Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Mitä kuuluu?  (Luettu 110217 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Sarumi

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #15 : 20.06.07 - klo:22:02 »
Ihan hyvää kuuluu. Olin tänään kaupungilla yhden kaverini kanssa. kävin ostamassa vähän vanulappuja, ja istuttiin terassilla "yhdellä", eikun kolmella. :D Juuri viimeksi Sunnuntaina. ::) Nooh, kumminkin. Huomenna lähden sitten siskoni, hänen kihlattunsa ja muutaman muun tyypin kanssa Kullaalle viettämään Juhannusta. Sunnuntaina vissiin palaillaan.

betrunken

• Vieras
« Vastaus #16 : 20.06.07 - klo:22:11 »
Hyvät juhanukset kaikille! jos minua ei näy foorumilla viikkon loppuna niin minulla on vaihde hirttänyt päälle ;D

Stern

• Vieras
« Vastaus #17 : 24.06.07 - klo:10:51 »
Hyvät juhanukset kaikille! jos minua ei näy foorumilla viikkon loppuna niin minulla on vaihde hirttänyt päälle ;D
Ja sekös on hauskaa.  ::)

Ei kuulu, ei tapahdu. vit**aa. Ihan pa**a juhannuskin sen puoleen.  ::)

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #18 : 24.06.07 - klo:10:57 »
Hyvää kuuluu ja kauheasti kaikkea touhua olisi... Uusia kamuja ja paljon menoja. Ihana kesä!  8)
Ottaa vaan päähän tuo lemmikkien "perheenlisäys".

Stern

• Vieras
« Vastaus #19 : 24.06.07 - klo:10:59 »
Hyvää kuuluu ja kauheasti kaikkea touhua olisi... Uusia kamuja ja paljon menoja. Ihana kesä!  8)
Ottaa vaan päähän tuo lemmikkien "perheenlisäys".
Jos joku antas mullekin tuollasen ihanan kesän.

Kyllä ne lemmikitkin osaa yllättää.

betrunken

• Vieras
« Vastaus #20 : 24.06.07 - klo:11:21 »
Nyt kuuluu ihan hyvää,huomenna alkaa työharjoittelu niin vähän jännittää mutta eiköhän se tästä lähde :)

Stern

• Vieras
« Vastaus #21 : 24.06.07 - klo:11:26 »
Nyt kuuluu ihan hyvää,huomenna alkaa työharjoittelu niin vähän jännittää mutta eiköhän se tästä lähde :)
Niin kauanko sulla kestää se työharjoittelu?

Poissa fellfrosch

• Konkari
« Vastaus #22 : 24.06.07 - klo:12:32 »
Hyvää kuuluu tännekkin. Oltiin eilen suomenlinnassa (taas kerran?!) picknikillä auringon paistaessa ja tuulen tuivertaessa naamalle. Sonne<3
Tänään heräsin muutama tunti sitten ja siitä lähtien olenkin istunut tässä koneella aamukahvia juoden :)
Pian pitäisi lähteä kotio päin remontti hommiin :-\ Ja olen nyt siis isällä.
Vähän harmittaa kyllä kun olen koko Heinäkunn töissä. En jaksa edes ajatella miten mua väsyttää aina aamuisin, kun joudun heräämään jo puoli 7 :o Mutta kunhan rahaa tulee niin hyvä!

Stern

• Vieras
« Vastaus #23 : 24.06.07 - klo:12:36 »
Lainaus
Mutta kunhan rahaa tulee niin hyvä!
Taitaa itse kullakin kohta olla rahan keruu kohdalla. Asuminen ei ole halpaa näköjään. Miten te "hullut" siellä isommissa kaupungeissa elätte?

On tuota ihmeen hiljasta kun veli lähti lapsinesa tuonne isosiskon luo. Eli paikka netille. Sitten ei taas ookkaan tietoa, millon seuraavan kerran pääsen.  :-\ Joten voin melkein kuulla hiljaisuuden.

betrunken

• Vieras
« Vastaus #24 : 24.06.07 - klo:12:40 »
Kyselkää mielummmin tuolla offtopicissa,täällä vain jokainen jäsen ilmoittaa mitä kuuluu ja kesksutelut tuonne offariin ;)

Stern

• Vieras
« Vastaus #25 : 24.06.07 - klo:12:41 »
Kyselkää mielummmin tuolla offtopicissa,täällä vain jokainen jäsen ilmoittaa mitä kuuluu ja kesksutelut tuonne offariin ;)
D'accord monsieur.

marni

• Vieras
« Vastaus #26 : 24.06.07 - klo:14:58 »
jännittää ja tuntuu siltää et oon ääriä myöten täynnä pepsiä....

Poissa Sarumi

• Konkari
« Vastaus #27 : 24.06.07 - klo:16:30 »
Ihan ok:ta kuuluu, paitsi että nyt olen jonkun flunssan saanut Juhannuksen vietoista. Kauhean rankkaa kun vietettiin Juhannusta Torstaista Lauantaihin... :P Tänään tultiin sitten kotiin. Kylläpä oli tuossakin juhannus, menoa ja meininkiä oli sitten kaikenlaista. Ärsyttää vain tämä jumalaton kurkkukipu... :(

tudekki

• Vieras
« Vastaus #28 : 25.06.07 - klo:01:11 »
no kuuluu hyvää ihan (tällä hetkellä) :) Alku päivästä meni hyvin, mut illalla sit ajettiin jonnekki ihme mökille, jonne meijän äiti pakotti mut, siskon ja veljen. Katoin Gooogle Mapilla miten sinne pääsee ja katoin vahingossa, että pitäs ajaa Tulilahden tietä kun oikeesti ois pitäny ajaa Tuliniemen tietä. Sitten löydettiin ittemme korvesta eksyneinä ja kaikkihan syytti mua. Sitten auton tankki alko näyttää punasta ja käytiin ennen sinne mökille menemistä tankilla. Lopulta kerettiin siellä mökillä pelkästään syödä makkarat ja lähtee takasin kotii. Eli ihan hyväähän täs :D

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #29 : 25.06.07 - klo:15:00 »
Eka tilipäivä, joten hyväähän sitä.  8)
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat