Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: ESITTELE ITSESI!  (Luettu 19697 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
ESITTELE ITSESI!
« : 22.07.07 - klo:17:50 »
Eli täällä voivat uudet (ja vanhatkin) jäsenet esitellä itsensä. Voit kertoa mm. itsestäsi, perheestäsi, harrastuksistasi, musiikkimaustasi yms. Itsensä esittely ei ole pakollista mutta se on suotavaa.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
Vs: ESITTELE ITSESI!
« Vastaus #1 : 22.07.07 - klo:19:01 »
Terve vain kaikkille,olen sama vanha Betrunken(Oikea nimi on Lauri) joka on ollut kiusana teille jo kohta neljä kuukautta.Perheessä on tällä hetkellä vanhemmat ja kaksi siskoa ja yksi veli,olen muuten nuorin heistä kaikkista.Vanhin on jopa (sisko) niin on syntynyt vuonna-70.Itse olen tällä hetkellä 22v :) .Asun vantaalla ja lähemmin kerrotuna korsossa
Minun intohimoni on autot tällä hetkellä tai no ovat olleet jo lapsesta asti.Itsellä on ollut huonoja hetkiä elämässä(lähinnä alkoholin takia) mutta olen nousut voittajaksi niistä ainakin toistaiseksi.Perus koulun olen suorittanut vuonna 2002.Siispä menin kouluun vuoden myöhemmin kun muut normaalisti,koska itsellä on oppimis vaikeuksia ja muita luki häiriöitä(siis sen takia kirjoitukset sisältää virheitä).Peruskoulusta sain ruottista vapautuksen just noista syistä.sitten hain amikseen sähkölinjalle mutta en ollut kun päivän kun olisi pitänyt alkaa opiskelemaan ruottia.Tämän jälkeen oli henkisiä ongelmia itselläni ja elämä alkoi tuntumaan turhalta,en jaksa noita vuosia muistella.Sitten kun olin auto ihmisiä niin hain vantaan nuorten pajalle ja olin siellä 10kk auton korjaajana.Tämän jälkeen hain amikseen mutta en päässyt kun olin kai niin vnaha siihen.Tämän jälkeen hain varasto koulutukseen ja pääsin sinne,kesti noin puoli vuotta.Sitten kun sain paperit kouraan niin pääsin vantaa kaupungin varasto hommiin(oli joku juttu että annettaan työkokemusta nuorille) ja se kesti puoli vuotta.Tämän jälkeen olin työtön noin puoli vuotta ja hain taas koulutukseen ja tällä hetkellä olen siinä viel(ajoneuvoasentaja)

Harrastuksiin kuuluu hyvien dekkarien luku tai jännitys kirjoen luku(kiitos siskon joka lainailee niitä minulle)Metsästys on meidän suvussa perinne ja joka siirtyy isältä pojalle.Suoritin 2000vuonna metsätys kortin ja olen yrittänyt joka vuosi päästä metsälle mutta olen ollut koulussa niin on ollut vaikeata.Jouluna sain koneen (käytetyn) niin aloin kiinnostumaan tietokone jutuista.En mitään osaa tehdä mutta vapaa aikani käytän koneella kun pääsen koulusta.

P.S:fee eikö olisi hyvä homma että tänne kaikki sanoisi että on lukenut säännöt?sanoo vaikka että "kuittaan säännöt" kun on itsensä esittelyt,olen nähnyt tälläisen jutun niin itsestäni vaikuttaa hyvältä idealta

E:Olen sitten se betrunken joka on täällä kanssa vieraana ja miksi tämä? en jaksa selittää sitä tässä.
« Viimeksi muokattu: 10.08.07 - klo:20:52 kirjoittanut Betrunken »
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Memeko

• Veteraani
« Vastaus #2 : 23.07.07 - klo:01:12 »
Heti alkuun, etten unoha, olen lukenut säännöt.

