Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: kännykkä  (Luettu 5114 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Tilli

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • ...
    • Facebook
Vs: kännykkä
« Vastaus #60 : 20.03.08 - klo:20:30 »
Mulla on nytte Nokia 5200. Eka iha oma oli Nokia 3210. Näin jälkeen päin se tuntuu hyvältä puhelimelta vaikka ei toiminolltaan ollukkaan kovin kummoinen.  :) :D ;D :D :)
Wer ficken will Muss freundlich sein

Poissa Tiia+

• Jäsen
  • *
  • Sukupuoli: Nainen
  • Yeah, they're ok.
« Vastaus #61 : 22.03.08 - klo:08:56 »

Mulla on Nokia 6288. 2Mpx kamera löytyy ja kaikki mitä ne nykyään kapuloihin tunkee. Ostin paketilla, tämä kännykkä ja Saunalahden Viestix-liittymä=parasta viihdettä ikinä! 20e/kk sisältyy 1000kpl viestejä ja rajoittamaton netin ja wapin käyttö, joten kotona on netti päällä ja koulussa wap. (mini operaa käytän siis)
:)
ainiin sori, poikkesin vähä aiheesta :s
BANG BANG ?

vepa^

• Vieras
« Vastaus #62 : 22.03.08 - klo:11:31 »
voisko joku selventää mulle noita kytky kaupan hommeleita?
ite olen mankumassa uutta puhelinta ja tuolla kytkyllä sais vissiin ihan suht. halvalla hyvän puhelimen?
Jos nyt vaikka hommaisin Saunalahden viestix liittymän ja siihen Nokian N81 puhelimen kytkynä, niin paljonko minun pitäisi siitä maksaa kokonaisuudessaan. Sauhalahden sivuilla kerrotaan että paketti maksaisi 24.45 €/kk, mutta sisältyykö siihen soitetut puhelut ja viestit, vai pitääkö ne maksaa vielä erikseen?

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #63 : 22.03.08 - klo:11:46 »
ite olen mankumassa uutta puhelinta ja tuolla kytkyllä sais vissiin ihan suht. halvalla hyvän puhelimen?
Jos nyt vaikka hommaisin Saunalahden viestix liittymän ja siihen Nokian N81 puhelimen kytkynä, niin paljonko minun pitäisi siitä maksaa kokonaisuudessaan. Sauhalahden sivuilla kerrotaan että paketti maksaisi 24.45 €/kk, mutta sisältyykö siihen soitetut puhelut ja viestit, vai pitääkö ne maksaa vielä erikseen?

viestit ja multimedia viestit sisältyy maksuu(1000 kpl molempia) mut soitoist en tiiä  ;)
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #64 : 22.03.08 - klo:12:30 »

viestit ja multimedia viestit sisältyy maksuu(1000 kpl molempia) mut soitoist en tiiä  ;)
mä oon kuullu et noi kytkyjutut on huonoja  ???

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #65 : 22.03.08 - klo:12:43 »

juu noit pakettei en ottas ikin, viak ois kunka halpaa ni kuha kräkkäät kännykän ja ei voi korjata ni sit maksat sen kuus kymppii kuukaudes koko vitu vuoden.
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Nebeli

• Konkari
« Vastaus #66 : 22.03.08 - klo:12:44 »
Mulla on nokia 3220. Ihan P*skana sekin ja saisin uuden mut kaikki on liian kalliita. Vanhasta romusta on irronnut takakuori ja kaikki :(

Poissa Tiia+

• Jäsen
  • *
  • Yeah, they're ok.
« Vastaus #67 : 22.03.08 - klo:12:54 »

juu noit pakettei en ottas ikin, viak ois kunka halpaa ni kuha kräkkäät kännykän ja ei voi korjata ni sit maksat sen kuus kymppii kuukaudes koko vitu vuoden.

no se tietysti vähä riippuu käyttäjästä ja liittymästä. Esim. mulle toi missä o rajaton netin käyttö on erittäin tärkee, koska meillä ei oo muuten nettiliittymää. Ja kun aattelee et saan käydä netis ja lähettää tekstareita 1000kpl kuukaudes ja sain viel uuden kännykän kaupan päälle ni 20e/kk siitä ei oo kyl paljoa. Laajakaistaki on halvimmillaan 25e(?). Hirveesti en soittele eli niistä tulee n.1e / kk laskua nii.. :---DD
BANG BANG ?

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #68 : 22.03.08 - klo:13:00 »
ensimmäisen kännykän minkä sain joskus kaaaauan sit, sain kummitädilt ja sedält, se oli eka ja viimene kännykkä minkä oon saanu uutena  :P  siit lähtien mulla on ollu veljen ja äidin vanhoja kännykköjä ja kelpaa ihan hyvi. En mä sil kerta muuta tee ku soitan ja tekstaan, ei mitää mp3 ja kameroit tartte

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #69 : 05.05.09 - klo:17:09 »

Tämä se nyt on vajaan vuoden ollu. Miksi? Hinta oli 69 euroa ja tämä herätti tunteita minussa.
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Poissa Tilli

• Veteraani
  • ...
    • Facebook
« Vastaus #70 : 05.05.09 - klo:17:40 »
Mun piti ottaa entinen kännykkä käyttöö (nokia 3220) ku mun oikeesta käyttö puhelimesta (nokia 5200) kuumeni akku tuli kuumaks. Ois kyl ollu mielenkiintosita pitää sitä viel vähän aikaa ja kattoo posahtaako se. ::)
Wer ficken will Muss freundlich sein

Poissa troopper

• Konkari
« Vastaus #71 : 05.05.09 - klo:18:01 »
Mun piti ottaa entinen kännykkä käyttöö (nokia 3220) ku mun oikeesta käyttö puhelimesta (nokia 5200) kuumeni akku tuli kuumaks. Ois kyl ollu mielenkiintosita pitää sitä viel vähän aikaa ja kattoo posahtaako se. ::)
Olikos LiPo- akku? :D
Sometimes I hate myself for what I've done

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #72 : 05.05.09 - klo:20:16 »
Tulipa hankittua N96 kun sai alle puolella hinnalla siitä mitä sitä myydään. Ja vielä täysin käyttämätönkin kuten myyjä lupasi.
Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

Poissa DBB

• Veteraani
« Vastaus #73 : 05.05.09 - klo:20:27 »
Hiilen musta Nokia E51 on ollut kohta vuoden käytössä. Yhteydet ja sähköposti pelaavat mainiosti. Opera Minillä tälläkin hetkellä tätä foorumia selaan..

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #74 : 06.05.09 - klo:14:53 »
Sony Ericsson W850i on tällä hetkellä. Ei oo tarvinnu itte ostaa ikinä kännykkää, ekan sain synttärilahjaks vuonna keskiaika ja sen jälkeen oon käyttäny toisten vanhoja