Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Mitä Rammsteinin biisejä osaat soittaa ja millä soittimilla?  (Luettu 9474 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Alter Mann

• Täysjäsen
  • **
  • Sukupuoli: Mies
Itse osaan aika paljon. Osaan 5/4, Adios, Amerika, Benzin, Das Modell, Hallelujah, Keine Lust,
Mann gegen mann, Mein Teil, Sonne, Mein Herz Brennt, Rosenrot, Seemann, Reise Reise.
Nuo menee kitaralla, ja rummuilla osaan Mein Teilin.
« Viimeksi muokattu: 14.11.07 - klo:14:30 kirjoittanut SchwarzeFee »

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
Itse en osaa kitaraa soittaa pätkääkään, mutta rummuilla saattaisin vielä jotain osata  :D. Oletko kauankin soittanut kitaraa?

Poissa Alter Mann

• Täysjäsen
  • **
Itse en osaa kitaraa soittaa pätkääkään, mutta rummuilla saattaisin vielä jotain osata  :D. Oletko kauankin soittanut kitaraa?
Viime vuoden loppupuolella aloitin... (Minäkö tätä foorumia pystyssä pidän?  ;D)

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
Kitaralla menee toistaiseksi vain Du Riechst So Gut, Du Hast ja Bück Dich. Nyt on meininki ruveta opetteleen uusia ku sain tänään multiefektin hommattua.  :)
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Poissa Rein Raus

• Tulokas
Jotenkuten kitaral : Reise Reise , Benzin , Los , Rein Raus , Keine Lust , Mein Teil , Sonne , Feuer Frei ja Du Hast.

Alotin vast soittaa koskettimii ja jotenkin menee toi Reise Reise sil :)

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
En osaa soittaa kitraa tai mitään muutakaan soitinta. Guitar hero pelis osaa vaan soittaa skittaa ja ilmakitaraa tietenki  ;D
« Viimeksi muokattu: 11.03.07 - klo:14:33 kirjoittanut Seemann »
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Stern

• Vieras
Kitaraa soittelen ja kunnolla menee Du reichst so gut, Stripped, Rammstein, Sehnsucht, Engel, Tier, Bestrafe mich, Bück dich, Spiel mit mir, Küss mich, Du hast, Mein Herz brennt, Links 234, Sonne, Ich will, Spieluhr, Zwitter, Rein raus, Reise reise, Mein Teil, Dalai Lama, Amerika, Ein Lied, Moskau, Feuer und Wasser, Ohne dich, Benzin, Hilf mir, Mann gegen Mann ja Rosenrot. Vähän kaikkia kappaleita kyllä yritän opetella. Olisihan se mahtavaa kokeilla rumpuja, bassoa ja koskettimia, mutta kun nuo soittimet tuntuvat maksavan niin himputisti. ::)

Poissa larppa

• Tulokas
Seemann, Rosenrot, Herzeleid ja Du hast menee bassolla. Ei ole paljoa tullut opeteltua

Poissa RolZu69

• Jäsen
  • *
Anteeksi jos tämä viesti tuli vähän myöhään mutta on pakko kirjottaa tähä nyt!  :D

Aika paljon on Rammsteinia soitettua ja joka viikonloppu aina kotiteatteri täysille ja marsuu vähä volumea ja heitän aina pari keikkaa.

Mutta tästä tulee nyt lista mitä EN osaa soittaa:Der meister,Klavier,Eifersucht,Nebel,Dalai lama,Amour,Spring,Hilf mir,Ein leid,feur and wasser ja feurrader.Kaikki muut menee, eli siis osaan 53 biisiä.

E:Kts Stern,Mutta eihän nuo Rammsteinin biisit ole vaikeita niin mikäs siinä! ;)
« Viimeksi muokattu: 06.04.07 - klo:14:48 kirjoittanut RolZu69 »

Stern

• Vieras
Anteeksi jos tämä viesti tuli vähän myöhään mutta on pakko kirjottaa tähä nyt!  :D

Aika paljon on Rammsteinia soitettua ja joka viikonloppu aina kotiteatteri täysille ja marsuu vähä volumea ja heitän aina pari keikkaa.

Mutta tästä tulee nyt lista mitä EN osaa soittaa:Der meister,Klavier,Eifersucht,Nebel,Dalai lama,Amour,Spring,Hilf mir,Ein leid,feur and wasser ja feurrader.Kaikki muut menee, eli siis osaan 53 biisiä.
  :o Hyvä saavutus! Ikinä ei voi kirjoittaa liian myöhään!  ;) Kyllähän me nämä luetaan silti!  :)

Poissa Micki Maus

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
Mä osaan sähkökitaralla Linksin, ich willin, sonnen, benzinin, losin, reise reisen, ja jotai muita ehkä tosi kehnosti :-X Mut innostuin tosissaan ku opin soittamaa linksin soolon... Huomioiden sen et oon tyttö, ja yleensä oon sellane tunari ton kitaran kanssa... Mistä te muute katotte niitä nuotteja??? Mä katon metaltabs.com:ista.
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa RolZu69

• Jäsen
  • *
Mä osaan sähkökitaralla Linksin, ich willin, sonnen, benzinin, losin, reise reisen, ja jotai muita ehkä tosi kehnosti :-X Mut innostuin tosissaan ku opin soittamaa linksin soolon... Huomioiden sen et oon tyttö, ja yleensä oon sellane tunari ton kitaran kanssa... Mistä te muute katotte niitä nuotteja??? Mä katon metaltabs.com:ista.
MÄ katon tabuja Ultimate Guitarista.

Poissa RolZu69

• Jäsen
  • *
Mä katon tabuja Ultimate Guitarista.tai 911.

Minun huonot kitarataitoni:http://www.youtube.com/profile?user=RolZu69

Kts Stein_Less! Tommone lopputulos tulee ku soittaa kitaraa 24/7 :D
Nuo tapetit on kyllä aika ärsyttävät!Kyllä se on joku päivä nii se on revitty.
Yritän aina joka päivä laittaa lisää biseejä aina kun kerkiän.
« Viimeksi muokattu: 07.04.07 - klo:15:10 kirjoittanut RolZu69 »

betrunken

• Vieras
mie osaan sormilla du hast kerto säkeen soittaa :D

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
@ RolZu69, hyvä soundi Rein Rausissa. Empä ois ihan heti uskonu että tuon ikänen soittaa noin hyvin Rammsteinia.  8)
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat