Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Rammstein HQ-tapaaminen Lahdessa lauantaina 28. heinäkuuta 2007!  (Luettu 13563 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

betrunken

• Vieras
Mä otan kameran mukaan ja laitan parhaat otokset foorumille!  :o
Kerran käytiin kavereiden kanssa boxerit jalassa kaupassa,tampereella,ei riittänyt pokka mennä alasti.Koska sinne on tulossa alle 15v niin jätän toin tempun tekemättä.

tudekki

• Vieras
Lainaus
Micky Maus saattaa myös tulla jos tulisi mukaan muutakin nuorempaa osastoa
minkä ikäne Micky on? :) ite kun oon vaan 15 nii ois kiva jos ois saman ikästä porukkaa :D
« Viimeksi muokattu: 17.06.07 - klo:21:36 kirjoittanut tudekki »

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
Eikös hänkin ollut jossain 15 paikkeilla, jos oikein muistan :).

Poissa fellfrosch

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
Lainaus
Micky Maus saattaa myös tulla jos tulisi mukaan muutakin nuorempaa osastoa
minkä ikäne Micky on? :) ite kun oon vaan 15 nii ois kiva jos ois saman ikästä porukkaa :D
Mä vaadin teitä tulemaan, koska mäkin olen vasta täyttänyt 16 ;)

tudekki

• Vieras
Mä vaadin teitä tulemaan, koska mäkin olen vasta täyttänyt 16 ;)
VARMASTI tulisin ellen ois vanhempien vallan alaisena! :D olisinpa jo 18...

Poissa fellfrosch

• Konkari
VARMASTI tulisin ellen ois vanhempien vallan alaisena! :D olisinpa jo 18...
Saat ne varmasti suostuteltua. Sano että osana rippilahjaa voitte kustantaa minut Lahteen erittäin tärkeään tapaamiseen! ;D

tudekki

• Vieras
Saat ne varmasti suostuteltua. Sano että osana rippilahjaa voitte kustantaa minut Lahteen erittäin tärkeään tapaamiseen! ;D
ne varmaan kysyis että mikä tärkee tapaaminen, mitäs mä siihen keksin? :D se suostuttelu ois tosi helppoo, jos ois jtn millä voisin kiristää niitä... mutta ei oo! :D

betrunken

• Vieras
Saattais itselläkin olla huono tilanne jos olisin alle 18v :-\,vanhemmat eivät varmaan kuoleskaan päästäis minua. :P.aina sanoivat että varo ihmisiä keitä tapaat netissä

tudekki

• Vieras
Saattais itselläkin olla huono tilanne jos olisin alle 18v :-\,vanhemmat eivät varmaan kuoleskaan päästäis minua. :P.aina sanoivat että varo ihmisiä keitä tapaat netissä
minullekki vaan hoetaan "netissä kuka tahansa voi esittää ketä tahansa", mutta ne päästäs mut minne festareille vaan haluisin! :P outoja.

betrunken

• Vieras
minullekki vaan hoetaan "netissä kuka tahansa voi esittää ketä tahansa", mutta ne päästäs mut minne festareille vaan haluisin! :P outoja.
Onnea miss seniori ;)

tudekki

• Vieras

Eifersucht

• Vieras
Lainaus
ettei juniorit polta tupakkia tai maistele siitereitä.
No nyt en ainakaan tuu.

Poissa Micki Maus

• Veteraani
Nettiyhteys katkes ku kirjotin tätä... Mä kait pääsen kans sinne, mutta kyydin saisin vaan äidiltäni, ja se on Kölnissä sen viikonlopun. Pääseeköhän täältä vantaalta helposti sinne bussilla? Eikös täältä päin ollut joku muukin? Minkä ikäisiä nuorimmat sinne tulijat ovat, 14-16?
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

betrunken

• Vieras
Lainaus
ettei juniorit polta tupakkia tai maistele siitereitä.
No nyt en ainakaan tuu.
Siihen ei lasketa modeja ;)

Poissa Alter Mann

• Täysjäsen
  • **
  • Sukupuoli: Mies
Lahdessa. Just. Eli en tuu.