Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Äänestys

Parempi kitaristi?

Richard
33 (61.1%)
Paul
21 (38.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 42

Kirjoittaja Aihe: Richard vs. Paul  (Luettu 6977 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
Richard vs. Paul
« : 24.03.07 - klo:00:58 »
Jos jotakin häiritsee Rammsteinin kitaristien vastakkainasettelu, poistukoon tästä topicista NYT.

...

No niin, täällä vertailemme Richardin ja Paulin taitoja. Kumpi mielestäsi hallitsee kitaran paremmin? Perusteluja saa ja pitää antaa.

Itse vastaisin Paul. Homman nimihän on se, ettemme ole koskaan kuulleet Paulin soittavan soolon sooloa, koska sen hoitaa aina Richard. Soolopuolelta heitä ei siis voi verrata. Paulilla on kuitenkin soittamisessa jollain tavalla varma meininki. Sen näkee Live aus Berlinistä: katse on tiukasti yleisössä ja soitto on virheetöntä. Richard puolestaan vilkuilee sinne otelaudan suuntaan tuon tuostakin ja virheitäkin löytyy viimeistään sooloissa. Kruspelta puuttuu täysin se kylmän rauhallinen olemus mitä Paulin soitossa on. Toki pitää muistaa, että Richard on ikään kuin bändin toinen keulakuva ja kerää näin enemmän painetta (ne fangirliet). Sooloon kun päästään niin ne on viimeisetkin katseet Richardissa, niin mikäs ihme jos tulee ahdistunut, epävarma olo... Kaikki tämähän on siis päättelyä, mutta löisin tästä foorumista vetoa, että Richard soittaisi paremmin siellä omassa olohuoneessaan kaikessa rauhassa, kuin lavalla kymmenientuhansien ihmisten edessä.  ;)

Lopullinen valintani on kuitenkin Herr Landers.
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

betrunken

• Vieras
Vs: Richard vs. Paul
« Vastaus #1 : 24.03.07 - klo:10:22 »
Lainaus
Jos jotakin häiritsee Rammsteinin kitaristien vastakkainasettelu, poistukoon tästä topicista NYT.
eihän toki häiritse :D.
en osaa sen parempia perusteluita antaa kun että Richard perusti rammsteinin ja siitä saan kiittää häntä siitä hyvästä ;D.(mutta annan lopulisen vastauksen sitten myöhemmin)
Lainaus
Richard soittaisi paremmin siellä omassa olohuoneessaan kaikessa rauhassa
se on varmasti totta,mutta miten sitten nyky päivänä?sinulla kun oli vertaus kuvana live aus berlin ;).mun täytyy ihan tämä lauantai laittaa siihen että vertailen live aus berlinia ja volkkerballia keskenään ja kitaristeja  onko heissä tullut muutoksia.kuten sanoin yritän tulla antamaan hyvän vastauksen niin pian kun mahdolista.tällä hetkellä se on richard(itse asiassa koko bändistä mun lemppari heppu)

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #2 : 24.03.07 - klo:13:43 »
hel***in kovia kitaristeja kummatkin. Mun mielestä Paul soittaa Rammstein biisin viimeisen soolon mutta voin olla väärässä. Joo samaa mieltä että Paul soittaa virheetömästi. Paul riehuukin enemmän mistä plussaa. Ooteko huomannut pienen teknisen jutun Live aus Berlinissä ku päästään Spiel Mit Mirin soolo osioon missä kummatkin kitaristit vetää sooloo Paul soittaa sen soolon vai yhdellä kädellä ku taas Richard käyttää kumpaakin kätään. Mun mielestä Richard vetää nykysin todella varmasti ja Richard on varmaan maailman tyylikäin kitaristi aina siistit vaateet päällä ja tukka viimisen päälle laitettu.
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #3 : 24.03.07 - klo:14:03 »
Richardhan on soolokitaristi, ja mielestäni hiukan parempi, todellakin maailman tyylikkäin kitaristi!  8) . Ja Paul taas on aina näyttänyt itsevarmalta lavalla ja soittaa täydellisesti, parempi yhteissoitossa.

Stern

• Vieras
« Vastaus #4 : 24.03.07 - klo:18:17 »
Ei minuakaan häiritse tämä aihe, mutta on vaikea päättää.. Hyviä kun ovat kumpikin.

Lainaus
itse asiassa koko bändistä mun lemppari heppu)
Niin minustakin.. Mutta jaa minulla on ehkä vähän erilaisia perustelujakin miksi asia noin on..  ;)
Lainaus
Richard on varmaan maailman tyylikäin kitaristi aina siistit vaateet päällä ja tukka viimisen päälle laitettu.
Jaa no nythän niihin perusteluihin taidettiin päästäkin...  :D Mutta kyllähän Richard soittaakin osaa. Ehkä tosiaankin hieman varmemman päälle ottaa kuin Paul.  :)

betrunken

• Vieras
« Vastaus #5 : 24.03.07 - klo:19:40 »
Lainaus
minulla on ehkä vähän erilaisia perustelujakin miksi asia noin on..
onhan se aika hyvän näköinen mies ;),näin heterosti sanotuna
Lainaus
Richard on varmaan maailman tyylikäin kitaristi aina siistit vaateet päällä ja tukka viimisen päälle laitettu.
kaveritkin sanoo aina että osaa olla tyylikäät hiukset ;D(nais puoliset)

