Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: ESITTELE ITSESI!  (Luettu 19698 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa noora

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: ESITTELE ITSESI!
« Vastaus #15 : 23.07.07 - klo:17:55 »
Nojoo, taidanpa minäkin esitellä itseni.
Eli olen Noora 17 vuotta Hämeenlinnasta, hei vaan. Kesän jälkeen olen menossa lukion kolmannelle, kolme jaksoa koulua jäljellä siis.
Asun isän ja äidin kanssa, sisaruksia ei ole. Kunhan pääsen omaan kämppään, luokseni muuttaa luultavasti hämähäkki ja myöhemmin kärmes : ). Haaveissa olisi muuttaa lukion jälkeen opiskelemaan esim. Helsinkiin, Tampereelle tai vaikka Turkuun. Mutta se onkin toinen juttu, että mitä opiskelemaan...

Harrastuksista sen verran, että ratsastan kerran viikossa ja rakastan musiikin kuuntelua, keikoilla ja festareilla käymistä. Lempimusiikkia on mm. Rammstein (mitäää, eikai?), Iron Maiden, Metallica, Kotiteollisuus, Deathstars, Stam1na, Mokoma, Die Krupps, Pain... Ja lista jatkuu vaikka kuinka pitkään.

Itse olen hieman hiljainen seurassa, jossa en viihdy. Jos tunnen oloni mukavaksi, niin olen kyllä puhelias.

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #16 : 23.07.07 - klo:18:57 »
Sama maisteri edelleen...

Enivei, olen 24v. (kahden päivän päästä 25) miehen alku Oulusta. Aika kuluu töitä tehden ja jos ehtii harrastamaan jotain niin aikaa vie mm. kaikenlainen keräily (sarjakuvat, itämaiset esineet, pikkuviinapullot, figuurit (lähinnä videopeleihin liittyvät), musiikki cd:t yms.), pyöräily ja muutenkin tulee kuntoiltua esim. punttisalilla ja kavereiden kanssa jalkapalloa tai jotain muuta pelaamalla, konsolipelaaminen ja pelien keräily, elokuvat, lukeminen yms. pientä...Myös metsästystä tulee harrastettua pienessä mittakaavassa, lähinnä hirvimetsällä tulee käytyä. Musamaku on sen verran laaja joten siitä ei sen enempää.

Siinäpä jotain...
Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

tudekki

• Vieras
« Vastaus #17 : 23.07.07 - klo:20:14 »
elikkäs hei moi oon tuijja (oikeesti kirjotetaan tuija, tuntuu vaan paremmalta Jx2). http://www.ii2.org/user.php?nick=tude92 Asun täällä kuopion lähellä siilinjärvellä ja täällä oon aina asunu. Äiti on lähihoitaja ja isä jonkin sortin maanviljelijä. Sisaruksia on 2, sisko 19 v. ja veli 12 v. Ja perheestä ei saa unohtaa koiraamme Juppea :)  Pikkuveli on jonkin sortin ongelmalapsi, syntyessään se ei osannu käyttää vasenta jalkaansa eikä kättään ja nyt sillä on oppimisongelmia, jonka vuoksi äiti on välillä ihan puhki. Veljeni on kuitenkin aika lahjakas esiintyjä (joka paikassa pääosassa) ja urheilussa hyvä, eli ei ihan täysi vamelo (pitipähän sekin nyt tehdä selväksi :D). Niiiin ite harrastan YU:ta ja hiihtoo ja sen semmosta, kohta kuvioihin tulee myös isoskoulutus ja semmoset jutut. Intohimoihini kuuluu lisäksi fantasia kaikissa muodoissa: kirjoina, elokuvina, peleinä. Lisäksi aikaa kuluu ja paljon kavereiden kanssa. Tänäänkin oon jo ehtinyt 2 ystävän kaa hengata. Ja koulu on ihan yllättävän helppoo, aikaa koulukirjoten kanssa ei kulu lähes lainkaan(kun ei sitä niille riitäkään) ja silti keskiarvo on 8,96 :) ainiin meinasin unohtaa: siis hyväksyn ne säännöt tai jtn :D

