Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Juhannus  (Luettu 3098 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jebaa

• Konkari
  • Sukupuoli: Mies
Juhannus
« : 21.06.07 - klo:16:40 »
Mitäs HQ:n foorumilaisten juhannukseen kuuluu? Itse aion mennä Lentäjien Juhannukseen sekä tietysti tehdä vihta ja saunoa kunnolla. Toki myös grillata mahottomat herkut 8)
Huom! Kirjoitukseni saattaa sisältää lapsilta kiellettyä ja yleisesti haitallista ja paheksuttavaa materiaalia.

Sinnlos

• Vieras
Vs: Juhannus
« Vastaus #1 : 21.06.07 - klo:17:15 »
Mä en vietä juhannusta.  ::)

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #2 : 21.06.07 - klo:17:17 »
per**le jos ette mun etunimeä juhlista!  :P
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #3 : 21.06.07 - klo:17:41 »
ei mulla oo mitään ihmeempii suunitelmii ehkä mennään pappan luokse grillaamaan siinä se sitten on :)
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

tudekki

• Vieras
« Vastaus #4 : 21.06.07 - klo:18:59 »
kotona pysyn ja grillaan :D sitten varmaan koiran kanssa vietän jussia vähän pitemmällä lenkillä ja meinasin sille jonku herkkuluun ostaa, pitäähän silläki kunnon juhannus olla :)

marni

• Vieras
« Vastaus #5 : 21.06.07 - klo:19:29 »
Lainaus
Itse aion mennä Lentäjien Juhannukseen
Eiks toi oo karijoel? ainaski on koko päivän tääl kuulunu lentsikooren pörinää ku ne on sinne menos. mut mie meen serkkujeni tyä eli eipä oikeen mitää jännää oo luvas

Poissa Jebaa

• Konkari
« Vastaus #6 : 21.06.07 - klo:20:24 »
Lainaus
Eiks toi oo karijoel? ainaski on koko päivän tääl kuulunu lentsikooren pörinää ku ne on sinne menos. mut mie meen serkkujeni tyä eli eipä oikeen mitää jännää oo luvas
Lentäjien Juhannus on Kauhavalla. Sielä on joka vuosi Suomen suurimpia lentonäytöksiä, ellei suurin. :)
Huom! Kirjoitukseni saattaa sisältää lapsilta kiellettyä ja yleisesti haitallista ja paheksuttavaa materiaalia.

Poissa Micki Maus

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #7 : 21.06.07 - klo:21:09 »
Menen pellolle katsomaan käännääjiä :P Siinä vasta hyvä ajan viete, kun kattelee niiden kaatuilemista, ja kuinka ne yrittää sytyttää kaljapullolla juhannuskokkoa :D
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

tudekki

• Vieras
« Vastaus #8 : 22.06.07 - klo:10:04 »
Menen pellolle katsomaan käännääjiä :P Siinä vasta hyvä ajan viete, kun kattelee niiden kaatuilemista, ja kuinka ne yrittää sytyttää kaljapullolla juhannuskokkoa :D
varmaan kuumat roihut siellä :D
Lentäjien Juhannus on Kauhavalla. Sielä on joka vuosi Suomen suurimpia lentonäytöksiä, ellei suurin. :)
taisin just nähdä tosta uutisissa :) onko siellä joku tanskalainen lentäjä tänä vuonna? :D

Poissa Jebaa

• Konkari
« Vastaus #9 : 22.06.07 - klo:12:37 »
taisin just nähdä tosta uutisissa :) onko siellä joku tanskalainen lentäjä tänä vuonna? :D
Hmm... Tanskalainen? En tiedä mutta tuossa lentonäytöksen esiintyjät :) http://www.lentajienjuhannus.fi/naytos

Ja hyvää juhannusta kaikille!

« Viimeksi muokattu: 22.06.07 - klo:12:45 kirjoittanut Jebaa »

Poissa Jebaa

• Konkari
« Vastaus #10 : 22.06.07 - klo:12:43 »
Ei elämä en osaa lainata :-\

Edit: Vihdoin!

betrunken

• Vieras
« Vastaus #11 : 22.06.07 - klo:12:57 »
Minunkin puolesta hyvää juhannusta kaikille :)

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #12 : 22.06.07 - klo:20:07 »
Lainaus
Oon ite kans joskus ollu pienenä ja silloon menin jollekki ukolle siä tiäs mikä ihme sen arvo siä oli sanoos et sit ku oon tarpeeks vanha nii mäki tuun tänne armeijaa ;D se sano vaa et selevä, pistetää kirjoihin. taisin olla joku 4-5 ikäne, emt.

Kotona vietän juhannuksen

Poissa noora

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #13 : 23.06.07 - klo:12:08 »
Jej, kiva juhannus. Kova kuume, päänsärky ja kaikki muut krempat päällä. Uhh. Oon ollut hereillä viidestä asti, ei pystynyt nukkumaan kun oli niin paha olo.

Poissa Memeko

• Veteraani
« Vastaus #14 : 23.06.07 - klo:12:54 »
Juhannus meni koneella ollessa. Käytii muorin kanssa kattoo kokkoo, nähtii mummo ja pappa ja kävin syömässä lihiksen. Muute sitten katsoin foorumeiden tuhoa. (Tarkoitan toista foorumia~)