Rammstein-HQ Facebookissa
Äänestäjiä yhteensä: 43
0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
Lainaus käyttäjältä: Danatsu - 12.07.07 - klo:20:27Lainaus käyttäjältä: betrunken - 12.07.07 - klo:20:24Jotenkin uskosin että ei olisi modet/fee antanut tuolaisia vaihtoehtoja antaa tehdä mitä pahaa o trans-ihmisis vaai tarkotatko noita parafilioit? eiks nua yleensä silti oo joko hetero/homo/tai bi ihmisiä silti. Ellei sit lasketa joitaki vaippa fetistejä....Eikö tran ole "ei hetero"ihminen ja sitten pedosta ei tarvistse edes leikkiä...Lainaus käyttäjältä: marni - 12.07.07 - klo:20:29nii oha sit aseksuaalisus joka on seksuaalisen kiinnostuksen tai halun puuttumista (hitsi ku mä oon hiksu)Eläin?Joo,eiköhän puhuta näistä mitkä ovat vaihtoehdot vai mitä modet?
Lainaus käyttäjältä: betrunken - 12.07.07 - klo:20:24Jotenkin uskosin että ei olisi modet/fee antanut tuolaisia vaihtoehtoja antaa tehdä mitä pahaa o trans-ihmisis vaai tarkotatko noita parafilioit? eiks nua yleensä silti oo joko hetero/homo/tai bi ihmisiä silti. Ellei sit lasketa joitaki vaippa fetistejä....
Jotenkin uskosin että ei olisi modet/fee antanut tuolaisia vaihtoehtoja antaa tehdä
nii oha sit aseksuaalisus joka on seksuaalisen kiinnostuksen tai halun puuttumista (hitsi ku mä oon hiksu)
parafilioita
Nekrofiliaa
koprofiliatki
LainausparafilioitaLainausNekrofiliaaLainauskoprofiliatki Mitä nämä ovat
Olkaa nyt järkeviä, haloooo....
LainausOlkaa nyt järkeviä, haloooo....Hahhhah, mä niin säälin sua Sinn, kun lupauduit majoittamaan meidät 28 päivä : D Talo täynnä hyperaktiivisia lapsia. Minä mukaan lukien.
Pysy vain auto rikki....
Lainaus käyttäjältä: betrunken - 12.07.07 - klo:21:07Pysy vain auto rikki.... Mua vasta alko kunnolla kiinnostaa tää reissu.