Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Mitä kuuluu?  (Luettu 118324 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

betrunken

• Vieras
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #30 : 25.06.07 - klo:16:03 »
Eka työssäoppimis päivä takana.Rankkaa oli, mondeon moottori vaihto ja pyörien suuntaus.Vähän on väsy olo,taidan mennä ajoissa nukkumaan tänään :P

Poissa noora

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #31 : 25.06.07 - klo:17:14 »
Lainaus
Eka työssäoppimis päivä takana.Rankkaa oli, mondeon moottori vaihto ja pyörien suuntaus.Vähän on väsy olo,taidan mennä ajoissa nukkumaan tänään
No viihdyitkö edes tuolla?  :)

Ihan hyvää kuuluu... Uskaltauduin ekaa kertaa pihalle pariin päivään ja tajuhan siinä meinas lähteä. Että mä inhoan kipeänä olemista! Mutta sainpahan ainakin mansikoita.

Poissa Micki Maus

• Veteraani
« Vastaus #32 : 25.06.07 - klo:17:34 »
Kesällä ainakin mulle kuuluu aina yhdellä tapaa huonoa: etenkin yöllä on niin kuuma että on vaikea nukkua, eli pitää olla tuuletin läpi yön päällä, joka taas pitää sellasta meteliä että se häiritsee unia. Aamulla herään ihan ihme asennoissa, jalat ylhäällää kohti kattoa (siis seinää vasten) tai lattialla maaten, tai jopa pää koiran pedissä, ja jalat maassa :D Onko muilla tätä tuskallista kuumuusongelmaa?
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

tudekki

• Vieras
« Vastaus #33 : 25.06.07 - klo:17:55 »
Kesällä ainakin mulle kuuluu aina yhdellä tapaa huonoa: etenkin yöllä on niin kuuma että on vaikea nukkua, eli pitää olla tuuletin läpi yön päällä, joka taas pitää sellasta meteliä että se häiritsee unia. Aamulla herään ihan ihme asennoissa, jalat ylhäällää kohti kattoa (siis seinää vasten) tai lattialla maaten, tai jopa pää koiran pedissä, ja jalat maassa :D Onko muilla tätä tuskallista kuumuusongelmaa?
mulla on mutta talvisin, nii tyhmältä ku se kuulostaaki :D sisko on viluitikka ja sen takia koko talo on lämmitetty kiehuvaks höyrykattilaks. Oon kerran heränny aamulla olkkarin lattialta, olin ilmeisesti unissanu ettiny viileempää nukkumispaikkaa :D

Poissa noora

• Konkari
« Vastaus #34 : 25.06.07 - klo:17:59 »
Juu, mä useastikin löydän itseni ihan kummallisista asennoista, kun yritän etsiä viileää paikkaa. Kamalaa tämä kesäaika :D

Lainaus
Oon kerran heränny aamulla olkkarin lattialta, olin ilmeisesti unissanu ettiny viileempää nukkumispaikkaa
Mäkin olen hiippaillut yöllä ympäri kämppää etsimässä nukkumapaikkaa. Johtuu tosin tästä mun unissakävelystä. Onneksi se on loppunut (ei pitäisi sanoa, ensi yönä löydän itseni varmaan pihalta nukkumasta).

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #35 : 25.06.07 - klo:20:09 »
Hyvää kuuluu, ostin tänään 800g kebabbii, limoviikunan, bratwurstia, pepsii ja jauhomatoja.

Poissa noora

• Konkari
« Vastaus #36 : 25.06.07 - klo:20:17 »
Pakko kommentoida. Sullahan olikin sekalaiset ostokset, Eife:D

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #37 : 25.06.07 - klo:20:25 »
Hyvät ostokset!  :D

Ja mulle kuuluu tänään aika tylsää ja huonoa oloa, yöllä nukuin alle 3 tuntia, kun oli niin mahdottoman hauskaa netissä.  ::)

betrunken

• Vieras
« Vastaus #38 : 25.06.07 - klo:20:30 »
Nyt kuuluu ihan pepusta >:(,taistelen oman sivun kanssa enkä osaa tehdä mitään!!

Tule nyt fee äkkiä sieltä lapista :'(

Poissa Sarumi

• Konkari
« Vastaus #39 : 25.06.07 - klo:22:57 »
Nääh, ei kovin hyvää kuulu. Tai kuuluisi muuten ihan hyvää, jollen olisi sairastunut tähän flunssaan! >:( Nenä vuotaa koko ajan ja on vähän ollut kuumettakin. Kesällä on raivostuttavaa sairastella.

Poissa fellfrosch

• Konkari
« Vastaus #40 : 26.06.07 - klo:16:13 »
Ihanaa! Sain vihdoin ja viimein huoneeni valmiiksi. Oli siinä kova työkin. Seiniä kaadettiin, maalailtiin, ikkunat vaihdettiin jne.. Ja nyt se on ihan kokonaan valmis viimeisintä huonekalua ja rättiä myöten :D Pian lähdetään kavereiden kanssa kahville ----->

tudekki

• Vieras
« Vastaus #41 : 26.06.07 - klo:23:12 »
Ihanaa! Sain vihdoin ja viimein huoneeni valmiiksi. Oli siinä kova työkin. Seiniä kaadettiin, maalailtiin, ikkunat vaihdettiin jne.. Ja nyt se on ihan kokonaan valmis viimeisintä huonekalua ja rättiä myöten :D Pian lähdetään kavereiden kanssa kahville ----->
millanen huone tuli? :)

Poissa noora

• Konkari
« Vastaus #42 : 26.06.07 - klo:23:18 »
Hei, muakin kiinnostaa! Kuvia? : D Pitäisi munkin tehdä tälle luukulle jotain. Voisin ottaa vasaran käteen ja naulailla muutaman taulukoukun.

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #43 : 28.06.07 - klo:16:15 »
Tänään kuuluu aivan loistavaa tänne Lahti Cityyn! Ei onneksi sada vettä, olen vähän tyytyväisempi ulkonäkööni, päällä on Rammstein-paita, telkussa pyörii Bück Dich, FanArean kaveri kävi täällä päiväkahvilla suunnittelemassa Saksan reissua, Rammstein-kirjat on tilauksessa ja mulla on vapaus tehdä mitä tahansa haluan!

Ainut pilvi aurinkoisessa ihanuudessa on se että yksi sinisilmä on jossain poissa ja myös Fee saisi jo kohta tulla takaisin. Niih.
« Viimeksi muokattu: 28.06.07 - klo:16:23 kirjoittanut Sinnlos »

tudekki

• Vieras
« Vastaus #44 : 28.06.07 - klo:17:06 »
Yllättävän hyvää, olin eilen Kuopiossa ja löysin viimeinki levykaupan josta saa Rammsteinin levyjä... Ostin Herzeleidin kun sitä en oo meinannu löytää mistään ja kuuntelen sitä nyt. Tänää oli kampaaja ja oon kyllä melkonen ilmestys nyt :D