Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Rammstein HQ-tapaaminen Lahdessa lauantaina 28. heinäkuuta 2007!  (Luettu 13034 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
joo,kivaa oli eilen.polvi vain on ihan paskana...sattuuu :'(

viina/kalja auttaaa ;)
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

marni

• Vieras

viina/kalja auttaaa ;)
sillä se lähtee millä on tullukki ;) ainaski sikso väittää niin :o
ja hyvä ku ootte viel kaikki hengiski ;)

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!

viina/kalja auttaaa ;)
sillä se lähtee millä on tullukki ;) ainaski sikso väittää niin :o
ja hyvä ku ootte viel kaikki hengiski ;)
niinpä,harmi vain kun en nähnyt muita HQ jäseniä :-\
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
Beltsu missä ihmeessä sä oikee olit eilen? :D :D. Nukuit jossain autossa? :D.

Poissa smola

• Täysjäsen
  • **
  • Sukupuoli: Mies
oi vitsi mikä vi**n ilta eile :DDD hajoon sa**ana

Eifersucht

• Vieras
me käytiin sinnolsin senchun kanssa baarissa,minä tänä aamuna heräsin joinkun tuntemattoman autosta(peugeot 106 punainen)
en muista mitä eilen on tapahtunut mutta polvi on paskananaja muuta kyynerpäät yms..
:D Aitoa menoa. Olis pitäny olla siellä.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
Olin eksynyt siihen autoon jotenkin,,,heräsin aamulla ihmettelin että missä olen ja soitin sinnolsille.Äsken nukuin kolme tuntia :D

me käytiin sinnolsin senchun kanssa baarissa,minä tänä aamuna heräsin joinkun tuntemattoman autosta(peugeot 106 punainen)
en muista mitä eilen on tapahtunut mutta polvi on paskananaja muuta kyynerpäät yms..
Harmi kun ette tulleet stentsun kanssa,olisitte saaneet olla modeja siellä(siis vahtia minua)
« Viimeksi muokattu: 28.07.07 - klo:17:49 kirjoittanut Betrunken »

Sinnlos

• Vieras
Postaan kuvia meidän treffeistä tuonne kuvaosioon. 8)

Stern

• Vieras
Jos joskus tulee tämmösiä tapaamisia vielä, niin minun pyyntö ois, että kaikki viinat unohdettas. Ei lotrattas alkoholin kanssa. Ois varmaan kaikille parempi vaihtoehto.  :-\ Sori kun taas jauhan tästä, mutta... jos jokin auttas joskus.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
Hyvä meno oli päällä koko ajan.lievä krapula on vielä,,,,no lähden kotia kohti siinä 15-17 aikoihin.Mukavaa oli tutustua uusiin ihmisiin :D :)

Poissa noora

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
Hahhaha, mites loppuilta/yö sujui? Mäkin löysin jopa asemalle ja ehdin junaankin. Yhdessä vaiheessa vaan jäätyi, että apua pitääkö nyt mennä vasemmalle vai suoraan... Sain sitten apuja yhdeltä terassilta : D

Sinnlos

• Vieras
Hienosti sujui. Harmi kun et voinut olla ihan loppuun asti. Mutta ensi kerralla sitten jatketaan! ;D

Poissa fellfrosch

• Konkari
Minä ja Mikki lusmutaan vieläkin Sinnillä :D Oli mukava nähä vähän että minkälaisten ihmisten kanssa sitä oikeestaan tulee juteltua täällä foorummilla. Nii ja hiiret oli kyl aika söpöjä ^_____^

Eifersucht

• Vieras
Olin eksynyt siihen autoon jotenkin,,,heräsin aamulla ihmettelin että missä olen ja soitin sinnolsille.Äsken nukuin kolme tuntia :D

Harmi kun ette tulleet stentsun kanssa,olisitte saaneet olla modeja siellä(siis vahtia minua)
:D  Ensi kerralla ehkä. Jos seuraava tapaaminen suunnitellaan jonnekkin joka ei oo nii * kaukana tai sitten pitää vaa uskaltautua sinne Lahteen. ;D

Poissa amalia3

• Veteraani
  • minun rammstein logo tatskani
 :)  Heiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Järjestäkää seuraava tapaaminen vaik Kuopioon, mieki pääsisin, ois lähempänä ku Lahti. Ei kaik fanit asu eteläs....meitä faneja on tiäl Kuopion läänis ja varmaan pohjoses.............??????????????Oulukin käy.
So ist das Leben! Das ist wohl alles für heute...