Kiva aihe.

Mutta, minulla on siis ihan vaaleat ja lyhkäiset hiukset. Hiukset ovat pituudeltaan kyllä yli korvien, mutta eivät kumminkaan ulotu vielä olkapäille. Kasvatusvaihe menossaan. Piti vähän vaihdella, kun minulla oli ainakin parin vuoden verran jo lyhyt tukka, joka olikin tosi nätti, mutta kyllästyin. Nyt kasvatan siis pitkiä hiuksia.
Oma värini ei kylläkään ole ihan blondi, vaan pikemminkin sellanen "sekavärinen". Ei ruskea, muttei vaaleakaan. Itseasiasiassa aika ruma. Moni on ainakin sanonut, että tämä vaalea sopii minulle. Nyt kumminkin tämä vaalea väri alkaa kyllästyttämään ja ajattelin, jos värjäisin syksyllä ensimmäistä kertaa johonkin tummaan väriin.

Toki onhan minulla "tummana" ollut erilaisia punaisen sävyjä. Mm. oranssit, punajuuren punaiset ja ruosteen/kuparin punaiset...Mutta nyt mielessä oli kylläkin jotain ruskeaa väriä. Talvella minulla olikin mustia raitoja hiuksissa, ja ne olivatkin tosi hienot! Pakko värjätä jossain vaiheessa myös mustiksi kokonaan. Ainoa vain, että se taitaa olla aika hiuksia rasittavaa yhtäkkiä vetää blondista mustiksi... Että laitetaan tässä välissä jotain muuta tummaa tai tummempaa. Ai juu, myös otsatukka löytyy... Juuri kävin parturissa, ja sitä uudistettiin tasaisesta otsatukasta sellaiseksi vinoksi ja rikotuksi. Jakaus on myös sivulla, kun ennen se oli keskellä. Ihan suhtkoht tyytyväinen olen näihin hiuksiin, mitä ne nyt kasvatusvaiheessa ovat...

Huh, kauhee selitys mulla.