Rammstein-HQ.com ::Foorumi::
30.07.10 - klo:05:52 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  

Sivuja: 1 2 3 [4] 5   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä mieltä olette?  (Luettu 8112 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Seemann
Veteraani
Poissa Poissa

Sukupuoli: mies

Art Is Resistance

« Vastaus #45 : 21.09.07 - klo:19:20 »

Minä vain etsin tietoa rammsteinista niin tuo tuli vastaan.Ajattelin vain laittaa foorumille Epävarma

älä ny ymmärrä väärin emmä sua haukkunu Hymyilee vaan niitä ketä noita sivuja ylä pitää Vihainen
tallennettu

"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann
Betrunken
Fossiili
Poissa Poissa

Ulallaa!

« Vastaus #46 : 21.09.07 - klo:19:24 »

Minä vain etsin tietoa rammsteinista niin tuo tuli vastaan.Ajattelin vain laittaa foorumille Epävarma

älä ny ymmärrä väärin emmä sua haukkunu Hymyilee vaan niitä ketä noita sivuja ylä pitää Vihainen
Niinmpä.Äsken oli uutisissa että rasisimi on noussut taas saksassa  Surullinen
tallennettu

Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.
Seemann
Veteraani
Poissa Poissa

Sukupuoli: mies

Art Is Resistance

« Vastaus #47 : 21.09.07 - klo:19:27 »

Niinmpä.Äsken oli uutisissa että rasisimi on noussut taas saksassa  Surullinen

sekin on varmaan Rammsteinin syy Surullinen
tallennettu

"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann
Stern
Veteraani
Poissa Poissa

« Vastaus #48 : 21.09.07 - klo:22:28 »

Haistakoot pitkä p.. tuollaiset turhanpäiväiset tollot! AAAAARGH, miksei ne hanki muuta/parempaa elämää?!  Huh
tallennettu

In Sorte Diaboli - Antichristus Spiritualis

www.myspace.com/avernaloath
www.avernal.tk
tudekki
Vieras
« Vastaus #49 : 22.09.07 - klo:19:25 »

Ei per**le noita idiootteja! Ei oo kyllä tervettä leikkiä jtn viisasta muitten kustannuksella Näyttää kieltä Ton sivun ylläpitäjä sais hävetä silmät vi**n tyhmästä päästäsä!
tallennettu
Korppi
Jäsen
**
Poissa Poissa

« Vastaus #50 : 24.09.07 - klo:16:07 »

Noitten sivujen on pakko olla vitsi, en mä ainakaan halua uskoa noin tollojen ihmisten olemassaoloon.... Näyttää kieltä

Saksassa tosiaan rasismi on vähän nostanut päätään. Syy on tietääkseni siinä, että siellä on taisteltu natsileimaa vastaan ottamalla avosylin vastaan kaikki mahdolliset maahanmuuttajat. Nämä tulokkaat on sitten järkänneet jos jonkinsortin rikoksia siellä.
tallennettu
Betrunken
Fossiili
Poissa Poissa

Ulallaa!

« Vastaus #51 : 24.09.07 - klo:16:21 »

En minäkään heitä hyvällä katso jos tulevat tekemään suomeen rikoksia Surullinen
tallennettu

Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.
noora
Konkari
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #52 : 24.09.07 - klo:17:01 »

Lainaus
Noitten sivujen on pakko olla vitsi, en mä ainakaan halua uskoa noin tollojen ihmisten olemassaoloon....
Njaah, eihän sitä koskaan tiedä. Aivan hyvin voi olla tosissaan tehty, meitä on moneen junaan. Kyllä mä sinänsä ymmärrän nää kaikki "piilomerkitykset" ja sen mistä ne ovat saaneet alkunsa. Biisejä, esiintymistä ja puvustusta voi kuitenkin tulkita niin kuin haluaa. Mutta oikeastaan mulle aika sama, siinähän sitten tulkitsevat : D

tallennettu
Sinnlos
Veteraani
Poissa Poissa

« Vastaus #53 : 24.09.07 - klo:21:39 »

Niinpä, tarpeeksi kauan kun jotain asiaa vääntää ja tuumii niin siitähän saa juuri sellaisen kuin haluaakin. Pyörittää silmiään Ja saattaahan se olla niinkin että meidän pojat pilke silmäkulmassa vielä vähän härnää ja heittää löylyä lisää. Ihan vaan niiden toisten kiusaksi. Ja sitten nauravat kippurassa. Cool
tallennettu

Trallallaa, I'm back!
Korppi
Jäsen
**
Poissa Poissa

« Vastaus #54 : 25.09.07 - klo:13:37 »

