Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Muut Saksalaiset bändit  (Luettu 6723 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Art Is Resistance
Muut Saksalaiset bändit
« : 24.03.07 - klo:18:07 »
Mitä muita Saksalaisia Bändejä kuuntelette? Itse kuuntelen Rammsteinin lisäksi KMFDM, OOMPH! ja Einstürzende Neubautenia
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Stern

• Vieras
Vs: Muut Saksalaiset bändit
« Vastaus #1 : 24.03.07 - klo:18:09 »
Enpä minä kuuntele oikein mitään muuta kuin Rammstenia.. en saksalaista, enkä muunkaan maalaista. Tuosta OOMPH!:sta olen kuullut, mutta millaisia nuo kaksi muuta bändiä on?

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #2 : 24.03.07 - klo:18:16 »
KMFDM vähän samalaista ku Rammstein mutta humoristisempaa ja poliittisempaa, Einstürzende Neubauten on oikeen vanhaa industrialia ne tekee itse soittimiaan, esim. niiten keikoilla on paine ilma laiteita millä ne tekee meteliä. Einstürzende Neubautenia on vaikee ymmärtää, itsekään en oo niiten musiikkia ymmärtänyt :D
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

betrunken

• Vieras
« Vastaus #3 : 24.03.07 - klo:18:18 »
laibach ja oomph.siinä ne taisivat sitten olla ;D.

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #4 : 24.03.07 - klo:18:22 »
laibach ja oomph.siinä ne taisivat sitten olla ;D.

anteeksi että nussin pilkkua ;D Laibach on Slovenialainen eikä Saksalainen

Till Lindemann

betrunken

• Vieras
« Vastaus #5 : 24.03.07 - klo:18:32 »
Lainaus
anteeksi että nussin pilkkua Virnistää Laibach on Slovenialainen eikä Saksalainen
sekoitin siihen kun rammsteinin sanotaan ottavan vaikuteitta laibachista,sitten luulin että että se on saksalainen,tai siis tiesin että se slovenialinen bändi mutta taas sekoilin omassa mielessäni,jotenkin ;D

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #6 : 24.03.07 - klo:21:04 »
En edes tunne mitään muita saksalaisia bändejä... Tuosta OOMPH!:ista olen kyllä joskus kuullut, mutten tiennyt sen olevan saksalainen :).

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #7 : 24.03.07 - klo:23:16 »
En kuuntele muita saksalaisia bändejä, ainakaan saksan kielellä laulavia.

Poissa noora

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #8 : 05.04.07 - klo:09:33 »
Suosikkeja mm. KMFDM, Oomph!, die Krupps, In Extremo ja vaikka die Toten Hosen. Kyllä Saksasta tulee hyvää musiikkia!

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #9 : 05.04.07 - klo:09:47 »
Suosikkeja mm. KMFDM, Oomph!, die Krupps, In Extremo ja vaikka die Toten Hosen. Kyllä Saksasta tulee hyvää musiikkia!
En oo ikinä kuullukkaan ???

Poissa noora

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #10 : 05.04.07 - klo:16:52 »
Noh, sitten vaan kipinkapin tutustumaan:D Etenkin vanha Oomph! on todella hyvää. Jos kiinnostaa, niin ainakin niiden virallisilta sivuilta löytyy musiikkinäytteitä ja videoita. Vinkvink.

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #11 : 06.04.07 - klo:12:44 »
KMFDM:llä on yksi live pätkä missä Till ja Richard tulee KMFDM keikalle heitelee jotain levyjä yleisöön. Mutta mä en löytänyt sitä pätkään you tubesta vaikka se on ollut siellä :(

Till Lindemann

Poissa RolZu69

• Jäsen
  • *
« Vastaus #12 : 06.04.07 - klo:21:33 »
No emigrate tietenkin! :D

Mutta eikös siellä ollu joku ruotsalainekki?oliko se basisti vai rumpali.

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #13 : 07.04.07 - klo:15:31 »
Etenkin vanha Oomph! on todella hyvää. Jos kiinnostaa, niin ainakin niiden virallisilta sivuilta löytyy musiikkinäytteitä ja videoita. Vinkvink.
Joo, oon kattonu niitten Sex-biisin videon. Jotenki unohtu koko bändi sen myötä.  :P
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

betrunken

• Vieras
« Vastaus #14 : 07.04.07 - klo:18:09 »
mie pidän laibachin -in the year 2525 biisistä :D huippu biisi.jopa rammsteinin huonomman biisin tasoinen ;)