Rammstein-HQ Facebookissa
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.
joo,kivaa oli eilen.polvi vain on ihan paskana...sattuuu viina/kalja auttaaa
Lainaus käyttäjältä: Betrunken - 28.07.07 - klo:10:58joo,kivaa oli eilen.polvi vain on ihan paskana...sattuuu viina/kalja auttaaa sillä se lähtee millä on tullukki ainaski sikso väittää niin ja hyvä ku ootte viel kaikki hengiski
me käytiin sinnolsin senchun kanssa baarissa,minä tänä aamuna heräsin joinkun tuntemattoman autosta(peugeot 106 punainen)en muista mitä eilen on tapahtunut mutta polvi on paskananaja muuta kyynerpäät yms..
Lainaus käyttäjältä: Betrunken - 28.07.07 - klo:09:00me käytiin sinnolsin senchun kanssa baarissa,minä tänä aamuna heräsin joinkun tuntemattoman autosta(peugeot 106 punainen)en muista mitä eilen on tapahtunut mutta polvi on paskananaja muuta kyynerpäät yms.. Aitoa menoa. Olis pitäny olla siellä.
Olin eksynyt siihen autoon jotenkin,,,heräsin aamulla ihmettelin että missä olen ja soitin sinnolsille.Äsken nukuin kolme tuntia Lainaus käyttäjältä: Eifersucht - 28.07.07 - klo:13:40Lainaus käyttäjältä: Betrunken - 28.07.07 - klo:09:00me käytiin sinnolsin senchun kanssa baarissa,minä tänä aamuna heräsin joinkun tuntemattoman autosta(peugeot 106 punainen)en muista mitä eilen on tapahtunut mutta polvi on paskananaja muuta kyynerpäät yms.. Aitoa menoa. Olis pitäny olla siellä.Harmi kun ette tulleet stentsun kanssa,olisitte saaneet olla modeja siellä(siis vahtia minua)