Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Yliluonnollisuus, UFO:t, enneunet, näy.  (Luettu 7521 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

betrunken

• Vieras
Vs: Yliluonnollisuus, UFO:t, enneunet, näy.
« Vastaus #30 : 07.06.07 - klo:18:29 »
WTC torneissahan oli home-, asbesti  yms. vaurioita jonka vuoksi ne olisi pitänyt purkaa.
Terrori-isku torneihin olisi halvempi ja vakuutus korvaisi jne.

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #31 : 07.06.07 - klo:18:30 »
Wtc:n epäkohtia on muuten ihan hirveästi. ;)

Stern

• Vieras
« Vastaus #32 : 07.06.07 - klo:18:31 »
ainut juttu mitä en ole nähnyt niin lotto numerot olisi mukava tietää :'(,en siis pääpottia mutta pienikin summa riittäsi tällä hetkellä,että en joutuisi ulosottoon kokonaan :-\
Oiskin liian helppoa jos näkis.  :-\

Nyt meni taas aiheeseen.. En usko korkeempaan voimaan (kuin Feen ja modejen sanoja täällä  :D), tuntuu että ollaan vaan täällä ja koitellaan keksii jotain täytetä elämään. Hui, kun näitä rupee miettimään. Tulee kohta filosofian (öklö) tunnit mieleen.  :D

betrunken

• Vieras
« Vastaus #33 : 07.06.07 - klo:18:32 »
niinmpä,sama juttu kun kenndyn murha,saamme tietää totuuden vasta 2060 luvulla :P

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #34 : 07.06.07 - klo:18:32 »
WTC torneissahan oli home-, asbesti  yms. vaurioita jonka vuoksi ne olisi pitänyt purkaa.
Terrori-isku torneihin olisi halvempi ja vakuutus korvaisi jne.
toinen syy oli että USA sai syyn hyökätä Irakiin yms. öljyn perään.
Wtc:n epäkohtia on muuten ihan hirveästi. ;)
liikaakin niitä epäkohtia kyl oli   ;D mut joo takasin aiheeseen..

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #35 : 07.06.07 - klo:18:39 »
niinmpä,sama juttu kun kenndyn murha,saamme tietää totuuden vasta 2060 luvulla :P
Silloin kuulemma muistaakseni ja uskoakseni syttyy 3 maailman sota(ydinsota)

Stern

• Vieras
« Vastaus #36 : 07.06.07 - klo:18:42 »
Onko kukaan teidän tuttu ollu kuolemassa tai "kuollutkin", sitten se on nähny ruumiinsa ylhäältä päin ja lopulta herännyt henkiin vaikka on todettu kuolleeksi, ja sitten yleensä tullu uskoon?

Kun noita juttuja kuulee, mutta kun ei oo vielä lähipiirissä tapahtunu, niin vaikea uskoa. Tuotakin jauhettiin filosofian tunnilla.  :D

Silloin kuulemma muistaakseni ja uskoakseni syttyy 3 maailman sota(ydinsota)
Ei sotia! Kaikki onkin sitten parissa minuutissa ohi.  :D

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #37 : 07.06.07 - klo:18:45 »
Onhan niitä taivaanporteilta paluita aina ohjelmissä. Jonka pysty uskomaan. (siis "valon" ja rauhan jne.)

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #38 : 07.06.07 - klo:18:48 »
Mä olen kokenut sellaisen, että sama parin sekunnin mittainen tilanne toistui uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan. En nyt sano missä yhteydessä näin tapahtui, mutta se oli todella omituista... Kun sanotaan että kuollessaan jotenkin näkee elämänsä silmiensä edessä, niin mulle vaan oli se yksi ja sama tilanne koko ajan. Uskomattoman tuntuista - luulin, että ei tämä ole totta, mitä tämä on, miksei tämä jo lopu, juurihan minä koin tämän ja sitten se tuli taas. Aivan käsittämätöntä, en osaa yhtään sanoa, että menikö siihen todellisuudessa aikaa se pari sekuntia vai enemmän. Tilanne oli niin kaootinen ja multa lähes taju pois silloin.

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #39 : 07.06.07 - klo:18:49 »
Déjà vu??

Stern

• Vieras
« Vastaus #40 : 07.06.07 - klo:18:50 »
Mä olen kokenut sellaisen, että sama parin sekunnin mittainen tilanne toistui uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan. En nyt sano missä yhteydessä näin tapahtui, mutta se oli todella omituista... Kun sanotaan että kuollessaan jotenkin näkee elämänsä silmiensä edessä, niin mulle vaan oli se yksi ja sama tilanne koko ajan. Uskomattoman tuntuista - luulin, että ei tämä ole totta, mitä tämä on, miksei tämä jo lopu, juurihan minä koin tämän ja sitten se tuli taas. Aivan käsittämätöntä, en osaa yhtään sanoa, että menikö siihen todellisuudessa aikaa se pari sekuntia vai enemmän. Tilanne oli niin kaootinen ja multa lähes taju pois silloin.
:D Mikä tilanne..  ;)

Mutta ei varmaan kiva tunne jos tuntuu että on kahlittu siihen samaan.  :-\

Onhan niitä taivaanporteilta paluita aina ohjelmissä. Jonka pysty uskomaan. (siis "valon" ja rauhan jne.)
Vaikeeta kuvitella..

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #41 : 07.06.07 - klo:18:52 »
Ehkä jotenkin mutta vaan jotain nopeampaa ja intensiivisempää, vaikea selittää ja todellakin kahlittu siihen kun luulin ettei se lopu ja kuolen siihen. Eikö se deja vu jotenkin aivoissa naksahda, sillekin oli joku tieteellinen selitys. Ja kai tälle munkin kokemalleni on joku selitys. Trauma päässä  ;D

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #42 : 07.06.07 - klo:18:54 »
Joku heikotus homma ja ajatus vilisee just ennen ku taju sammuu?
Déjà vu johtuu siitä kun toinen aivolohko "tajuaa" tilanteen hetken jäljessä. Ja luulet sen tapahtuneen ennenkin.

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Art Is Resistance
« Vastaus #43 : 07.06.07 - klo:18:55 »
Mä uskon että UFO:ja on olemassa. tullut katotuu vähän liikaa X-filesia ;D. "Totuus on tuolla jossain" :)

Mä näen enneunia mä en vaan muista nähneeni unta sitten ku mä nään sen tilanteen mistä mä oon nähny unen sitten mä muistan.
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

betrunken

• Vieras
« Vastaus #44 : 07.06.07 - klo:18:56 »
sitten minulla tulee kolme vuotta myöhässä toinen aivo puoliskoni ;D  (tyhmä??totta helv***ssä!)