Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Rammstein HQ-tapaaminen Lahdessa lauantaina 28. heinäkuuta 2007!  (Luettu 13563 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sinnlos

• Vieras
Ei hel**tti, sehän on huomenna!!! :o Jännittää, kuitenkin onnistun eksyttämään itteni ja karvasammakon jonneki ouluun :-X Saas nähä, että löydetäänkö perille... Onko juna -asemalta helppo tulla sinne meirän kohtauspaikkaan?

Mä tulen teitä vastaan asemalle!!! Kunhan älyätte hypätä junasta pois Lahdesn kohdalla!  ;)

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
Niin ja minä tulen kanssa ;). Kolmeltako se teidän juna oli lahdessa? Monelta nähdään Sinn ja missä?

Sinnlos

• Vieras
Soitellaan tuossa joskus lauantaina iltapäivällä. ;) Jos ei jo tänään. ::)

Poissa Micki Maus

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
Niin ja minä tulen kanssa ;). Kolmeltako se teidän juna oli lahdessa?
15.55 Lahdessa.
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa fellfrosch

• Konkari
Niin tuo juna onkin vähän myöhemmin mitä sillon Sinnille postailin YV:nä. Tämä oli vähän halvempi juna, siis mikä om 15.55 Lahdessa. Eli siis jos tulette meitä sinne asemalle silloin vastaan?
Ollaan vaan Mikin kanssa kahestaan muutettu näitä junia ::) -Hyi häpeä!

Sinnlos

• Vieras
Arvatkaas mitä? Sehnsu, Fee ja Beltsu tuleekin jo tänään!!!  ;D ;D ;D

Poissa noora

• Konkari
Ohoo, pitäkäähän hauskaa tänään! Ja hei, mä en jää yöksi, tuli menoa sunnuntaiaamuksi... Men vi ses i morgon!

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
Jeps,sinnolsin luonna olen jo ;D
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa fellfrosch

• Konkari
Ketä muita sinne on muuten tulossa, kun te ketkä nyt jo olette sielä sekä minä, mikki ja Noora? Vai onko tulossa muista?

Sinnlos

• Vieras
Meitä on 5 tyttöä ja 4 poikaa lauantaina.

Poissa smola

• Täysjäsen
  • **
  • Sukupuoli: Mies
Arvatkaas mitä? Sehnsu, Fee ja Beltsu tuleekin jo tänään!!!  ;D ;D ;D
kukaa ei kertonu mulle >:(
 ;D

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
me käytiin sinnolsin senchun kanssa baarissa,minä tänä aamuna heräsin joinkun tuntemattoman autosta(peugeot 106 punainen)
en muista mitä eilen on tapahtunut mutta polvi on paskananaja muuta kyynerpäät yms..
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

marni

• Vieras
me käytiin sinnolsin senchun kanssa baarissa,minä tänä aamuna heräsin joinkun tuntemattoman autosta(peugeot 106 punainen)
en muista mitä eilen on tapahtunut mutta polvi on paskananaja muuta kyynerpäät yms..
:D mutta hengis ilmeesesti kuiteski oot. Kai muukki o :o

Sinnlos

• Vieras
Hengissä ollaan koko sakki ja eilen oli oikein kivaa, mitä tuo Beltsu nyt seikkaili ihan omilla teillään. ::)

Poissa fellfrosch

• Konkari
Muutaman tunnin päästä näen Mikin asemalla ja sitten tullaan sinne... jos uskalletaan :-X