Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Emigrate (Albumi)  (Luettu 15364 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
Vs: Emigrate (Albumi)
« Vastaus #240 : 12.09.07 - klo:16:14 »
Maku asioita kun beltsu sukkiaan haisteli.

Mutta ei kannatta pitää siitä pakosti jos et ITSE pidä vaikka muutkin pitäisivät koska kaikkia ei voi mielyttää
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #241 : 12.09.07 - klo:18:51 »
Noin tusinan kuuntelun jälkeen kärkipäähän ovat nousseet Let Me Break, My World sekä In My Tears.
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Stern

• Vieras
« Vastaus #242 : 12.09.07 - klo:18:55 »
Millonhan kuuntelis ne kaikki.. Nyt ei vaan pysty.. Liian latteaa.  :P

Lainaus
Mutta ei kannatta pitää siitä pakosti jos et ITSE pidä vaikka muutkin pitäisivät koska kaikkia ei voi mielyttää
Beltsu poijka puhhuu asiojjoo..  :P Kattoo nyt. Harmi vaan jos oli "turha" hankinta.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #243 : 12.09.07 - klo:18:57 »
Nyt laitoin Emirgaten soimaan.Vähäksi aikaan Metallicasta eroon,
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Temptation

• Jäsen
  • *
  • Sukupuoli: Nainen
    • Emigrate Fanclub
« Vastaus #244 : 13.09.07 - klo:11:21 »
Itse tykkään tosi paljon Rikun musiikista, kuulee että on nauttinut vapaudesta ja kitarasoitto on parasta mitä olen herralta kuullut. Minun mielestä loistava albumi, en kadu ostoa. Mutta se on vain makukysymys. Kaikkia ei voi koskaan miellyttää. Minua kyllä miellytti ja paljon!
Toivottavasti Emigrate tulee Suomeen keikalle (sitten kun pääsee kiertueelle), kun kerran albumi pääsi jo Suomen albumi listallekin. Aikas suosittu Suomessa, loisto juttu! Platta kaupassa jopa top 10:ssä!  :o Ja MSN etusivulla suositeltu CD. Hyvin menee, takuulla tulee Suomeen keikalle tällä menolla! Jes!  ;D In My Tears on takuulla vielä parempi livenä. Se on nyt oma lempparini tältä levyltä. 

Stern

• Vieras
« Vastaus #245 : 13.09.07 - klo:12:25 »
No se Help Me on ihan hyvä.. Sitä ja tuota Babea.. Sekä My worldia voi kyllä kuunnella sujuvasti jo. Tämä Emigrate kappale kuulostaa vaan niin Turmion kätilöiltä tuossa alussa. Mutta tuossa Help Me kappaleessa se laulu ei vaan aina mielytä. Jotenkin Rikulla on vaan niin amatööri ääni.  ;D

Poissa Temptation

• Jäsen
  • *
  • Sukupuoli: Nainen
    • Emigrate Fanclub
« Vastaus #246 : 13.09.07 - klo:17:49 »
Ei se ole täydellisyydestä kiinni vaan asenteesta. Ei Tillinkään ääni ollut täydellinen alussa.  ;D

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #247 : 13.09.07 - klo:17:53 »
Ei se ole täydellisyydestä kiinni vaan asenteesta. Ei Tillinkään ääni ollut täydellinen alussa.  ;D
Täydelistä ei ole olemassa,vaan on erittäin hyvä ainostaan.

Ei tämä Emigrate kyllä paljoa kestänyt kuuntelua :P .Hemmetin lyhyt ja itseään toistava albumi.Mutta pari kappaletta iskee tajuntaa kun tuhat volttia.

Stern

• Vieras
« Vastaus #248 : 14.09.07 - klo:22:22 »
Kolme parasta on: Babe, Help me ja Let me Break.. Hmm, joista tällä hetkellä paras on Let me break. Muut kappaleet onkin sitten hieman hakusessa.

TL

• Vieras
« Vastaus #249 : 16.09.07 - klo:20:41 »
Minä tuskin ostan kun ei ole rahaa :-\

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #250 : 16.09.07 - klo:20:42 »
Minä tuskin ostan kun ei ole rahaa :-\
Mutta toislta saahan sen netistä  :-X

Poissa meetu

• Tulokas
« Vastaus #251 : 19.09.07 - klo:19:04 »
minä oo löytäny tost emigratest mitää hyvää... my world anto odottaa liikaa... höh... rahan haaskausta... ;D

Stern

• Vieras
« Vastaus #252 : 19.09.07 - klo:19:43 »
Niinpä, tais suurimmaksi osaksi olla tuhlausta... MUtta odotellaan.. jos tästä vielä innostus fanittamaan.  :P Mutta en vielä ole montaa hyvää kappaletta löytänyt. en kyllä ole kuunnelutkaan.  :D

tudekki

• Vieras
« Vastaus #253 : 27.09.07 - klo:14:53 »
Ensimmäisellä kuuntelukerralla koko levy kuulosti tosi tasaselta, ihan kuin kaikki kappaleet olisi olleet samanlaisia. Mutta nyt kun olen muutaman(sata) kertaa sen kuunnellut niin sehän on loisto lituska! :D
Parhaita kappaleita on Temptation ja New York City.

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #254 : 27.09.07 - klo:14:56 »
Ensimmäisellä kuuntelukerralla koko levy kuulosti tosi tasaselta, ihan kuin kaikki kappaleet olisi olleet samanlaisia. Mutta nyt kun olen muutaman(sata) kertaa sen kuunnellut niin sehän on loisto lituska! :D
Parhaita kappaleita on Temptation ja New York City.
Tohon ei oo paljoo lisättävää.