauhean vaarallista ole. Esim. cdon.comissa ja levykauppa äx:ssä on ilm. special alle 40. Ainakin cdon.comissa pystyy maksamaan laskulla, kun on saanut jo paketin kotiin.

Poissa Satiainen

• Täysjäsen
  • **
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #99 : 26.07.10 - klo:16:32 »
ostin eksälle joulu/synttärilahjaksi special editionin. Sitte kun erottiin se jostain syystä lähti pahvilaatikossa mun mukaan :DDDd Eipä se oo sitä kaivannut, eikä se oikein ennää Rammsteinia kuuntelekkaan. Ja no, MINÄHÄN SEN MAKSOIN! :DD
20.2.2010 Tukholma
22.2.2010 Helsinki
20.6.2010 Seinäjoki
4.12.2011 Düsseldorf
15.2.2012 Helsinki

Poissa Tilli

• Veteraani
  • ...
    • Facebook
« Vastaus #100 : 26.07.10 - klo:19:41 »
Saakohan mistää levykaupasta sitä? Äiti ei suostu tilaamaan netistä mitään >:(
Jos ei mistään levykaupasta meinaa löytyy nii kannattaa kysyä levykaupasta et pystyykö ne tilaamaan sitä sinne.

ostin eksälle joulu/synttärilahjaksi special editionin. Sitte kun erottiin se jostain syystä lähti pahvilaatikossa mun mukaan :DDDd Eipä se oo sitä kaivannut, eikä se oikein ennää Rammsteinia kuuntelekkaan. Ja no, MINÄHÄN SEN MAKSOIN! :DD
:D
Wer ficken will Muss freundlich sein

Poissa Anniina

• Jäsen
  • *
« Vastaus #101 : 27.07.10 - klo:13:43 »
No toivotaan, että Tampereelta tai Turusta jostain levykaupasta löytyis, Mä asun tässä pienellä paikkakunnalla Porin lähellä, ja mun tietääkseni ei Porissa oo levykauppoja..?
Oli joskus yks, mut sekin lopetti, keskustassa en oo muita nähnykkää.
Ja Helsinkiin saakka, ei kyl kukaan yli 200km lähde menemään, yhden levyn takia.
Siitä oon varma, että meen äiti ei ikinä suostu tilaamaan mitään netistä, ainakaan mitään minkä voi kaupasta ostaa. :P

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #102 : 27.07.10 - klo:15:16 »
Niiiin siiiis, special ja standard painoksia löytyy vaikka mistä. Tampereen ja Turun levykaupoista löytyy ihan takuuvarmasti. Puhuin ite siitä limited editionista :P
Chainsaw, ja!

Poissa Anniina

• Jäsen
  • *
« Vastaus #103 : 27.07.10 - klo:16:12 »
Jaa jaa. Käsitin noista aikasemmista viesteistä ettei sitä myydä enää.
« Viimeksi muokattu: 09.06.11 - klo:03:04 kirjoittanut Anniina »