Täälläpä on aika monet jo itseään esitelleet, niin eiköhän ala olemaan minunkin vuotoni. Elih, olen tällainen 19 vuotias nuori naikkonen Länsi-Suomesta, tarkalleen ottaen Luvialta. Monet eivät varmaankaan tätä tuppukylää tiedä, mutta se sijaitsee Porin vieressä. Kotona asustan vielä, ja kanssani täällä on vielä porukat, sekä neljä kanaa ja kukko. Minulla on myös 22 vuotias isosisko, mutta hän ei niinkään asu enään kotona, kun kihlattunsa tykönä. Mjuu mjuu, olen ehkä vähän omalaatuinen taikka persoonallinen ihminen... Ulkonäöstä sitä ei huomaa, mutta muuten. Minulla taitaa olla myös huumorintaju, jota ei monetkaan ymmärrä, jonka takia monesti suututan ihmisiä... Tyypillisesti olen aina sarkastinen ja piikittelevä. johtunee varmaan, kun isäni on tätä keinoa aina käyttänyt. Yleensä pakkaan myös määräämään toisia ihmisiä. Kuvauksenii perusteella voisi saada kuvan, että olen ilkeä ihminen, niin olenkin... Niille, joilla on jotain minua vastaan.

Muuten olenkin erittäin sosiaalinen ja ihmisten parissa viihtyvä. Minulla onkin kavereina hyvinkin erilaisia ihmisiä... Itsepäinen olen, enkä tahdo antaa millään periksi.

Hymm... Musamakuni on aika sekalainen. Melkein kaikki menee, mutten tykkää kyllä yhtään räpistä taikka klassisesta. Ei oikein totaalinen ärinämörinä hevikään iske. Rammsteinin lisäksi lempibändejäni ovat Linkin Park (eritoten vanhempi tuotanto!) ja Sum 41. Juuri tällä hetkellä ei ole kauheasti harrastuksia, pääasiassa lenkkeilen ja pyöräilen. näin kesäsin käyn aika usein myös uimassa. Pitäisi taas aloittaa joku uusi harrastus, mutta en ole keksinyt vieöä, että mitä. Aikaisemmin on tullut harrastettua myös kickboxingia ja karatea. Valmistuin juuri lukiosta, kun kävin sen neljässä vuodessa. mihinkään kouluun en nyt päässyt... Olen muutenkin erittäin laiska opiskelija, ja kyllä sen numeroista huomasikin. Aina on muka "parempaa" tekemistä tai "kiire" ettei ehdi lukea.

Telkkaria en hirveästi katsele, mutta mainittakoon, että suosikkisarjani on ehdottomasti X-Files. Sarjan kaikki DVD boxitkin löytyvät hyllystä. Leffoista pidän yleensä vähän erikoisemmista sellaisista... Suosikkini ovatkin Kill Billit ja Sin city, molemmat todella hyviä! Eikös se tässä sitten ollut, aina voi kysyä jos joku jäi hampaan koloon vaivaamaan!^^