Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Äänestys

Millaiset hiukset teillä on?

vaaleat
19 (12.4%)
ruskeat
30 (19.6%)
punaiset/oranssit
6 (3.9%)
mustat
20 (13.1%)
muu, mikä?
10 (6.5%)
lyhyt tukka
28 (18.3%)
pitkä tukka
40 (26.1%)
kalju
0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 66

Kirjoittaja Aihe: Hiukset  (Luettu 20736 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Micki Maus

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
Hiukset
« : 30.06.07 - klo:12:34 »
En nyt ollut ihan varma että onko tällainen aihe jo olemassa, mutta jos on, niin sitten tämän voi poistaa... Eli aiheena hiukset, ajattelin kysellä ihan muuten vaan, toi pitkä tukka tarkottaa sit niiku ihan sellasta selkeesti pitkää, mikä on ainakin olkapäiden alapuolelle, ja lyhyt tukka polkkatukan pituutta, tai sitten vielä lyhyempää, esim. kerroksittain leikattuja hiuksia. Vastailkaa :)
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa noora

• Konkari
Vs: Hiukset
« Vastaus #1 : 30.06.07 - klo:12:46 »
En mä ainakaan ole huomannut tälläisä aihetta ennen... Gutgut : )
Tällä hetkellä on pitkähkö (?) tukka, vähän olkapäiden alle. Värinä punainen.

Poissa Sarumi

• Konkari
« Vastaus #2 : 30.06.07 - klo:12:48 »
Kiva aihe. :)
Mutta, minulla on siis ihan vaaleat ja lyhkäiset hiukset. Hiukset ovat pituudeltaan kyllä yli korvien, mutta eivät kumminkaan ulotu vielä olkapäille. Kasvatusvaihe menossaan. Piti vähän vaihdella, kun minulla oli ainakin parin vuoden verran jo lyhyt tukka, joka olikin tosi nätti, mutta kyllästyin. Nyt kasvatan siis pitkiä hiuksia.

Oma värini ei kylläkään ole ihan blondi, vaan pikemminkin sellanen "sekavärinen". Ei ruskea, muttei vaaleakaan. Itseasiasiassa aika ruma. Moni on ainakin sanonut, että tämä vaalea sopii minulle. Nyt kumminkin tämä vaalea väri alkaa kyllästyttämään ja ajattelin, jos värjäisin syksyllä ensimmäistä kertaa johonkin tummaan väriin. :) Toki onhan minulla "tummana" ollut erilaisia punaisen sävyjä. Mm. oranssit, punajuuren punaiset ja ruosteen/kuparin punaiset...Mutta nyt mielessä oli kylläkin jotain ruskeaa väriä. Talvella minulla olikin mustia raitoja hiuksissa, ja ne olivatkin tosi hienot! Pakko värjätä jossain vaiheessa myös mustiksi kokonaan. Ainoa vain, että se taitaa olla aika hiuksia rasittavaa yhtäkkiä vetää blondista mustiksi... Että laitetaan tässä välissä jotain muuta tummaa tai tummempaa. Ai juu, myös otsatukka löytyy... Juuri kävin parturissa, ja sitä uudistettiin tasaisesta otsatukasta sellaiseksi vinoksi ja rikotuksi. Jakaus on myös sivulla, kun ennen se oli keskellä. Ihan suhtkoht tyytyväinen olen näihin hiuksiin, mitä ne nyt kasvatusvaiheessa ovat... :)

Huh, kauhee selitys mulla. :D

Poissa noora

• Konkari
« Vastaus #3 : 30.06.07 - klo:12:56 »
Lainaus
Ainoa vain, että se taitaa olla aika hiuksia rasittavaa yhtäkkiä vetää blondista mustiksi...
No, vedä sellaisella kevytvärillä : ) Eipä ainakaan tapa hiuksia. Mullakin alunperin sellainen maantienharmaablondi, jota olen värjäillyt kevytvärillä. Pari vuotta väri vaihteli tummanruskeasta vaaleaan, sitten kyllästyin.

