Plaah, vähän tuntuu siltä, että tämä flunssa on pahentanut kroonista poskiontelotulehdustani, kun nyt on kauhea paineen tunne oikeanpuolen poskipäässä ja ylähampaiden takahampaissa tuntuu epämielyttävältä. Myös ääni on honottava koko ajan, vaikka nenäni on jatkuvasti auki. Viimeksi kun minulla oli näin, niin eipä ne lääkkeet auttaneet, vaan piti mennä siihen punktioon, josta minulle on jäänyt ikuinen kammo, enkä uskalla mennä enään siihen.

Olen miettinyt, että onkohan minulla yleensäkkään ottaen tässä kroonisessa poskiontelotulehduksessa edes räkää päässä. Meinaan, kun nenäni ei ole koskaan tukossa, eikä räkääkään tule. Päässä on vain paineen tuntua. Luulisin, että se on pääosin limakalvojen turvotusta, josta voi seurata samoja oireita kuin poskiontelotulehduksessa.

Mjoo, että mitä minulle kuuluu, ihan ok muuten, mutta stressaa tämä poskionteloasia. Kun pitäisi ensi viikon alussa käydä lääkärissä, ja he aina pällistelevät sitä, kun tämä ei mene ohi... En halua enään punktioon. Ei kyllä sekään auttanut.