Rammstein-HQ Facebookissa
Äänestäjiä yhteensä: 50
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
xD juuu... mie oon nunna
Lainaus käyttäjältä: marni - 11.07.07 - klo:20:45xD juuu... mie oon nunna Millois sydämesi noin päätti ?
Lainaus käyttäjältä: betrunken - 11.07.07 - klo:20:48Lainaus käyttäjältä: marni - 11.07.07 - klo:20:45xD juuu... mie oon nunna Millois sydämesi noin päätti ?mä olin kato heti syntyessäni nunna jos sitä ei lasketa ku joskus pienenä leikittihin hoiros pusuhippaa
Olen nunna?
munkki?
Mikä se hieno nimi on sille joka ei rakastu mihinkään tai siis ei mene koskaan avioon,jotain sellaista mutta ajaa samaa asiaa kun nunna
LainausMikä se hieno nimi on sille joka ei rakastu mihinkään tai siis ei mene koskaan avioon,jotain sellaista mutta ajaa samaa asiaa kun nunnaööh.. kyllähän selibaatis voi olla vaik oiski naimisis
Lainaus käyttäjältä: marni - 11.07.07 - klo:21:13LainausMikä se hieno nimi on sille joka ei rakastu mihinkään tai siis ei mene koskaan avioon,jotain sellaista mutta ajaa samaa asiaa kun nunnaööh.. kyllähän selibaatis voi olla vaik oiski naimisis No,mikä on viralinen nimi sille joka ei seurustele ollenkaan,kai sellaiselle on nimitys
Lainaus käyttäjältä: betrunken - 11.07.07 - klo:21:15Lainaus käyttäjältä: marni - 11.07.07 - klo:21:13LainausMikä se hieno nimi on sille joka ei rakastu mihinkään tai siis ei mene koskaan avioon,jotain sellaista mutta ajaa samaa asiaa kun nunnaööh.. kyllähän selibaatis voi olla vaik oiski naimisis No,mikä on viralinen nimi sille joka ei seurustele ollenkaan,kai sellaiselle on nimitys sinkku?
Minä olen eunukki.
Mutta se ajaa saman asian kun eronut?kyllä meni taas vaikeaksi elämä.Siis tässä asiassa sama juttu kun uskonossa on atesti Hymyilee