Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Rammstein HQ-tapaaminen Lahdessa lauantaina 28. heinäkuuta 2007!  (Luettu 13035 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

vepa^

• Vieras
:)  Heiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Järjestäkää seuraava tapaaminen vaik Kuopioon, mieki pääsisin, ois lähempänä ku Lahti. Ei kaik fanit asu eteläs....meitä faneja on tiäl Kuopion läänis ja varmaan pohjoses.............??????????????Oulukin käy.
:D mullekkin kävin kuopio paremmin, oulukin käy. vink vink.
ollaanhan (minä ainakin) maristu näitä miittejä pohjoosemmaks mutta tuntuu että kaikille muille paitsi minulle käy eteläinen sijainti :)

Sinnlos

• Vieras
Voi hyvät höppänät! Vai kuulostaako tämä taas tutulta...
Jokaisella on oikeus järkätä miitti ihan sinne minne lystää!  :D Sattumalta vaan on nyt käynyt niin, että innokkain emäntä olen tähän asti ollut minä, ja täysin sattumalta ylläpitäjä Fee asuu samassa kaupungissa. Ei me kaksi olla mitään tämän foorumin virallisia tapaamisten järjestelijöitä! Eikä ME järjestetä pippaloita jonnekin satojen kilsojen päähän omista kodeistamme, se on TEIDÄN tehtävä! Ilomielin voin tulla jonkun toisen ideoimille kekkereille. Että tulipahan nyt tämäkin asia taas selvennettyä, ettei ihmiset aina kitise että miksei siellä teidän lähistöllä järkätä mitään.  ;)

Poissa Memeko

• Veteraani
Ihmisille tiedoksi sitten, et mie oon jo vähän aikaan miettinyt, et järkestäis Kuopioon kesällä häröily miitin. Joka tarkoittaisi sitä, et punkkaa ei sitten löydy. Sellainen päivä miitti. (Itse pääsisin Kuopioo vaikka jokainen viikonloppu kesällä.)

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
Ihmisille tiedoksi sitten, et mie oon jo vähän aikaan miettinyt, et järkestäis Kuopioon kesällä häröily miitin. Joka tarkoittaisi sitä, et punkkaa ei sitten löydy. Sellainen päivä miitti. (Itse pääsisin Kuopioo vaikka jokainen viikonloppu kesällä.)
Kuulostaa tosi hyvälle, itse kun asun täällä keskellä Kuopiota niin tuo matka/tuleminen ei ole ongelma eikä mikään ;D

Poissa Irodorareta

• Veteraani
Kuopioon ehdottomasti kesällä miitti! Olisin tulossa melko varmasti. :P

Poissa Spring

• Fossiili
  • Sukupuoli: Mies
  • bullet for my valentine. paras bändi.
Kuopioon? get real, ei helvetis! en oo tulos puoleen suomee jos ei oo yö paikkaa :D
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
Kuopioon? get real, ei helvetis! en oo tulos puoleen suomee jos ei oo yö paikkaa :D
Tulkaa mun kivikovalle patjalle yöks :D

Poissa Eifersucht

• Veteraani
  • 0_o
Ohhoh, epäilyttävää.  :o :P ;D
It's over 7

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
Hitto! Nyt ne sai tietää mun aikeista :o vitsivitsi...

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!

Pidetään ne ajatukset ihan siellä yläpäässä ;)
Ja Kuten Sinnols sanoi.
Mäkään en ala montaa sataa kilsaa menemään kun on vanha auto ja rahat vähissä.
Näin Lahti on minulle hel***in hyvä paikka, autolla pääsen ja voin ottaa "parit" kaljat ja jäädä yöksi jopa.

Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
Lahdessahan tuo olisi ihan hyvä järjestää.
Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
Josta taas pääsemme siihen ongelmaan että Sinnols on matkoilla silloin kuin me pidettäisin tämä..
Joten ne ruosteiset aivo solut liikkeelle :P
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
Josta taas pääsemme siihen ongelmaan että Sinnols on matkoilla silloin kuin me pidettäisin tämä..
Joten ne ruosteiset aivo solut liikkeelle :P

Väärin! aikataulua ei lyöty lukkoon koska ajateltii et me kyl halutaan sinnloss mukaan koska se osaa järjestää ja muutenki ansaitsee päästä mukaa ku se kaikki entiset on järjestäny, eli väittäisin että ennenku sinn lähtee vois mennä ;)
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Eifersucht

• Veteraani
  • 0_o
Jops siirrettäis tää taas oikeeseen topickiin. :D
http://www.rammstein-hq.com/foorumi/index.php/topic,1200.0.html
It's over 7