Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Rammstein HQ-tapaaminen Lahdessa lauantaina 28. heinäkuuta 2007!  (Luettu 13031 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

betrunken

• Vieras
Minä ja Fee ainakin ollaan täällä pääkallopaikalla.
feen kaveri smola,joka on paikalla ???

tudekki

• Vieras
aluks olin ihan et nööööyyy en vois millää päästä täältä korvesta sinne :( mut BING toivonkipinä: mummo asuu siinä lahden tietämillä ja meijän pitäs heinäkuussa sinne keretä ja kun mulla on ekalla heinäkuun viikolla yks puolimaraton ja sitten 2 viikkoo riparia nii meidänhän on pakko mennä just tolla viikolla!
Lainaus
Saattasivat ihmetellä miksi lähtisin netissä tapaaman miehen kanssa Lahteen. :D En taida päästä.
toivonliekki sammui :( minäkää en taida päästä... mutta voisinhan tulla salaa :D ja mummelin luona ei oo nettiä nii onko mahollista jotenki saada viimehetken informaatiota vaikka kännykkään? alanpa katsella onko mitenkää mahollista päästä...

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
Veli on tässä ens viikolla lähössä ~puoleks vuodeks Lahteen töihin, että pääsishän sitä. Saas nähä...
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

betrunken

• Vieras
Veli on tässä ens viikolla lähössä ~puoleks vuodeks Lahteen töihin, että pääsishän sitä. Saas nähä...
Jee,en olisi uskonut että stentsulla olisi edes mahdolisuutta päästä mutta olisi se kiva päästä näkemään montaa jäsentä :)

tudekki

• Vieras
Lainaus
Jee,en olisi uskonut että stentsulla olisi edes mahdolisuutta päästä mutta olisi se kiva päästä näkemään montaa jäsentä :)
Torniosta asti!  :o minä asun täällä kuopion naapurissa :)

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
Se vaan, että sais olla kuukautta aikasemmin toi miitti, ku ens viikol loppuu täällä työt eikä oikeen jaksais vielä Lahessa alkaa kuukaudeks duuniin.  :-X

-Deep Throat

betrunken

• Vieras
Se vaan, että sais olla kuukautta aikasemmin toi miitti, ku ens viikol loppuu täällä työt eikä oikeen jaksais vielä Lahessa alkaa kuukaudeks duuniin.  :-X
Sinn kun lähtee sinne saksaan heinäkuussa ja muut vkl ei sovi.Onhan tässä aikaa vielä monia vuosia :D

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
Sinn kun lähtee sinne saksaan heinäkuussa ja muut vkl ei sovi.Onhan tässä aikaa vielä monia vuosia :D
Onhan sitä. Huomasikko muuten äijä että vanhennutaan kolmen päivän päästä?  :P

-Deep Throat

betrunken

• Vieras
Onhan sitä. Huomasikko muuten äijä että vanhennutaan kolmen päivän päästä?  :P
Jeps.16 ja 22 8)

Sinnlos

• Vieras
Mahtavaa!  :D

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
Saattasivat ihmetellä miksi lähtisin netissä tapaaman miehen kanssa Lahteen. :D En taida päästä.
Ketkäs siellä Lahessa ny asuukaan?
No kyllä ne nyt sinut päästävät! Pakkohan niiden on ;). Olisi mukava tavata...

Lainaus
Kiva jos sinäkin pääsisit!

betrunken

• Vieras
Mitä enemmän sen parempi. :D

Sinnlos

• Vieras
Tässä tavataan:

Linkkuasema:

Bemariparkki:

Piknikille rantaan:

Lähikauppa:

Tapaamispaikka, linkkuasema, ranta, satama, keskustan palvelut sekä yöpaikka ovat kaikki lähekkäin.
Kysykää lisätietoja privana: yksityisviestillä sähköpostilla tai mesellä.

Stern

• Vieras
Lainaus
Torniosta asti!  :o minä asun täällä kuopion naapurissa :)

Tarkemmin ottaen missä?

Poissa fellfrosch

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
Mitääh? Onkos tää niinku ihan kaikille meille seinäruusuillekkin tarkoitettu :o
Jos sinne on tarkoitus saada mahd. paljon porukkaa täältä niin kyllä minä ainakin olisin valmis tulemaan jos nyt sinne vain jotenkin täältä Helsingin suunnalta pääsee.