Siis täällä rudun takana istuu kohta neljätoista vuotias syperübertietokonenero tyttö, ilman silmälaseja. Ei, miulla ei oo punaista tukkaa, tai pisamia tai finnejä. Käyn (vielä) peruskoulua, kahdeksannelle olen menossa ja taide painotteisella luokalla oleskelen. Minkäs sille mahtaa jos siellä viihtyy. Tulevaisuuden suunnitelma olis se, että menen lukioon tai johonkin lukion tapaiseen opiskelemaan, mahdollisimman kauas tätä käpykylää. Tämä 'ihana' tynnyri, missä asustelen, sijaitsee Helsingistä ~300 kmetriä luoteeseen(?). Lappeenranta on niin lähellä Venäjää, että venäläisiä tulee roppakaupalla tänne shoppailemaan. Kyllä täällä mahtuu liikkumaan, tilaa on vaikka muille jakaa. Mutta takaisin itseeni. Asustelen muorin luona kerrostalossa kahden sisaruksen kanssa. Pikkuveljen ja pikkusiskon. Lemmikkeinä on kaks abesinialaista kissaa, molemmat homoja. Täällä ukolla sitten vierailen joskus, sillo ku jaksaa/pitää raahautua tänne. Vietän aika nolife elämää, etenkii nyt kesälomalla. Oon addiktoitunut valvomiseen, datailuun, musiikin kuunteluun ja nukkumiseen. Hengittelen, käyn vessassa ja syön tarpeen tullen. Jos vain kirjasto olis auki, niin tappaisin siellää aikaa. En mitään erityistä harrasta jollei satunnaista piirtelyä lasketa. Tykkään lueskella sarjakuvia (pää-asiassa japanilaista, mutta Lassi ja Leevi päihittää kaikki) ja kattella leffoja (Sin City, Vihreä maili ja Geishan Muistelmat). Miut voi pongata galtsussa ja angstit voi käyä lukemassa livejournalista (Friends only, sry bob). Miut saa kiinni peeämmällä (oon ilone ku saan ysäreitä :}) ja mesestä/sähkäristä, tiedot löytynee profiilista.
Nukkumaan. ->
« Viimeksi muokattu: 09.02.08 - klo:02:11 kirjoittanut Memeko »

Poissa smola

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #3 : 23.07.07 - klo:06:13 »
Mä en viitti esitellä itteäni. Ne jotka tulee sinne miittinkii, saavat tutustua sitten sielä. Vaikka oikeesti muhun ja Fee:hen ei kannata tutustua :DDD

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #4 : 23.07.07 - klo:09:55 »
Oikeassa olet Smola :D :D.

Poissa Micki Maus

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #5 : 23.07.07 - klo:10:27 »
Ookkei, mäkin esittelen sitten itteni täällä... Oon nyt 14 v, syyskuussa 15, tällanen pieni mutta vaarallinen :P Osaan hankkia itteni pulaan, ja on opiskeluvaikeuksia, oon lentäny edellisestä koulustani, ja nyt käyn sellasta sairaalakoulua. Mulla on siis adhd, ja ja muutenkin vaikeuksia monien kouluaineiden kanssa, ja äidinkieltä olen kieltäytyt opiskelemasta, josta voi siis johtua kirjoitusvirheeni täällä. Mun intohimo on taistelu/kamppailulajit, ja niitä siis harjoittelen. Oon myös musiikillinen, olin musa -opistossa muutaman vuoden, kunnes elämä tuli siihen tilanteeseen että olin viikkoja sairaslomalla, ja söin lääkkeitä, nyt myös masennuslääkkeitä, ja mua vahdittiin päiviä kotona, etten päässyt toteuttamaan silloisia itsetuho -ajatuksia. Perheeseeni kuuluu isä, äiti ja pikkuveli. Myös lemmikit Tara, se on chihuahua, ja gerbiilit Paul ja Richard. (niillä on kyllä kutsumaniminä Tsingis ja Khan). Oikeaa nimeäni en vielä kerro, varmistaen sillä, että koska täällä saattaa olla eräitä jo tuntemiani henkilöitä, joten en halua, että henkilöllisyyteni paljastuu...
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa kYnt!

• Seniori
« Vastaus #6 : 23.07.07 - klo:11:01 »
        Olen 17 vuotta vanha. Harrastan kaikenlaista... lähinnä musiikkia. Osaan soittaa kitaraa ja rumpuja sekä jonkin verran myös koskettimia. Laulutaitoja en sen sijaan voi erityisemmin kehua, vaikka laulankin jonkinnäköisessä bändiprojektissa (soitan siinä myös kitaraa).
        Kuuntelen toki myös melko paljon musiikkia, lähinnä tuota raskaampaa settiä. Erityisesti thrash, kuten Mokoma, Stam1na, Metallica, Megadeth ja Slayer on mieleeni. Pidän myös progeilusta, kuten Mastodonista, joka hetken paras proge bändi mielestäni. Myös Dream Theater on ihan pätevä, vaikka puolet sen biisesistä onkin huonoja. Myös SOAD rockkaa ja kovaa eikä pidä unohtaa Iron Maidenia. Hardrokcin puolelta korviani miellyttää Motörhead ja Peer Günt. Pidän myös Eppu Normaalista ja Irwin Goodmanista (seuramusiikkina tulee niitä enimmäkseen kuunneltua). Industrial-yhtyeistä kuuntelen oikeastaan vain Rammsteinia (myös joskus Ruoskaa ja Kätilöitä). Käyn myös Mikserissä kuuntelemassa musiikkia.
       Harrastan myös pelejä. Omistan xboxin, pleikkari ykkösen ja PC:n. Pelaan TM:Nationssia, Haloja, Tomb Raidereita, Half Lifeja, Hitmaneita, Spilinter Celleja ym. Tv:eestä katon Lost, 24, Conan, P&T:Bullshit, The Simpsons, South Park, Hustle, Prison Break ja elokuvia. Suosikki elokuviani on Die Hardit, Terminaattorit ja Mad Maxit ym. Kirjoja en juurikaan lue, kuin pakon edestä koulussa, mutta Pelittiä tulee luettua ja joskus Karjalaista ja netistä arvioita CD:stä ja elokuvista. Roskalehtiäkin lueskelen joskus.
       Olen lukiossa enkä tiedä vielä, mikä minusta isona tulee. Koulu menee kuitenkin ihan mallikkaasti (ka hieman kahdeksikon yli), joten ei minun hirveästi murehtia tulevaisuutta tarvitse. 8)
« Viimeksi muokattu: 25.07.07 - klo:14:09 kirjoittanut kYnt! »

