Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: kännykkä  (Luettu 5113 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
Vs: kännykkä
« Vastaus #15 : 15.07.07 - klo:20:15 »
Mutta mikä meni rikki kännystä? :(
sivusta ne ihme valovempaimet irtos kokonaa ja takamuovi oli nii ohut et halkes  :(
Noikian 1610 oli sellainen känny mikä kestää ja kestää :)
Mutta kaikista parhaat kännykät kestämään olivat 5110 ja 3210. Niitä ei saanut hajalle ellei ihan tarkoituksella yrittänyt.
Mulla oli 5110 malli ja siinä tuli sellaista ongelmaa että kentät hävisi.Sitten kaikkien aikojen huonoin oli 5510(musa puhelin) niin latasin musaa täyteen niin meni sekasin ja meni takuuseen.Vielä se tuolla pöydällä on mutta sekoilee jotain omaansa.
Onko tuo 5510 se munuaisen muotoinen puhelin? Aivan surkea vekotus jos se on se.
Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #16 : 15.07.07 - klo:20:17 »
sivusta ne ihme valovempaimet irtos kokonaa ja takamuovi oli nii ohut et halkes  :(
Mutta kaikista parhaat kännykät kestämään olivat 5110 ja 3210. Niitä ei saanut hajalle ellei ihan tarkoituksella yrittänyt.
Mulla oli 5110 malli ja siinä tuli sellaista ongelmaa että kentät hävisi.Sitten kaikkien aikojen huonoin oli 5510(musa puhelin) niin latasin musaa täyteen niin meni sekasin ja meni takuuseen.Vielä se tuolla pöydällä on mutta sekoilee jotain omaansa.
Onko tuo 5510 se munuaisen muotoinen puhelin? Aivan surkea vekotus jos se on se.
Taitaa olla ja siinä oli ne tietokoneen näppäimistökin.Oikeastaan sen puhelimmen paras ominaisuus :)
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #17 : 15.07.07 - klo:20:19 »
Taitaa olla ja siinä oli ne tietokoneen näppäimistökin.Oikeastaan sen puhelimmen paras ominaisuus :)
Se onkin ainoa hyvä juttu. Kokeilin kerran kyseistä puhelinta ja olihan sillä hiukan nopeampi (ainakin omassa tapauksessani) kirjoittaa tekstiviestejä.
Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #18 : 15.07.07 - klo:20:22 »
Minusta taas uusien kännyköiden sanakirja on peestä kun mulla tulee kirjoitus virheitä niin eivät tajua sitä.. aina pitää lisätä uusi sana :(
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #19 : 15.07.07 - klo:20:28 »
Minusta taas uusien kännyköiden sanakirja on peestä kun mulla tulee kirjoitus virheitä niin eivät tajua sitä.. aina pitää lisätä uusi sana :(

se onkin perseestä mä en ikinä oo oikeen käytänyt sitä sanakirjaa >:(
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

tudekki

• Vieras
« Vastaus #20 : 15.07.07 - klo:20:30 »
ne sanat on välillä ihan hauskoja mitä minun puhelin ehdottaa... kerran oli "imupannut" :D

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #21 : 15.07.07 - klo:20:36 »
Ja toinen turha ominaisuus on se että "käsket" puhelinta soittamaan jonnekiin numeroon.Itse käytin sitä kun se oli uutta juttua mutta kun oli niin herkkä kaikille muille äänille niin lopetin sen käytön.

Poissa RolZu69

• Jäsen
  • *
« Vastaus #22 : 16.07.07 - klo:01:41 »

Minulla oli aikoinaan tuommone on iha pa**a vehje parissa viikossa tuo läppä meni kokonaan irti .

Sitten päätin hankkia hieman kestävämmän vehkeen

Poissa Micki Maus

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #23 : 16.07.07 - klo:11:17 »
Mulla on samsung sgh z300, hyvä puhelin on, mutta en kyllä enää osta läppä puhelimia, ku ne saranat löystyy parin ekän käyttöviikon, aikana, ainaki mun käytössä ::)
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa HaGz

• Yleisvalvoja
  • Konkari
    • Youtube-profiili
« Vastaus #24 : 16.07.07 - klo:11:31 »
Paras älypuhelin koskaan: Nokia 6600

Huono puoli on surkea kaiutin, josta ei kuulu jos joku soittaa kaupungilla ollessa

Poissa noora

• Konkari
« Vastaus #25 : 16.07.07 - klo:11:42 »
Nyt on Samsungin hopeinen simpukkapuhelin, SGH-E330N. Se on ihan toimiva peli.

Mutta mä suren edelleen, kun mun vanha Nokialainen (1110i) lakkasi toimimasta. Se oli aivan loistava, eikä hajonnut kovallakaan heittelemisellä.

Poissa fellfrosch

• Konkari
« Vastaus #26 : 19.07.07 - klo:14:47 »
Mulla on joku Nokian perusmalli. Ei löydy kameraa eikä muita hienouksia :D Tällä oon pärjänny hyvin, ainakin tähän asti.
(Nää teiän puhelimet tursuaa korvista ulos, koska olen nyt 3 viikkoa joutunut joka päivä käsittelemään tuommosia. Mutta ihan söpöjähän ne on)

En tiä kuuluuko tää tänne, mutta entisessä koulussa joku oli suunnitellut koneella sellaset Rammstein kännykänkuoret (niistä oli kuva digiluokan seinällä) :) En tiä sitten että oliko ihan teettänyt itselleen sellaiset. Tai oliskohan se edes mahdollista vai tuleeko laki vastaan? Nooh, enpä tiiä mutta hianot oli kuitenki ja himoitsin niitä.

Poissa Karmacoma

• Täysjäsen
  • **
    • läst.äf ämmäke
« Vastaus #27 : 19.07.07 - klo:17:10 »
Kuulun siihen ehkä kuuteen prosenttiin väestöstä, joka ei kännykkää ikinä ole omistanut. Ärsyttää kun kaikki soittaa väärään aikaan.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #28 : 19.07.07 - klo:19:59 »
Kuulun siihen ehkä kuuteen prosenttiin väestöstä, joka ei kännykkää ikinä ole omistanut. Ärsyttää kun kaikki soittaa väärään aikaan.
Voit laittaa pienemälle ;)

Poissa Sarumi

• Konkari
« Vastaus #29 : 20.07.07 - klo:11:22 »
RolZu69: Mullakin on tuollainen Nokian 6101 ja mullakin on ollut samaa vikaa läpän kanssa. Pitäisi viedä korjaukseen kun saa vielä takuun piikkiin. Mutta ei tuo läppäri näytä olevan mistään vahvimmasta päästä... :-\