Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Rammstein HQ mainostus  (Luettu 1698 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

betrunken

• Vieras
Rammstein HQ mainostus
« : 07.06.07 - klo:15:25 »
Elikkä nyt voitas alkaa mainostamaan tätä foorumia ympäri nettiä.Olen itse jo mainostanut muutmassa paikassa tätä mutta ei ole tuonut kaivattua tulosta.Tänne voisi sitten jäsenet laittaa missä ovat mainostaneet.Ettei kaikki mene samaan paikkaan mainostamaan.Mikäs tässä on sitten ideana?pitäs saada "uutta"verta tännekin päin.Esim jonneweb voisi olla hyvä paikka mainostaa tätä foorumia.Sitten kun saadaan monia jäseniä mukaan projektiin niin saatas lisää ihmisiä tänne kanssa :)

Sinnlos

• Vieras
Vs: Rammstein HQ mainostus
« Vastaus #1 : 07.06.07 - klo:15:30 »
Minusta tänne on tullut ihan kiitettävästi porukkaa. Nyt Rammsteinilla on hiljaiseloa, joten se heijastuu myös tähän meidän oheistoimintaan ja fanitukseen. Ja kesällä jengi ei istu koneen ääressä, vaan puistoissa, mökillä ja terassilla... Tämä on hyvä ja vahva foorumi. Ihan taatusti tulee kasvamaan entisestään loppuvuodesta kun tulee uusi levy, usko pois.

Stern

• Vieras
« Vastaus #2 : 07.06.07 - klo:19:22 »
No hyvin meitä täällä jo on. Ja kyllä tämäkin paikka kasvaa.. uskokaa pois.

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Art Is Resistance
« Vastaus #3 : 07.06.07 - klo:19:30 »
Joo onhan meitä täällä jo ihan mukavan paljon.
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

tudekki

• Vieras
« Vastaus #4 : 07.06.07 - klo:20:07 »
noo ihan kivastihan meitä täällä on, mutta vois olla enemmänki! :)

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #5 : 07.06.07 - klo:20:19 »
Pikkuhiljaa hyvä tulee. Tällaiset asiat ei hetkessä ryöpsähdä.

betrunken

• Vieras
« Vastaus #6 : 07.06.07 - klo:20:21 »
kuin viini vanheetesaan :),juups kyllähän tämäkin määrä käy minulle mutta eikös oliskin kiva nähdä uusia kasvoja ;)?

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #7 : 07.06.07 - klo:20:23 »
Mä olen oikein tyytyväinen nykyisiin löytöihin  ;)

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #8 : 07.06.07 - klo:21:12 »
Jos jotkut haluavat mainostaa Rammstein HQ:ta niin olen kiitolllinen :). Ensin kuitenkin pyydän ottamaan selvää onko mainostaminen sallittua ja kohteliasta kyseisessä paikassa, jotta RHQ ei saisi spämmääjän mainetta.

betrunken

• Vieras
« Vastaus #9 : 07.06.07 - klo:21:16 »
se on muuten legendaksi nousut koulussa kun minä täällä käyn :D,luokka toverit aina sanovat että taasko sinä olet siellä ja tule töihin sieltä tietokoneen luolta,

Lainaus
Ensin kuitenkin pyydän ottamaan selvää onko mainostaminen sallittua ja kohteliasta kyseisessä paikassa, jotta RHQ ei saisi spämmääjän mainetta
tämä on hyvä muistaa :),olen jo sanonut muissa foorumumeissa mutta niiden musa maku on toisenlaista etteivät taida tänne tulla :'(

Stern

• Vieras
« Vastaus #10 : 08.06.07 - klo:18:36 »
Mä olen oikein tyytyväinen nykyisiin löytöihin  ;)
Kuten minä..  :D

Fiksua mainostamista.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #11 : 02.10.07 - klo:04:53 »
Minä olen tässä mainostellut palstaa eteenpäin mutta riski suurenee että tänne kanssa eksyy sitä "roska"sakkia.

Aikas muuten mielenkiintoista juttua olen saanut selville.Aika moni Rammstein fani tietää HQ sivuston mutta taas pelkäävät tälläistä suurta foorumia missä ei saa puheenvuoroa ollenkaan.Suosion huono puoli mutta näkevät ainakin että täällä on elämää vaikka ei olisi niin paljoa Rammsteinin puolella mutta silti jotain juttua tulee. :)
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #12 : 02.10.07 - klo:09:45 »
Höpöjä. Hyvinhän täällä on saaneet uudetkin jäsenet huomiota. Mulla ainakin on jonkinlainen kuva mielessä jokaisesta jäsenestä, joka vähänkin on jotain tänne kirjoittanut. Että tuossa on aivan turha syy olla liittymättä.  ;)
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

tudekki

• Vieras
« Vastaus #13 : 02.10.07 - klo:14:58 »
Joo hyvin täällä on aina puheenvuoron saanu. Eikä tämän oo tarkotuskaan mikään mese-keskustelu olla :)

Poissa Liquiddi

• Konkari
  • 2+2=5
« Vastaus #14 : 12.01.08 - klo:18:06 »
Parilla foorumilla on signussa linkki suoraan tänne. Vähän lisää vilkautta tänne olisi mukava saada.
Nyt kun aloitit lukemaan tätä, niin et voi lopettaa. Haluat lukea tämän loppuun vaikka sanoisin, ettei tässä tapahdu yhtään mitään. Ei tässä tapahdukkaan ja luet tätä silti; haluat nähdä miten tämä loppuu. Luet tätä vieläkin, ei tässä mitään tapahdu, kunhan jaarittelen samaa asiaa. Et pysty olla lukematta tätä, eiköhän nyt olisi jo aika lopettaa? Ei, luet tätä vieläkin. Nyt tämä loppuu, oliko tämä nyt lukemisen arvoinen?