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #7 : 23.07.07 - klo:11:35 »
Moro mien oon Seemann siis oikeelta nimeltä Jesse vaan, olen 19v siis ikäloppu :). Asun Porissa. Asun vielä porukoiten luona perheeseen kuullu äiti, isä, pikkusisko, villakoira ja kissa. Harrastuksiin kuulluu musan kuuntelu, levyjen keräily, elokuvat ja konsoli pelit siis oon täysi nörtti. Mä oon täysi kotihiiri mua ei saa pois kotoo millään :) Koulua käyn Pori Ammatti-opistossa erikoispintäkäsittelyä opiskelen syksyllä alkaa viimeinen vuosi sitten valmistun. Ens kesänä siis olen jo töissä, toivottavasti. Suosikki yhyteet Rammstein lisäksi Nine Inch Nails, Depeche Mode, Tool, Nirvana, Ministry, Metallica... kyllä te tiedätte ;D
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

marni

• Vieras
« Vastaus #8 : 23.07.07 - klo:12:09 »
Mie oon tälläänen pahaanen 13v kakara, siksoo ja veli löytyy tualta jostain. kummakki on miuta vanhempia usiamman vuoren. karvakorvia löytyy 3 kissaa ja koira, joka nykyään siksoon työnä aikas hyvin asuu. koneella tuloo oltua aika palijo ja kuunneltua rammsteinia ja jottain muutaki ihime musiikkia. seiskalle täs jourun muutaman viikon päästä, luokalle josta en tunne ku pari poikaa jostain vuorelta nakki ja makkara ku pelasin futista poika joukkuees.  :-\ nykyään en harrasta mittää. nii ja mie oon kauhian huonomuistinen ja kävelen useen päin ovia :-X tälläinen tapaus löytyy pohojanmaalta ;)

Poissa Korppi

• Jäsen
  • *
« Vastaus #9 : 23.07.07 - klo:12:41 »
Laittelenpa tässä uutena käyttäjänä ekana jotain esittelyä.... :)
Elikä olen 26-vuotias naisimmeinen, kotona maaseudun rauhassa asuu lisäkseni isännys ja lauma muita lemmikeitä.  ;D Eläinten lisäksi harrastuksiin kuuluu ainakin kirjat, kasvit ja piirtäminen. Musiikista dark wave, industrial ja metalli on sydäntä lähellä.

Poissa kYnt!

• Seniori
« Vastaus #10 : 23.07.07 - klo:13:35 »
Laittelenpa tässä uutena käyttäjänä ekana jotain esittelyä.... :)
Elikä olen 26-vuotias naisimmeinen, kotona maaseudun rauhassa asuu lisäkseni isännys ja lauma muita lemmikeitä.  ;D Eläinten lisäksi harrastuksiin kuuluu ainakin kirjat, kasvit ja piirtäminen. Musiikista dark wave, industrial ja metalli on sydäntä lähellä.
Millaista musiikkia on dark wave? :-\

Poissa Korppi

• Jäsen
  • *
« Vastaus #11 : 23.07.07 - klo:13:53 »
Umm...Se on tummasävyistä, usein konevetoista ja raskailla lyriikoilla varustettua musiikkia. Jotkut laskee sen gootiksi, mutta ei se ihan sama ole...Tosin mä en ole mikään haka luokittelemaan, tai edes kiinnostunut moisesta touhusta. Omia suosikkejani siltä saralta on varhainen Lacrimosa, Das Ich, Joy Division, Deine Lakaien ja Sopor Aeternus.  :)

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #12 : 23.07.07 - klo:16:22 »
Tervetuloa korppi  :)
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Sarumi

