Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Urheilu  (Luettu 6489 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

TL

• Vieras
Vs: Urheilu
« Vastaus #135 : 11.11.07 - klo:08:30 »
Kun koulussa jouduttiin tekemään kolme ajatusta suomesta,luki yhdessä lapussa että suomi on hyvä jääkiekossa kattos kun ne pojat pitää urheilusta ja mun harrastus on tämä foorumi.Mä tunnen oloni yksinäiseks kun oon luokan ainoo nörtti :'(

Poissa Spring

• Fossiili
  • Sukupuoli: Mies
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #136 : 11.11.07 - klo:10:46 »
Kun koulussa jouduttiin tekemään kolme ajatusta suomesta,luki yhdessä lapussa että suomi on hyvä jääkiekossa kattos kun ne pojat pitää urheilusta ja mun harrastus on tämä foorumi.Mä tunnen oloni yksinäiseks kun oon luokan ainoo nörtti :'(

no liity tyttöjen seuraan :P meiän luokal on yks kipee nörtti ja sil ei oo yhtää kaverii meiän luokalt, paitsi kaikki tytöt, eli sille heruu. :P joskus mietin pitäsköhän munki vähentää tätä urheilua nii... :D
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Micki Maus

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #137 : 11.11.07 - klo:15:43 »
Mulla taas on urheilun kautta tullu hyviä kavereita, siin on vaa se ongelma, et toi laji on tollane! Eli kun tavataan, vedetää toista turpaan, ja tokastaan että mitäs kuuluu mulkero ;D heh :P
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #138 : 11.11.07 - klo:16:09 »
Mulla taas on urheilun kautta tullu hyviä kavereita, siin on vaa se ongelma, et toi laji on tollane! Eli kun tavataan, vedetää toista turpaan, ja tokastaan että mitäs kuuluu mulkero ;D heh :P

mä ajattelin alottaa taistelulajin, en mitään itsepuolustus paskaa vaa kunnon mättäämistä, tällä hetkellä paras idea ois thai boxing tai kung fu :P sielt sais ystävii ja mustelmia :D

Poissa Eifersucht

• Veteraani
  • 0_o
« Vastaus #139 : 12.11.07 - klo:14:14 »

mä ajattelin alottaa taistelulajin, en mitään itsepuolustus paskaa vaa kunnon mättäämistä, tällä hetkellä paras idea ois thai boxing tai kung fu :P sielt sais ystävii ja mustelmia :D
Kestääkö kunto kung fu seen?
Se kyl kiinnostais muakin mutta kuten alan kuuluisin mies sanoi siitä on suurinosa pelkkää traditio heilumis skeidaa joka ei liity taisteluun mitenkään. Enintään turhanlaiseen kehonhallintaan.
It's over 7

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #140 : 12.11.07 - klo:15:16 »
mulla on 8 vuoden kokemus kehonhallinnasta ja joudun vieläkin harjoittamaan sitä joka viikko kahdesti puolitoista tuntia, se on tää mun nykynen harrastus, pitää tuntee oma keho jotta sen voi viedä äärirajoille kuten joissain tempuissa pitää, kung fu on taistelulaji mutta erittäin akrobaattinen (ainakin chaqquan tai shaolinqua wushu on) ja mantra pohjainen, itse potkut ja lyönnit aloitetaan aluksi ja sen jälkeen suoritusta pyritään aina parantamaan, kung fu on nykyään enemmän tsensä hallinnasta kiinni kuin kehon rääkkäämisestä, mutta kyllä se silti kiinnostaa, kung fua pitää harrastaa pitkään jos haluaa olla hyvä mutta perusteet joita itsepuolustukseen tarvitaan opitaan ensimmäisenä vuonna ;)

Poissa Micki Maus

• Veteraani
« Vastaus #141 : 12.11.07 - klo:21:14 »

Kestääkö kunto kung fu seen?
Se kyl kiinnostais muakin mutta kuten alan kuuluisin mies sanoi siitä on suurinosa pelkkää traditio heilumis skeidaa joka ei liity taisteluun mitenkään. Enintään turhanlaiseen kehonhallintaan.
Jos haluut kunnon mättäämistä nii kick boxingiin. Sen jälkeen vaa nauraa karatelle ja kung fulle! Ku tuol oppii sellasii liikkeitä, millä oikeesti satutetaan ;)

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #142 : 12.11.07 - klo:21:22 »
kuule niin kung fussa ja etenki thai boxingissa, mutta aloittaisin ninjitsun tai krav magan jos saisi, ikä raja suomessa on 18v, periaatteena molemmissa tarkoituksena on ssaada vastustaja maahan alle 10 sekunnissa ja mahdollisimman kivuliaasti ;)

Poissa Micki Maus

• Veteraani
« Vastaus #143 : 13.11.07 - klo:13:38 »
kuule niin kung fussa ja etenki thai boxingissa, mutta aloittaisin ninjitsun tai krav magan jos saisi, ikä raja suomessa on 18v, periaatteena molemmissa tarkoituksena on ssaada vastustaja maahan alle 10 sekunnissa ja mahdollisimman kivuliaasti ;)
Kyl ninjutsuun voi päästä alle 18 vuotiaanakkin, mä meinasin alottaa, sen mutta kun alle 18 vuotiaat pääsee mukaan vaan haastattelun kautta, missä ne kattoo, että onko henkilöllä oikeanlainen luonne kyseiseen lajiin, joten jätin väliin. Sinne ei pääse tällaset sekopäät :o

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #144 : 13.11.07 - klo:15:45 »
damn! ei sekopäitä... ;D
musta tuntuu et mä oon tarpeeks hyvä näytteliä jos päätän alottaa :D

Poissa Micki Maus

• Veteraani
« Vastaus #145 : 13.11.07 - klo:15:56 »
damn! ei sekopäitä... ;D
Kannattaa ;) Mäki pääsin pois pakkohoidosta näyttelemällä ;D :-X

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #146 : 13.11.07 - klo:16:02 »
damn! ei sekopäitä... ;D
Kannattaa ;) Mäki pääsin pois pakkohoidosta näyttelemällä ;D :-X

:D*reps

no mä yritän, pitää pikkuisen tutkia asiaa mutta jos tosiaan pääsee alaikäsenä nii se on mahtavaa ;)

Poissa noora

• Konkari
« Vastaus #147 : 13.11.07 - klo:16:45 »
No, ehkä alle 18v. pääsevät tekemään vähän "vaarattomampia" juttuja : ) Eikös Mikki muuten judossakin ole niin, että lukkoja ei saa tehdä alle 15(?) vuotiaille?

Poissa Micki Maus

• Veteraani
« Vastaus #148 : 14.11.07 - klo:10:09 »
No, ehkä alle 18v. pääsevät tekemään vähän "vaarattomampia" juttuja : ) Eikös Mikki muuten judossakin ole niin, että lukkoja ei saa tehdä alle 15(?) vuotiaille?
Joo on. Ja olikohan se nii, että alle 13 v. ei saa tarttua lahkeisiin ??? Outo sääntö, seki voi olla muka vaarallista :D Ja sit jotai kuristuksii ei tietty saa kakarat tehdä :)

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #149 : 14.11.07 - klo:14:05 »
Joo on. Ja olikohan se nii, että alle 13 v. ei saa tarttua lahkeisiin ??? Outo sääntö, seki voi olla muka vaarallista :D Ja sit jotai kuristuksii ei tietty saa kakarat tehdä :)

älä nyt, kaverin pikkuveli (6v) meinas tappaa kaverin ku oli oppinu taekwondos jonku kuristuksen... ei oikein osannu rajottaaa ;D