Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Äänestys

Omistatko  Lichtspielhaus DVD levyä?

En
9 (20.5%)
Kyllä
26 (59.1%)
Olen ajattelut hankkia
8 (18.2%)
En ole ajattelut hankkia
1 (2.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 32

Kirjoittaja Aihe: Lichtspielhaus  (Luettu 1408 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

betrunken

• Vieras
Lichtspielhaus
« : 19.06.07 - klo:21:15 »
Itse omistan tämän kyseisen dvd levyn ja mielestäni rammstein saisi tehdä samalaisen levyn uuden albumin jälkeen olisi taas tausta tietoa enenmmän :).

Poissa Jebaa

• Konkari
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Lichtspielhaus
« Vastaus #1 : 19.06.07 - klo:21:20 »
Lichtspielhaus DVD on ihan hyvä paitsi, että se valikko on hidas ja aika huonohko ja joissakin live videoissa on huono äänenlaatu. Muuten ihan OK paketti.
Huom! Kirjoitukseni saattaa sisältää lapsilta kiellettyä ja yleisesti haitallista ja paheksuttavaa materiaalia.

betrunken

• Vieras
« Vastaus #2 : 19.06.07 - klo:21:22 »
Lainaus
että se valikko on hidas
Tämä on kyllä totta,turhan robottimaiseksi yritetty tehdä :(

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #3 : 20.06.07 - klo:11:11 »
Multa kans löytyy kyseinen DVD. ainoo miinus ne live pätkien pituus esim. se eka "100 Jahre Rammstein" Arena Berlin live olis saanut olla kokonaisena ku siinä on upee tunnelma. Miinusta myös valikoista mutta on niisä plussaakin ku ne on saksaksi ja englanniksi oppii saksaa jos vaan osaa englantii ;D Rammstein varmaan ottanut tavaksi julkaista joka levyn jälkeen DVD:n
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #4 : 20.06.07 - klo:15:44 »
Minusta se valikko on just kiva, siinä on tunnelma kohdillaan.

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #5 : 20.06.07 - klo:15:56 »
Erittäin hieno paketti. Itseäni eivät haittaa valikon hitaudet ollenkaan mutta hiukan huonohko äänenlaatu paikoitellen kyllä.
Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

Stern

• Vieras
« Vastaus #6 : 20.06.07 - klo:17:53 »
Löytyy ja se valikko minuakin hieman häiritsee. Mutta ne Making of -videot on hienoja siinä.  :)

Poissa Micki Maus

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #7 : 20.06.07 - klo:18:44 »
Mun mielestä se valikko on vähän turha... Aluksi se oli niinkun "siisti", mut nyt se on kyllä ainakin minua jo alkanut ottaa kaaliin, ellei vika sitten ole meidän DVD koneessa, niin sitten vika on varmaan siinä valikossa, kun välillä on vaikeaa päästä oikeaan kohtaan, kun tuntuu että se menee aina väärään paikkaan :-\
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Stern

• Vieras
« Vastaus #8 : 20.06.07 - klo:18:46 »
Suhteellisen monipuolinen sisältö siinä dvd:ssä.  :)

Poissa Micki Maus

• Veteraani
« Vastaus #9 : 20.06.07 - klo:18:49 »
Siinä videossa missä on se niiden keikkabussi, jonka luo menee se haastattelija, niin onko se Oliver kun huutaa/raivoaa sille naiselle siinä bussin ovella?

Stern

• Vieras
« Vastaus #10 : 20.06.07 - klo:18:53 »
Siinä videossa missä on se niiden keikkabussi, jonka luo menee se haastattelija, niin onko se Oliver kun huutaa/raivoaa sille naiselle siinä bussin ovella?
Ainakin minä oon Ollina pitäny. Mitähän sieltä tulee?  :D

Poissa Micki Maus

• Veteraani
« Vastaus #11 : 20.06.07 - klo:19:03 »
Varmaan huutaa että eikö täällä saa hemmetti omassa bussissa olla rauhassa, ala vetää ämmä! Sit se haastattelija viel sanoo siin jotain "cool!" :D

Stern

• Vieras
« Vastaus #12 : 20.06.07 - klo:19:17 »
Varmaan huutaa että eikö täällä saa hemmetti omassa bussissa olla rauhassa, ala vetää ämmä! Sit se haastattelija viel sanoo siin jotain "cool!" :D
No sentään niin lähellä bändinjäsentä, niin ihan cool vaikka se räyhäiskin sinulle.  :D

sehnsucht

• Vieras
« Vastaus #13 : 21.07.07 - klo:19:49 »
Lichtspielhaus, on syvältä just sen typerän valikon takia, dokkarit on jees mutta livee ois saanu olla hieman enemmän, pitäskö kattoo ku tuli puheex, okei käy mä rupeen tsekkaa sitä ny......

EDIT: pc:llä tän valikon kans tulee toimeen ja voi heittää kommenttii tänne samalla, jeps!
« Viimeksi muokattu: 21.07.07 - klo:21:22 kirjoittanut sehnsucht »

Poissa Läski Basso

• Tulokas
« Vastaus #14 : 12.01.08 - klo:14:42 »
Joo, onhan meillä Lichtspielhaus mut, se ei oo mun vaa isovelin...  ;D