Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Meikkaaminen  (Luettu 3805 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tudekki

• Vieras
Meikkaaminen
« : 14.07.07 - klo:19:14 »
eli tänne keskustelua miesten lemppariaiheesta: Meikeistä :D millaisia meikkejä käytätte ja mitä suosittelette muille? Mitä mieltä olette eri meikkimerkkien laaduista ja hinnoista? Ja voihan sitä kertoa mitä pakkeleita on tänä aamuna kasvoihinsa laittanut :)

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Art Is Resistance
Vs: Meikkaaminen
« Vastaus #1 : 14.07.07 - klo:20:40 »
Mä kyllä lakkaan kynteni mustiksi en vaan muista mitä merkistä kynsilakkaa sen on ??? Vähän aikaa en oo lakannut kynsiäni mä oon antanut mustan kulua se on coolia 8)
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa Micki Maus

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #2 : 14.07.07 - klo:21:28 »
Yritin jo vastata tähän aiheeseen mutta se ei näköjään tullut... Eli vastaan nyt. Mä käytän rajauskynää, merkkinä Dior. Hyviä puolia on, et se on vedenkestävää, tahraamatonta, sama kynä kestää kauan, mukana tulee aina terotin ja kiva paketti, ja siin toises päässä on sellane ihme "haalennin"- tuppi ;D Ainoo huono puoli on hinta! Varmaan kallein mitä on olemassa :o
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

tudekki

• Vieras
« Vastaus #3 : 15.07.07 - klo:17:14 »
Ainoo huono puoli on hinta! Varmaan kallein mitä on olemassa :o
niimpä nii! :( minä en ainakaa viiti sellasiin sijoittaa pieniä säästöjäni (köyhis :D). Lempi merkki on varmaanki Lumene, suomalainen, laadukas, ja sopiva hintakin minun budjetille ;D

Poissa Sarumi

• Konkari
« Vastaus #4 : 16.07.07 - klo:00:52 »
Jee, kiva aihe. :D

Meikkaan juu. Pääasiassa tulee käytettyä ripsaria, Kajal kynää, luomiväriä, puuteria ja meikkivoidetta. Luomiväri ei kuitenkaan yleensäkkään ole mitään räiskyvää, kunhan nyt korostetaan jotain piirteitä... Eri meikkimerkkejä käytän. Meikkivoiteena on Nivea Ideal finish, jonka olen huomannut olevan paras, puuteri on Rimmelin. Kajal kynä on hymm... Olikos se Maybellinen herkille silmille tarkoitettua. Niin ja ehdottomasti olen ihastunut Maxfactorin masterpiece ripsiväriin. Siinä on sellainen ripsari mistä minä pidän. Monia olen testannut, mutta yhtä hyvää en ole löytänyt.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #5 : 16.07.07 - klo:21:03 »
Täällä päin jo 10-12v tytöt jo meikkaa  :o  vaikka ovat vielä lapsia.

Itsehän en meikkaa itseni yhtään ::)
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa smola

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #6 : 16.07.07 - klo:21:16 »
mä tykkään laittaa ripsariiiii.. ehkä vähän huulikiiltoo ja sit mä lakkaan kynteni pinkeiks

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #7 : 16.07.07 - klo:21:19 »
mä tykkään laittaa ripsariiiii.. ehkä vähän huulikiiltoo ja sit mä lakkaan kynteni pinkeiks
On sillä feellä hyvä maku :D
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Memeko

• Veteraani
« Vastaus #8 : 16.07.07 - klo:21:28 »
Mie en ton meikkaamisen päälle tajuu mitää. Yleensä en meikkaa mihinkään. En meikkaa jos olen menossa jonnekkii ihmisten ilmoille. Joskus ukolla saatan yrittää laittaa jtn kajaalia, mutta käyn pesemässä heti pois. Kynnet joskus lakkaan joko punaiseksi tai mustaksi.

marni

• Vieras
« Vastaus #9 : 16.07.07 - klo:21:34 »
Miekää en tuan meikkaamisen pälle ymärrä.miusta on jotenki turha laittaa kouluhunki joka päivä kauhia pakkeli kerros jonka laittamises menöö hyvää koisima aikaa :o muutenki taitaa tehä tiukkaa ens vuon tua heräämine ku pitää linkkahan kereetä...

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #10 : 16.07.07 - klo:22:15 »
Miekää en tuan meikkaamisen pälle ymärrä.miusta on jotenki turha laittaa kouluhunki joka päivä kauhia pakkeli kerros jonka laittamises menöö hyvää koisima aikaa :o muutenki taitaa tehä tiukkaa ens vuon tua heräämine ku pitää linkkahan kereetä...
jeps, ja saat kuunnel ku porukat valittaa ku linkkaan ei meinannu kereetä ku piti vetää kajaalit yms. tokaasen vaa takas et älä meikkaa. Mitää järkee, oon tämän näkööne, finninaama tai en, saa kelevata ;D

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #11 : 17.07.07 - klo:12:28 »
On sillä feellä hyvä maku :D
::) :D.

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #12 : 17.07.07 - klo:17:50 »
Eikös täällä voitaisi keskustella myös miesten meikkaamisesta? Vai lasketaanko kosteus-silmänympärys yms.- voiteet meikkaamiseksi?
Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #13 : 17.07.07 - klo:17:50 »
Eikös täällä voitaisi keskustella myös miesten meikkaamisesta? Vai lasketaanko kosteus-silmänympärys yms.- voiteet meikkaamiseksi?
kyl tavallaa, emt

Poissa fellfrosch

• Konkari
« Vastaus #14 : 17.07.07 - klo:20:06 »
Meikä meikkaa lähes joka päivä, mutta aika nude meikillä mennään (vai miten se sillein hienosti voidaankaan sanoa). Töihin en meikkaa ja kotipäivinä en edes vilkaise meikkeihin.
Käytän lumenen meikkejä, koska saan niitä ilmaiseksi ;D Äitipuoli on töissä lumene groupissa. Mainiota!
Haluisin joskus meikata pojan, mut kukaan ei ikinä anna mun tehä sitä :(