Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Mitä kuuluu?  (Luettu 118325 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Memeko

• Veteraani
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #45 : 28.06.07 - klo:17:07 »
Tänää oli kampaaja ja oon kyllä melkonen ilmestys nyt :D
Onko irokeesi? ;D

tudekki

• Vieras
« Vastaus #46 : 28.06.07 - klo:17:10 »
Onko irokeesi? ;D
no ei ihan :D mut vino otsis joka on punanen ja päässä on siellä täällä punasia "täpliä", ei ne ihan raitojakaa oo :D

Poissa Memeko

• Veteraani
« Vastaus #47 : 28.06.07 - klo:17:13 »
Onko irokeesi? ;D
no ei ihan :D mut vino otsis joka on punanen ja päässä on siellä täällä punasia "täpliä", ei ne ihan raitojakaa oo :D
Voih. Ajattelin, että irokeesin leikkasit .__. (ei tarttes olla ainut tyttö/naine jolla on/oli irokeesi) mutta varmasti on hienot hiukset siulla. :D

Poissa fellfrosch

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #48 : 28.06.07 - klo:22:55 »
Ihanaa! Sain vihdoin ja viimein huoneeni valmiiksi. Oli siinä kova työkin. Seiniä kaadettiin, maalailtiin, ikkunat vaihdettiin jne.. Ja nyt se on ihan kokonaan valmis viimeisintä huonekalua ja rättiä myöten :D Pian lähdetään kavereiden kanssa kahville ----->
millanen huone tuli? :)
Kiva kiva! Juuri sellainen omannäköinen :D Aika yksinkertainen ja selkeä.

Käytiin tänään ostoksilla. Piti ostaa mustia vaatteita hautajaisiin, jotka on ylihuomenna :'(

Poissa Sarumi

• Konkari
« Vastaus #49 : 29.06.07 - klo:00:55 »
Plaah, vähän tuntuu siltä, että tämä flunssa on pahentanut kroonista poskiontelotulehdustani, kun nyt on kauhea paineen tunne oikeanpuolen poskipäässä ja ylähampaiden takahampaissa tuntuu epämielyttävältä. Myös ääni on honottava koko ajan, vaikka nenäni on jatkuvasti auki. Viimeksi kun minulla oli näin, niin eipä ne lääkkeet auttaneet, vaan piti mennä siihen punktioon, josta minulle on jäänyt ikuinen kammo, enkä uskalla mennä enään siihen. :-\

Olen miettinyt, että onkohan minulla yleensäkkään ottaen tässä kroonisessa poskiontelotulehduksessa edes räkää päässä. Meinaan, kun nenäni ei ole koskaan tukossa, eikä räkääkään tule. Päässä on vain paineen tuntua. Luulisin, että se on pääosin limakalvojen turvotusta, josta voi seurata samoja oireita kuin poskiontelotulehduksessa. ::)

Mjoo, että mitä minulle kuuluu, ihan ok muuten, mutta stressaa tämä poskionteloasia. Kun pitäisi ensi viikon alussa käydä lääkärissä, ja he aina pällistelevät sitä, kun tämä ei mene ohi... En halua enään punktioon. Ei kyllä sekään auttanut.

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #50 : 29.06.07 - klo:11:19 »
Tänään kuuluu erittäin hyvää. Pari ensimmäistä reissupäivää satoi vettä :(, mutta tänään aurinko paistaa täydeltä terältä ja lämpöä riittää :D. Rannalle mars!
Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

Poissa noora

• Konkari
« Vastaus #51 : 30.06.07 - klo:12:53 »
Hyvää kuuluu! On lämmintä ja aurinko paistaa välillä, ihanaa vaihtelua sateeseen.
Naulailin just talulukoukkuja seinään ja maalasin muutaman valokuvakehyksen. Sitten askartelin Rammstein-lompakon. Se on aika jäätävä ;D. Pinkki lompakko, mihin tein spraymaalilla mustan R+-pääkallon. Tänään illemmalla varmaan Ämyrockiin katselemaan bändejä. Niin ja kirpparillakin kävin. Ja penkomassa lasiroskista (etsin hienoja vinkkupulloja, hahahha, dyykkari)!

tudekki

• Vieras
« Vastaus #52 : 30.06.07 - klo:19:54 »
hyvää kuuluu, kävin lenkillä. Mutta sitten menin kylälle ostamaan ruusuja huomenna ripiltä pääseville kamuille nii huomasin kaikkien kukkakauppojen olevan kiinni. Kävin sitten ostamassa tosi hemaisevan ruusukimpun S-marketista, saa luvan kelvata :D

Poissa fellfrosch

• Konkari
« Vastaus #53 : 30.06.07 - klo:22:34 »
Mulla oli tänään enon hautajaiset :'( Se oli ihan tuskaa. Itkin vaan ja se itku ei loppunut millään. Hautajaiset on maailman hirvein asia mitä tiedän ja sitten kun tämä oli vielä väkivaltakuolema-tapaus :-\ Tuntui niin pahalta kun 40 -vuotias heittää henkensä jonkun hullun puukolla riehujan takia.