• Konkari
« Vastaus #13 : 23.07.07 - klo:16:36 »
Täälläpä on aika monet jo itseään esitelleet, niin eiköhän ala olemaan minunkin vuotoni. Elih, olen tällainen 19 vuotias nuori naikkonen Länsi-Suomesta, tarkalleen ottaen Luvialta. Monet eivät varmaankaan tätä tuppukylää tiedä, mutta se sijaitsee Porin vieressä. Kotona asustan vielä, ja kanssani täällä on vielä porukat, sekä neljä kanaa ja kukko. Minulla on myös 22 vuotias isosisko, mutta hän ei niinkään asu enään kotona, kun kihlattunsa tykönä. Mjuu mjuu, olen ehkä vähän omalaatuinen taikka persoonallinen ihminen... Ulkonäöstä sitä ei huomaa, mutta muuten. Minulla taitaa olla myös huumorintaju, jota ei monetkaan ymmärrä, jonka takia monesti suututan ihmisiä... Tyypillisesti olen aina sarkastinen ja piikittelevä. johtunee varmaan, kun isäni on tätä keinoa aina käyttänyt. Yleensä pakkaan myös määräämään toisia ihmisiä. Kuvauksenii perusteella voisi saada kuvan, että olen ilkeä ihminen, niin olenkin... Niille, joilla on jotain minua vastaan. :D Muuten olenkin erittäin sosiaalinen ja ihmisten parissa viihtyvä. Minulla onkin kavereina hyvinkin erilaisia ihmisiä... Itsepäinen olen, enkä tahdo antaa millään periksi. ;D

Hymm... Musamakuni on aika sekalainen. Melkein kaikki menee, mutten tykkää kyllä yhtään räpistä taikka klassisesta. Ei oikein totaalinen ärinämörinä hevikään iske. Rammsteinin lisäksi lempibändejäni ovat Linkin Park (eritoten vanhempi tuotanto!) ja Sum 41. Juuri tällä hetkellä ei ole kauheasti harrastuksia, pääasiassa lenkkeilen ja pyöräilen. näin kesäsin käyn aika usein myös uimassa. Pitäisi taas aloittaa joku uusi harrastus, mutta en ole keksinyt vieöä, että mitä. Aikaisemmin on tullut harrastettua myös kickboxingia ja karatea. Valmistuin juuri lukiosta, kun kävin sen neljässä vuodessa. mihinkään kouluun en nyt päässyt... Olen muutenkin erittäin laiska opiskelija, ja kyllä sen numeroista huomasikin. Aina on muka "parempaa" tekemistä tai "kiire" ettei ehdi lukea. ;)

Telkkaria en hirveästi katsele, mutta mainittakoon, että suosikkisarjani on ehdottomasti X-Files. Sarjan kaikki DVD boxitkin löytyvät hyllystä. Leffoista pidän yleensä vähän erikoisemmista sellaisista... Suosikkini ovatkin Kill Billit ja Sin city, molemmat todella hyviä! Eikös se tässä sitten ollut, aina voi kysyä jos joku jäi hampaan koloon vaivaamaan!^^

Poissa fellfrosch

• Konkari
« Vastaus #14 : 23.07.07 - klo:17:25 »
No niin. Meikä on 16 vuotias tyttö ja asun Kirkkonummella x___x Muutettiin tänne n. pari kk sitten Espoosta. Syksyllä olen menossa lukioon ja hirvittääää. Isona haluaisin sisustus/viherpihasuunnittelijaksi, toimittaja/valokuvaajaksi tai kukkakauppiaaksi ^____^
Olen rauhallinen ja ujo tuntemattomien ihmisten edessä, mutta toiseksi muutun kun olen sellaisessa seurassa joka tuntee meikän. Eli siis periaatteessa syvällä sisimmissäni olen häsläävä ja puhelias ihminen.
Miulla ei oo mitään erikoisempia harrastuksia. Mitä nyt välillä tulee käytyä haukkaamassa raitista ilmaa ja sillein. Lukemista ja musiikin kuuntelua harrastan kuitenkin koko ajan. Lemppari kirja (tietenkin) on Harry Potterit (pussailee 7 kirjan kantta :-*) ja lemppari musaan kuuluu rammsteinia, apulantaa, flogging mollya, the arkkia, zen cafeeta jne. Ja sitten Maija Vilkkumaa on mun idoli!
Perheeseen kuuluu äiti, iskä ja kaksi pientä kammotusta (12v ja 6v pikkuveljet) Talvella tulee boxerin verran perheen lisäystä.

Lemppari sarja on muuten ehdottomasti SALKKARIT!!!!11111 :----DDDdd Ja Ismo on mun suosikki!