Poissa Sarumi

• Konkari
« Vastaus #4 : 30.06.07 - klo:13:02 »
Lainaus
Ainoa vain, että se taitaa olla aika hiuksia rasittavaa yhtäkkiä vetää blondista mustiksi...
No, vedä sellaisella kevytvärillä : ) Eipä ainakaan tapa hiuksia. Mullakin alunperin sellainen maantienharmaablondi, jota olen värjäillyt kevytvärillä. Pari vuotta väri vaihteli tummanruskeasta vaaleaan, sitten kyllästyin.
En oo oikee perehtynyt näihin kevytväreihin... Olen olettanut, että kevytväri ei pysy kovinkaan kauaa? Vielä kun pesen hiukseni joka päivä tyypillisesti, niin tuntuu että pysyisi vielä huonommin. En tiedä, noi jotkut värit pakkaavat ottamaan muutenkin vähän huonosti kiinni hiuksiini ja pysymään. :P

Poissa Micki Maus

• Veteraani
« Vastaus #5 : 30.06.07 - klo:13:06 »
Mulla on musta lyhyt tukka, silleen kerroksittain leikattu, ja otsatukka on, se sellane rikottu ;D Ihme selitys...

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #6 : 30.06.07 - klo:17:18 »
Vaaleat on ja aina silmillä. Hieman ovat tummuneet siitä mitä oli joskus penskana, ja vielä jos tummuvat nii häätyy laitattaa väri. Mustaakin voisi kokeilla, mutta juurikasvu erottuisi harvinaisen silmäänpistävästi.
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Art Is Resistance
« Vastaus #7 : 30.06.07 - klo:17:21 »
Mulla on musta tukka ja lyhyt vielä mutta kasvatan tällä hetkellä samalaista ku Tillillä :) etu hiukset melkein silmiin asti jo.
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa Micki Maus

• Veteraani
« Vastaus #8 : 30.06.07 - klo:17:22 »
Vaaleat on ja aina silmillä. Hieman ovat tummuneet siitä mitä oli joskus penskana, ja vielä jos tummuvat nii häätyy laitattaa väri. Mustaakin voisi kokeilla, mutta juurikasvu erottuisi harvinaisen silmäänpistävästi.
Itse asiassa mun mielest ne erottuu vaan sellasista pitkistä suorista hiuksista, mutta esim. mulla kun on melko lyhyt, kerroksittainen tukka, nii mun tarvii värjätä vaan 3-4 kuukauden välein, kun pitkää taas 3-4 viikon välein! Eli kyllä kannattaa kokeilla ;)

betrunken

• Vieras
« Vastaus #9 : 30.06.07 - klo:18:05 »
Ruskeat ja lyhyet löytyy

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #10 : 30.06.07 - klo:18:20 »
Ruskeat muttei nyt nii lyhyt muttei pitkäkään. :D

Poissa Memeko

• Veteraani
« Vastaus #11 : 30.06.07 - klo:18:23 »
Tykkään puhua hiuksista. ;D

Miulla nytten on ankara hiusten kasvatus meneillään. Keskipitkät (melkein olkapäille) tummanruskeat hiukset. Päällä on sitten tää irokeesistä kasvaneet hiukset jotka on suorina nenän alle. Miun pitäis kasvattaa ja olla värjäämättä näitä ensikesään. Sit kun on ensikesä nii mie hankin ittelleni rastat. \o/ Leikkaan eka irokeesiks, värjään sen ja sit annan jonkun rastottaa sen. Siis EN ole nostamassa rastoja pystyyn, vaan ne pysyis ponnarilla. Sit ajattelin, että kampaaja vois vetästä sivuilta kaljuks. :D Kaveri sano, että: "Älä sit enää tuu meille jos leikkaat kaljuks.. Äiti ei tykkää.". Sit samainen kaveri sano, että pitäis kuitenkii jättää millin tynjät niiku viime vuonna (silloin oli irokeesi).

tudekki

• Vieras
« Vastaus #12 : 30.06.07 - klo:20:21 »
Minun hiukset on aika ärsyttävät, vaikka monet kamut niitä kadehtiiki :D mustat/tummanruskeet, ihan sairaan pitkät ja paksut. Kun nää on nii paksut nii nää ei pysy minkäänlaisella kampauksella ja siks ne on melkein aina auki. Onneks sain punasta väriä näihin, nii eivätpä näytä nii tylsiltä. Kamut aina haluaa letittää ja harjata ja laittaa mun hiuksia. Usein mun takana istuva poika on tunnilla alkanu letittää mun hiuksia. Onneks näitä hiusten laittajia löytyy kun ei itteeni innosta :D

Poissa Micki Maus

• Veteraani
« Vastaus #13 : 01.07.07 - klo:11:17 »
Mun mielest pitkä tukka on kuuma :( Mulla oli viimeks viis vuotiaana pitkä tukka.

betrunken

• Vieras
« Vastaus #14 : 01.07.07 - klo:13:47 »
Minulla oli kerran lapsena niin pieni irokeesin tyylinen letti,toisin aika pieni sellainen mutta oli värjätty punaiseksi.Muistakseni oli 4 luokan päättäjäis juhlat