Kyllä noita natsi viittauksia löytyy vaikka kuinka jos niittä oikeen hakemalla hakee. Se oli hyvä mitä tossa Tikkisen linkissä oli että rammstein jakaisi keikoillaan ekstaasi pillereitä ala-ikäisille joo varmaan joo, hankkikaa uskovaiset elämä vi**u vieköön. Kyllä muitakin metalli bändeiltä kans mustamaalareita ettei vaan Rammstein kärsi siittä. Hitler raiskas koko hakaristin jossain muissa kulttuureissa uskottiin että jos piti hakaristiä ikkunalla se piti paholaiset poissa.
Ja Industrial musiikki mitä Rammstein edustaa, flirttaillaan yleensä fasismin kanssa mutta se on yleensä parodiaa. Rammstein keikkoilla on just sillai että esim. Till käskee nostaa kädet ilmaan ja yleisö tottelee sillai kunnon diktaattori valtiossa tapahtuu että ihmiset tottelee mitä johtaja sanoo. en mä ny sano että Rammstein tyypit on natsei tai fasisteja kunnon tyyppejä ne on.
http://www.kuolleenmusiikinyhdistys.net/frames.htm (Tuolla on historiaa Industrial musiikkista)
Ja hei hevi kuuluu olla vaarallista. Paitsi suomessa ei ole nyt hevi musiikki vaaralista koska vauvasta vaari kuuntelee Lordia ja pissikset ostaa jostain Seppälästä Mötörhead paitoja ja luulee että Mötörhead on ruotsalainen vaatemerkki
Just näin! Todellakin, jos haluaa niin kaikkia voi oikeasti syyttää kaikesta, mitä sanoit v.1984 lukiossa 16-kesäsenä, mitä teit 9-vuotiaana, kun pöllit kaupasta purkkapaketin, mitä vaan kun kaivellaan. Suomen poliitikot 70-luvulla, kuka pyllisti Neuvostoliittoon, kuka oli taistolainen jne. Kaivellaan ja laitetaan asiat yhteen ja kun päätetään että asia on näin, sen jälkeen on oikeasti "helppo" nähdä kaikki asiayhteydet johonkin tiettyyn ryhmään. Itse uskon vahvasti bändin provosoivan, ja juuri tämä vetoaa. No onhan Ozzykin syöny lepakoita ja laulanu vaikka mistä ja heti äijä on saatananpalvoja, taas provokaatio. Rock musiikki on aina ollut ja tulee olemaan kapinaa auktoriteettiä vastaan. On se sitten vanhemmat, valtio, mikä vaan. Ja se tietenkin synnyttää myös vastareaktion, näin maailma on oikeasti rakentunut; Ying&Yang, musta&valkoinen, yö&päivä, oikeisto&vasemmisto jne. Nyt on taas joku provosoitunut ja tehnyt oikein nazi-blogin ja yhdistänyt sen Rammsteiniin. Sehän on "helppoa", saksalainen bändi, joka laulaa saksaksi, tekee vahvoja lyriikoita/riffejä ja kas näin nazi-keitto on valmis,. eikun syömään!! Ja mä kun luulin että mulla ei ole mitään tekemistä, ni sit mä törmään tyyppiin joka on oikeesti tehny blogin, jostain bändistä, että ne on natseja, HYVÄÄ PÄIVÄÄ!! En kestä, juuri kun pidin kaverilleni luennon, hän mainitsi mun kuuntelevan natsimusaa, ni sit pitää vielä tällaiseen törmätä. Toivottavasti tuo ukko ei saa kannatusta ajatuksilleen.
EdIT: onko tämä sitten suomen oikeistomusaa.....
Ydinlataaja: Mannerheim
Haluan syntyä uudestaan
Ahnetta naapuria lahtaamaan
Rinnalla jäyhän kansan
kiitollisuudessa tarpovan
Rattaat pois ja ratsaille
Raivatkaa tilaa patsaille
Kenraaliksi, aatelispojaksi
Tähtään enkä yhtään vähempään
Mannerheim
Mannerheim
Tahdon olla suuri mies kuin