Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Biisi mikä on jäänyt soimaan päähän?  (Luettu 16345 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa -Sonne-

• Jäsen
  • *
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Biisi mikä on jäänyt soimaan päähän?
« Vastaus #345 : 03.06.08 - klo:12:48 »
Kissin I Was Made For Loving You, ei sitten lähde päästä pois millään.

Sun takias rick roll ;D

must toi biisi on hyvä tää Never Gonna Give You Up oonko jotenki sairas? :D
Gott weiß ich will kein Engel sein

Poissa Tomba

• Veteraani
« Vastaus #346 : 03.06.08 - klo:17:21 »
Yleensä aina vähän välein tupsahtaa tonne nuppiin joku biisi, ja se sitte jää soimaan. :P

Poissa Irodorareta

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #347 : 03.06.08 - klo:17:26 »
Hinoi Team - Play with the Numbers.

Ja mitenkäs tällainen kappale jäi päähän soimaan? No, päätin äsken tanssia paraparaa tämän tahtiin. :D Söpö kappale.

Poissa Liquiddi

• Konkari
  • 2+2=5
« Vastaus #348 : 03.06.08 - klo:18:07 »
Kissin I Was Made For Loving You, ei sitten lähde päästä pois millään.

Sun takias rick roll ;D
You have been Rick Rolled! Aika kätevä huijata tuolla.
Nyt kun aloitit lukemaan tätä, niin et voi lopettaa. Haluat lukea tämän loppuun vaikka sanoisin, ettei tässä tapahdu yhtään mitään. Ei tässä tapahdukkaan ja luet tätä silti; haluat nähdä miten tämä loppuu. Luet tätä vieläkin, ei tässä mitään tapahdu, kunhan jaarittelen samaa asiaa. Et pysty olla lukematta tätä, eiköhän nyt olisi jo aika lopettaa? Ei, luet tätä vieläkin. Nyt tämä loppuu, oliko tämä nyt lukemisen arvoinen?

Poissa Memeko

• Veteraani
« Vastaus #349 : 30.08.08 - klo:08:24 »
*Nosto*
Tossa noin 45 minuutti sitten heräsin ja heti alkoi soimaan päässä YUPn Minä olen myyrä. Näin unta, missä Jarkko Martikainen jahtasi miuta ja siskoa. Mie ja miun sisko lähettiin rannalta sijaitsevasta pajasta juoksemaan mökkiä päin. Jarkosta tuli pälvikalju ja lähti meijän perään laulaen Minä olen Myyrää, mie lauloin mukana. Huusin unen loppu puolella Jarkolle, että "elä tuu lähemmäks tai kopautan siuta tällä!", miul oli kädessä onki. Unen lopussa Jarkko ei saanut meitä kiinni. Laitoin tossa heti herättyäni YUP'lle viestii, et pyytäisivät Yleltä, että lopettaisivat keikkataltiointien ja haastattelujen näyttämisen, ettei miun tarttee näin aikastee herätä ja mennä kertomaan siitä Puoskareille.

Poissa DBB

• Veteraani
« Vastaus #350 : 31.08.08 - klo:21:03 »
Aargh.. Tänään soi päässä Lauri Tähkän&Elonkerjuun Pauhaava sydän. Rasittavaa..  :-X

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #351 : 01.09.08 - klo:19:47 »
*Nosto*
Tossa noin 45 minuutti sitten heräsin ja heti alkoi soimaan päässä YUPn Minä olen myyrä. Näin unta, missä Jarkko Martikainen jahtasi miuta ja siskoa. Mie ja miun sisko lähettiin rannalta sijaitsevasta pajasta juoksemaan mökkiä päin. Jarkosta tuli pälvikalju ja lähti meijän perään laulaen Minä olen Myyrää, mie lauloin mukana. Huusin unen loppu puolella Jarkolle, että "elä tuu lähemmäks tai kopautan siuta tällä!", miul oli kädessä onki. Unen lopussa Jarkko ei saanut meitä kiinni. Laitoin tossa heti herättyäni YUP'lle viestii, et pyytäisivät Yleltä, että lopettaisivat keikkataltiointien ja haastattelujen näyttämisen, ettei miun tarttee näin aikastee herätä ja mennä kertomaan siitä Puoskareille.

... noi unet ei oo enää normaaleja :( kaveri näki unt et kävin antaa sen pikkuvelille liukuvoidetta. se soitti aamul ja kysy et mistä vitusta toi uni tuli ;D

Mul soi linkin parkin in the endin eka säkeisatö joka räpätään: ''one thing, i don't know why it doesn't even matter how hard you try just keep that in mind when desing is righ so eventually it'll start to make a memory. time is valuable thing watch it flow by as the pendulum swings...''
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Tomba

• Veteraani
« Vastaus #352 : 01.09.08 - klo:20:32 »
Se Sillanpään kappale "kulkemaan", vai mikä se nyt nimi on. En siis tod. kuuntele kyseistä homoa, mutta kun aina aamuisin radiossa pauhaa iskelmä, ja sattuvat aina siihen aikaan kun mä oon syömässä aamupalloota soittamaan sitä kyseistä kuraa >:(

Poissa asukas666

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #353 : 18.12.09 - klo:20:54 »
Mul soi madonnan frozenin päässä koska kaveri kuuntelee madonna ja kuunteli sitä tänään kännykästä.

Poissa Herz

• Veteraani
  • 3x^721
« Vastaus #354 : 18.12.09 - klo:21:29 »
Mul soi päässä paljon biisejä. Osa on kaikkia niitä inhottavia teinipoppi-ihQ-kappaleita, mutta yksi on esimerkiksi Baby You're a Rich Manin kertosäe, joka on kertakaikkiaan mahtava. Joten soi sekä hyviä, että huonoja biisejä päässä. Pääasiassa kuitenkin niitä huonoja.. :-\

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #355 : 19.12.09 - klo:17:26 »
Tämä tunnettu Ramonesin Blitzkrieg Bop soinut nyt kolme päivää päässä, HEY HO, LET'S GO

Poissa HaGz

• Yleisvalvoja
  • Konkari
    • Youtube-profiili
« Vastaus #356 : 21.12.09 - klo:13:55 »
http://www.youtube.com/watch?v=sJDN9tWNLk4
Yksinkertanen, ja tarttuva  :D

Poissa Herz

• Veteraani
  • 3x^721
« Vastaus #357 : 21.12.09 - klo:23:04 »
http://www.youtube.com/watch?v=sJDN9tWNLk4
Yksinkertanen, ja tarttuva  :D

Toi on niin mahtava. Myös mm. Narwhals ja I Love the Internet ovat loistavia!