Rammstein-HQ Facebookissa
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Itse en osaa kitaraa soittaa pätkääkään, mutta rummuilla saattaisin vielä jotain osata . Oletko kauankin soittanut kitaraa?
Anteeksi jos tämä viesti tuli vähän myöhään mutta on pakko kirjottaa tähä nyt! Aika paljon on Rammsteinia soitettua ja joka viikonloppu aina kotiteatteri täysille ja marsuu vähä volumea ja heitän aina pari keikkaa.Mutta tästä tulee nyt lista mitä EN osaa soittaa:Der meister,Klavier,Eifersucht,Nebel,Dalai lama,Amour,Spring,Hilf mir,Ein leid,feur and wasser ja feurrader.Kaikki muut menee, eli siis osaan 53 biisiä.
Mä osaan sähkökitaralla Linksin, ich willin, sonnen, benzinin, losin, reise reisen, ja jotai muita ehkä tosi kehnosti Mut innostuin tosissaan ku opin soittamaa linksin soolon... Huomioiden sen et oon tyttö, ja yleensä oon sellane tunari ton kitaran kanssa... Mistä te muute katotte niitä nuotteja??? Mä katon metaltabs.com:ista.
Lainaus käyttäjältä: Micki Maus - 07.04.07 - klo:13:04Mä osaan sähkökitaralla Linksin, ich willin, sonnen, benzinin, losin, reise reisen, ja jotai muita ehkä tosi kehnosti Mut innostuin tosissaan ku opin soittamaa linksin soolon... Huomioiden sen et oon tyttö, ja yleensä oon sellane tunari ton kitaran kanssa... Mistä te muute katotte niitä nuotteja??? Mä katon metaltabs.com:ista.Mä katon tabuja Ultimate Guitarista.tai 911.