Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Levyhyllynne  (Luettu 2787 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Art Is Resistance
Levyhyllynne
« : 11.06.07 - klo:12:10 »
Minkälainen on teidän levyhyllynne sisältö? http://muusikoiden.net/ voi tehdä oman profiilin ja oman levyhylly listauksen. Mulla on vaivaiset 310 levyä :)

mun levyhylly sivu: http://muusikoiden.net/levylista/selaa.php?list_id=3160
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Stern

• Vieras
Vs: Levyhyllynne
« Vastaus #1 : 11.06.07 - klo:17:46 »
Työlästä.. Mutta ei nyt ihan noin montaa löydy sentään.

marni

• Vieras
« Vastaus #2 : 11.06.07 - klo:18:48 »
Lainaus
Mulla on vaivaiset 310 levyä Hymyilee
Olipas vähä ::) Miun levyhyllystä ei löy pahemmin mitää..

tudekki

• Vieras
« Vastaus #3 : 11.06.07 - klo:21:23 »
mulla ei oo ku 4 levyä :D vanhat heitin pois, mp3-soitin kun on korvannu levyt :)

Stern

• Vieras
« Vastaus #4 : 12.06.07 - klo:17:32 »
mulla ei oo ku 4 levyä :D vanhat heitin pois, mp3-soitin kun on korvannu levyt :)
Vaikka mp3 soittimesta haaveilenkin, niin cd:itäni en silti pois heittäs vaikka soittimen talooni saisinkin..

Poissa fellfrosch

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #5 : 12.06.07 - klo:17:37 »
Multakaan ei varmaan löydy kun muutamia kymmeniä ja nekin on vaan suosikki bändien levyjä. Mutta nyt kun minulla alkaa nuo kesätyöt ja sen jälkeen saan kahisevaa niin eiköhän tuonne noiden vanhojen levyjen seuraksi luulisi uusiakin CD'itä eksyvän :)
Mun mielestä on kivempi kuunnella musiikkia levyltä ja omilla stereoilla kuin mp3. Ihanaa kun saa tuntea levyn käsissänsä :D

Stern

• Vieras
« Vastaus #6 : 12.06.07 - klo:17:39 »
Sillon ihan oikeesti tuntee omistavasa jotakin.. Mutta kyllä netistä latailu on silti minun hyvä ystäväni.

tudekki

• Vieras
« Vastaus #7 : 13.06.07 - klo:17:55 »
Minä oon mp3-soittimen kannalla sen takia kun sitä voi kuunnella ihan missä vaan (esim. oppitunnilla) ja ite musasta ei tarvii maksaa mtn. Minulla kun suurin osa rahoista tuntuu menevän vaatteisin, urheilutarvikkeisiin ja kaikkeen maholliseen humpuukiin :D aattelin kyllä että netistä vois ihan hyvin alkaa levyhyllyäki suurentaa kun niin halvalla saa :)

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #8 : 13.06.07 - klo:17:57 »
Mun levyt joita on paljon ovat jossain kaapin pohjalla ja osa varmaan hävinnyt. Levyhyllyllä on ainoastaan rammsteinia tällä hetkellä.

Stern

• Vieras
« Vastaus #9 : 13.06.07 - klo:17:59 »
Hyllyssä on muutakin, mutta pahasti oovat pölyyttymässä paitti Rammsteinin cd:t..

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #10 : 14.06.07 - klo:17:57 »
Pitäisiköhän joskus ottaa urakka ja listata kaikki levyt mitä löytyy, olen kyllä viime aikoina myynyt paljon turhia levyjä pois joten määrä on hiukan vähentynyt.
Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #11 : 14.06.07 - klo:17:58 »
Jos vain jaksat. :)

Stern

• Vieras
« Vastaus #12 : 14.06.07 - klo:18:01 »
Pitäisiköhän joskus ottaa urakka ja listata kaikki levyt mitä löytyy, olen kyllä viime aikoina myynyt paljon turhia levyjä pois joten määrä on hiukan vähentynyt.
Sitten saadaan lukea sitä listaa pari tuntia.  ;D

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #13 : 14.06.07 - klo:18:02 »
Ei niitä ihan niin paljoa sentään ole ;D
Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

Stern

• Vieras
« Vastaus #14 : 14.06.07 - klo:18:05 »
Ei niitä ihan niin paljoa sentään ole ;D
*pyyhkäisee otsaansa* Huh!  :D

Jos löytäs vaikka uusia tuttavuuksia kun selaa niitä listoja..