Nyt olen kuitenkin kaverilla ja nuo kamut laulaa tuolla karaokea ja se kuullostaa HIRVEÄLTÄ :D *nauraa* "I will surviveeeeeeeeeeeeee jeeeheeeeeeeeeeeeeeeee!!!11"
Pakko oli saada jotain muuta ajateltavaa.

Poissa Memeko

• Veteraani
« Vastaus #54 : 01.07.07 - klo:11:05 »
Alkopa i-hah-nasti päivä. Kakskyt vaille kolme nukkumaa. Nukuin täällä tietokone huoneessa. Ukko ensimmäisenä halus päästä koneelle, se tuli tähän jo kaheksalta, katto tiedot, jätti netin päälle ja jätti oven auki. Ku se sitte lähti nii mie suljin koneen ja laitoin oven kiinni. Sitte tulee pikkuveli puol kakstoista tähä. "Mie haluun olla tässä!!1" "NO mie haluun nukkuu!!1". Pikkuveli pyörähti, sulki väärästä paikkaa koneen eikä laittanu ovee kunnolla kiinni. Ku huusin sille, et laita ovi kiinni nii se huutaa: "EN LAITA ENEMPÄÄ!". Sen jälkeen en saanut enää unta ja tässä sitä sitte ollaa. Alkopa kivasti jo aamu.

Poissa Micki Maus

• Veteraani
« Vastaus #55 : 01.07.07 - klo:11:19 »
Alkopa i-hah-nasti päivä. Kakskyt vaille kolme nukkumaa. Nukuin täällä tietokone huoneessa. Ukko ensimmäisenä halus päästä koneelle, se tuli tähän jo kaheksalta, katto tiedot, jätti netin päälle ja jätti oven auki. Ku se sitte lähti nii mie suljin koneen ja laitoin oven kiinni. Sitte tulee pikkuveli puol kakstoista tähä. "Mie haluun olla tässä!!1" "NO mie haluun nukkuu!!1". Pikkuveli pyörähti, sulki väärästä paikkaa koneen eikä laittanu ovee kunnolla kiinni. Ku huusin sille, et laita ovi kiinni nii se huutaa: "EN LAITA ENEMPÄÄ!". Sen jälkeen en saanut enää unta ja tässä sitä sitte ollaa. Alkopa kivasti jo aamu.
:D
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Stern

• Vieras
« Vastaus #56 : 01.07.07 - klo:11:48 »
Väsyttää ja yritän tuota kahvia litkiä, mutta ei auta..  :D Vaikka olevinaan nukunkin ihan ok. Aika riehuminen täällä päällä kun on tuo veli täällä ja sitten eilen tuli vielä sisko lapsineen, niin oli vilskettä ja vilinää.

tudekki

• Vieras
« Vastaus #57 : 01.07.07 - klo:15:52 »
nukuin viime yönä ihan surkeesti ja piti herätä jo puol 9 ja heti kirkkoon istumaan 1½ tunniks. Sitten siitä kiitovauhtia kamukaksosten rippijuhliin, joissa niitten koira sotki mun sukkahousut ja kamun mekon kuraan ja just kun siellä ois alettu syömään nii siitä kiitovauhtia seuraaviin rippijuhliin. Siellä sitten istuin 2 tuntia kuunnellen mummojen jaarittelua ja jalat oli murskana korkkareissa. Onneks pääsin kotiin viimein :)

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #58 : 01.07.07 - klo:18:52 »
Nyt kuuluu loistavaa ku Kimi voitti! ;D Hyppäsin ilmaan kun Massa jäi taakse ja kierroksen lähestyivät loppuaan.

Poissa Micki Maus

• Veteraani
« Vastaus #59 : 02.07.07 - klo:10:27 »
Nyt kuuluu loistavaa ku Kimi voitti! ;D Hyppäsin ilmaan kun Massa jäi taakse ja kierroksen lähestyivät loppuaan.
Mikä on massa? Onko se siis jonkun kuskin nimi? Sori ku pitää taas totaki kysyä, muttakun formula ei oo mun laji, nii en tiedä, ja eiks massa tarkota painoa? Eli onks kimi siis laihtunu ??? Sori ku oon vähä tietämätön :-[
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?