Joo, kyllä nuo Rammsteinin tekstit on tulkittavissa ihan just kuten kukin haluaa. Ja kun herrat taiteilijat on itse sanoneet, etteivät halua antaa valmiita tulkintoja vaan haluavat antaa jokaisen miettiä itse, niin silloin myös nuo natsitulkinnat on ihan yhtä "oikeita" näkemyksiä. Mut silti on uskomatonta, että joku viitsii nähdä noin paljon vaivaa yhden bändin leimaamiseksi, on vissiin liikaa vapaa-aikaa... Pyörittää silmiään
tallennettu
Rosenrot
Seniori
Poissa Poissa

« Vastaus #55 : 30.09.07 - klo:14:34 »

Niinpä, tarpeeksi kauan kun jotain asiaa vääntää ja tuumii niin siitähän saa juuri sellaisen kuin haluaakin. Pyörittää silmiään Ja saattaahan se olla niinkin että meidän pojat pilke silmäkulmassa vielä vähän härnää ja heittää löylyä lisää. Ihan vaan niiden toisten kiusaksi. Ja sitten nauravat kippurassa. Cool
Niinpä.. Ja muutenkin tuollaiset puheet on vain ilmaista mainosta bändille.  Iskee silmää

Jokaisella maalla on jokin todella ikävä ja häpeällinen ja kipeä asia historiassaan (Suomella vuoden 1918 sisällissota) ja Saksalla se on natsismi ja sekin vielä niin lähihistoriassa, että vielä on elossa tyyppejä, jotka on eläneet sinä aikana ja luultavammin siellä on ollut Rammsteininkin jäsenien pappoja taistelemassa hakaristit käsivarsissa.
Rammstein saa hirveästi vaikutteita saksalaisesta kulttuurista, mistä Hitler ja kumppanit aikoinaan ammensi myös. Ja sitten jotkut mitään ymmärtämättömät pölvästit sitten yhdistävät kaiken saksaan liittyvät jutut natsismiin. Saksa esim käyttää kotkaa vieläkin tunnuksenaan, joka oli saksan tunnus jo ennen Hitleriä. Minulle se ainakin tuo hyvinkin voimakkaan Natsi assosiaation (siksi en ymmärrä miksi ne ei sitä suosiolla vaihtaneet).

Minusta tuollaiset jutut kertoo enemmän tämän henkilön omasta ajatusmaailmasta kuin Rammsteinista. En minä ole yhteenkään Rammstein kappaleeseen törmännyt, joka kertoisi germaanisen rodun ylemmyydestä ja juutalaisten alemmuudesta.
tallennettu

Sie will es und so ist es fein
So war es und so wird es immer sein
Sie will es und so ist es Brauch
Was sie will bekommt sie auch
vepa^
Veteraani
Poissa Poissa

Mucho mistrust

« Vastaus #56 : 30.09.07 - klo:18:25 »

lainaan itseäni tästä samaisesta viesti ketjusta. saattaa olla joidenkin mielestä turhaa mutta tätä mieltä olen edelleen ja mielestäni olette paisutelleet tätä asiaa vähän liikaa.

oli mistä oli minä tiedän totuuden ja niin tiedätte tekin. se riittää minulle.
tallennettu

Oooo baby, I hear how you spend night time
Wrapped like candy in a blue, blue neon glow
Fade away and radiate
Oooo baby, watchful lines
Vibrate soft in brainwave time
Silver pictures move so slow
Golden tubes faintly glow
Betrunken
Fossiili
Poissa Poissa

Ulallaa!

« Vastaus #57 : 30.09.07 - klo:18:32 »

Tämähän on keskustelua?  Pyörittää silmiään

Ja keskustelussa jokainen tuo mielipiteet esiin.
tallennettu

Danatsu
Veteraani
Poissa Poissa

« Vastaus #58 : 30.09.07 - klo:18:34 »

Tämähän on keskustelua?  Pyörittää silmiään

Ja keskustelussa jokainen tuo mielipiteet esiin.
ja tuo sun ava beltsu on epäilyttävä...
musta o iha sama mitä ne muut ihmiset ajatteloo, pikemminki vaa huvittaa toi touhu. Täl hetkel mua ärsyttää vaa edellee toi lakupekan pois otto  Vihainen
tallennettu
Betrunken
Fossiili
Poissa Poissa

Ulallaa!

« Vastaus #59 : 30.09.07 - klo:18:37 »

Lainaus
ja tuo sun ava beltsu on epäilyttävä...
"Reps"  Virnistää

rikulla on iso  Hymyilee leveästi

Nyt vasta tajusin...
tallennettu

Sivuja: 1 2 3 [4] 5   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.19 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.