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #6 : 24.03.07 - klo:21:50 »
onhan se aika hyvän näköinen mies ;),näin heterosti sanotuna

No joo, pakko se on itekki myöntää, että Richardin vielä ymmärrän jos naiset siitä tykkää.  :P Sitten on taas paljon semmosia mitä en kyllä voi käsittää.. joku Brad Pitt, hyi saakeli.  XD

-Deep Throat

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #7 : 24.03.07 - klo:22:50 »
Lainaus
joku Brad Pitt, hyi saakeli.  XD
Niimpä, musta se näyttää iha juntilta, ainaki siilitukkaisena.  ::)

Poissa Alter Mann

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #8 : 25.03.07 - klo:12:43 »
kaveritkin sanoo aina että osaa olla tyylikäät hiukset ;D
Ite oon ottamassa samanlaiset hiukset. :)

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #9 : 25.03.07 - klo:12:54 »
Mulla on samalaiset hiukset ku Richardilla multa vaan puuttuu ne siistit pulisongit  ;D
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

betrunken

• Vieras
« Vastaus #10 : 25.03.07 - klo:13:09 »
Lainaus
Lainaus
Niimpä, musta se näyttää iha juntilta, ainaki siilitukkaisena.
richard voitti tämän erän brad bittiä vastaan,mutta miten sitten naisten ylistämään david beckhamia vastaan :D?(en haluaisi vastata ettei vaan tule epäilyksiä muille ;)).tiedän että taas meni tämäkin aihe yli mutta vaan ihan mielenkiinnosta kyselen ehkä stern ja 
salaperäinen toinen nainen voivat vastata ;)?jos haluavat.

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #11 : 25.03.07 - klo:14:36 »
Lainaus
Lainaus
Niimpä, musta se näyttää iha juntilta, ainaki siilitukkaisena.
richard voitti tämän erän brad bittiä vastaan,mutta miten sitten naisten ylistämään david beckhamia vastaan :D?(en haluaisi vastata ettei vaan tule epäilyksiä muille ;)).tiedän että taas meni tämäkin aihe yli mutta vaan ihan mielenkiinnosta kyselen ehkä stern ja 
salaperäinen toinen nainen voivat vastata ;)?jos haluavat.

Kertokoon samalla mielipiteensä Vin Dieselistä. Silläki vissiin naisia riittäis, vaikka kyllähän se äijä onkin. Bechamin taas jätän kommentoimatta.  :P

Vastauksen jälkeen -> back on topic.

-Deep Throat

Stern

• Vieras
« Vastaus #12 : 25.03.07 - klo:17:32 »
Lainaus
Kertokoon samalla mielipiteensä Vin Dieselistä.
No on se ok:n näkönen xXx:ssä, mutta siihen se sitten jääkin..  ;)

Lainaus
richard voitti tämän erän brad bittiä vastaan,mutta miten sitten naisten ylistämään david beckhamia vastaan Hymyilee leveästi?(en haluaisi vastata ettei vaan tule epäilyksiä muille Iskee silmää).tiedän että taas meni tämäkin aihe yli mutta vaan ihan mielenkiinnosta kyselen ehkä stern ja
salaperäinen toinen nainen voivat vastata Iskee silmää?jos haluavat.
En minun mieleen.. Minulle on vain Rammsteinin miehet.. Richard ylitse muiden.. Ainakin jos julkkismaailmasta puhutaan  :D.

Lainaus
Mulla on samalaiset hiukset ku Richardilla multa vaan puuttuu ne siistit pulisongit
Varmasti näyttää hyvältä!  ;)

Lainaus
No joo, pakko se on itekki myöntää, että Richardin vielä ymmärrän jos naiset siitä tykkää
No niin!  ;)

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #13 : 27.03.07 - klo:21:35 »
On taas niin tiukka äänestys että hyvä ku housut pysyy jalassa ja paikat hampaissa.

Richard  6 (85.7%)
Paul  1 (14.3%)

Oliskohan tilanne hieman eri jos Richardilla ei ois sitä ulkonäköä ja Paulilla puolestaan olis. Muistutuksena niille ketkä ei oo vielä äänestäny (jos ehditte lukea tämän viestin ennenku äänestätte Richardia), että tässä topicissa EI äänestetä siitä kumpi näyttää paremmalta. Ulkonäöt voitte vetää vessasta alas samalla kun käytte seuraavan kerran siellä päin toimittamassa, koska nyt haetaan vain ja ainoastaan kitaransoittotaitoja.

-Deep Throat

Stern

• Vieras
« Vastaus #14 : 28.03.07 - klo:09:28 »
Lainaus
Oliskohan tilanne hieman eri jos Richardilla ei ois sitä ulkonäköä ja Paulilla puolestaan olis. Muistutuksena niille ketkä ei oo vielä äänestäny (jos ehditte lukea tämän viestin ennenku äänestätte Richardia), että tässä topicissa EI äänestetä siitä kumpi näyttää paremmalta. Ulkonäöt voitte vetää vessasta alas samalla kun käytte seuraavan kerran siellä päin toimittamassa, koska nyt haetaan vain ja ainoastaan kitaransoittotaitoja.
Varmasti olisi eri tilanne.. Minäpä en edes äännestä sillä en minä voi päättää kumpi on toista selvästi parempi kitaristi.  :P Kumpikin on hyviä omalla tavallaan.Tälle topicille tullessa vedän aina sen ulkonäön vessasta alas  ;). Älkää ajako minua ulos täältä  ;D.