Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Äänestys

Parempi kitaristi?

Richard
33 (61.1%)
Paul
21 (38.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 42

Kirjoittaja Aihe: Richard vs. Paul  (Luettu 6977 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
Vs: Richard vs. Paul
« Vastaus #135 : 21.10.07 - klo:15:35 »
Minusta tässä ei ole käynyt reilua kamppailua Paul Richardia vastaan. Koskapa kaikki teinit äänestivät Richardia(Minä mukaan lukien) ainoastaan randomilla Richardia tai sen ulkonäön vuoksi.
Osaahan se Richard soittaa kitaraa mutta se Paulin olemus kun soitetaan kitaraa, se varmuus asiasta.... Tekee vaikutuksen.
Nyt kun äänestäsin toisin niin Richardilta lähtisi kaksi ääntä pois ja Paul saisi kaksi ääntä lisää ;D
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

vepa^

• Vieras
« Vastaus #136 : 21.10.07 - klo:17:51 »
Koskapa kaikki teinit äänestivät Richardia(Minä mukaan lukien) ainoastaan randomilla Richardia tai sen ulkonäön vuoksi.

no niin. päivämäärä ja kellon aika muistiin, Bentsu tunnusti perimmäisen olemuksensa. :D
 :-*

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #137 : 21.10.07 - klo:18:13 »
Koskapa kaikki teinit äänestivät Richardia(Minä mukaan lukien) ainoastaan randomilla Richardia tai sen ulkonäön vuoksi.

no niin. päivämäärä ja kellon aika muistiin, Bentsu tunnusti perimmäisen olemuksensa. :D
 :-*
Minä olen ikuinen teini lapsi ;D
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Tilli

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
    • Facebook
« Vastaus #138 : 07.05.10 - klo:18:17 »
Äänestin Paulia, koska se on varmempi ja pitää soittamisen hyvin hallussa ja senkin takia ku mä pidän Paulista enemmän ku Richrdista. ^^ Paul on myös hauska making offeissa ja haastatteluissa.

Poissa DBB

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #139 : 07.05.10 - klo:21:20 »
Joskus aikoja sitten äänestin Paulia, ja kyllähän se niukasti on suosikkini vieläkin.  :) Pauli on vaan niin perus-kova jätkä. Ja esim. Völkerballin Rein Rausin loppupuolella Paul heiluu niin tyylikkäästi, että.  :D