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #18 : 24.07.07 - klo:10:13 »
Minä itse! Ikää 30+ ja asun Lahdessa kahden lapsen kanssa. Ammatiltani turvallisuusalalla, mutta vallitsevan perhetilanteen takia työskentelen toistaiseksi sosiaali- ja kasvatusalalla. Harrastan Rammsteinia eri muodoissa, eli foorumeilla päivystystä, tekstien käännöksiä, sivujen valvontaa, tapaamisten järjestelyjä sekä osallistumisia ulkomaita myöten ja joskus tilauksia shopista. Uusien kontaktien luominen on tosi mahtavaa ja tämän kautta olen tavannut hyvin erilaisia, ihania ihmisiä eri maista.  8)

Aikaisemmin harrastin aktiivisesti koiraurheilua, mutta nykyään meillä ei ole enää koiriakaan. Nyt meillä on lemmikkeinä muutama kesyhiiri ja 200 litran aasialainen akvaario. Kunto on päässyt rapistumaan ja pitäisi kai mennä takaisin punttisalille ja aloittaa mahtavan Israelin puolustusvoimien ja poliisin suosima Krav Maga. Aloitan aina heti huomenna. ::)

Telkkua en juuri katsele, viimeksi huhtikuussa, mutta hauskoja ohjelmia on komediat Reno911 ja Pikku Britannia, sekä myös raaka machoileva action, tarantinot ja alienit. Levyhyllystä ilmeisen Rammsteinin lisäksi löytyy lisäksi Queens Of The Stone Age, Red Hot Chili Peppers, The Ark, Bad Religion, Eminem, D12, Faith No More, Depeche Mode ja kotimaisista uppoaa ainoastaan Kwan, Timo Rautiainen ja Trio Niskalaukaus sekä Kolmas Nainen. Mieluisin sarjakuvahahmo on Tuomari. En tunnusta mitään uskontoa.

Ei kai tässä muuta ihmeitä!

Poissa Jaska

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #19 : 24.07.07 - klo:16:29 »
Kai se minunkin pitää sitten. :P

Ikää on 15 vuotta, mutta rapian kuukauden päästä mittarissa "komeilee" 16 vuotta. Syksyllä aloitan Saarijärven lukion ja kyllähän se vähän mietityttää. Harrastelen salibandyä ja jalkapalloa. Salibandyssä juurikin syksyllä pääsen todennäköisesti ihan joukkueeseen pelailemaan. Jalkapallon puolella taas pelailen ihan puulaakitasolla. Musiikkimausta sen verran, että Rammsteinia olen kuunnellut ja täysiä fanittanut nyt sen 6 vuotta. Muita kovia on tietenkin Metallica, Lamb Of God, yms.. raskaampaa.

Jos joitain kuvat kiinnostaa niin tässä pari:

http://i193.photobucket.com/albums/z271/Jaska-/jaska1.jpg

http://i193.photobucket.com/albums/z271/Jaska-/fruittaripelle.jpg
Ja paitahan ei sitten todellakaan ole minun.

E: Törkeän isoks veti tuon toisen. Nyt on pienempi ;)
« Viimeksi muokattu: 24.07.07 - klo:17:01 kirjoittanut Jaska »
aye aye, captain!

Poissa Irodorareta

• Veteraani
« Vastaus #20 : 26.07.07 - klo:10:16 »
Moi, mä olen Miia, 12-vuotias goottityttö Kuopiosta. Lempibändini kaikki varmasti arvaavatkin, se on luonnollisesti Rammstein.
Olen kuunnellut Rammsteinia vasta noin kaksi vuotta. Harrastukseni ovat sellon soitto, tarinoiden yms. kirjoittaminen ja laulaminen.
Perheeseeni kuuluu isäni (jonka kautta löysin Rammsteinin), äitini, pikkusiskoni, velipuoleni (ei asu meillä) ja kaksi kesyrottaa.
Lempielokuvani on Kuudes Aisti, olen kauhufriikki.

Lempikirjaani en osaa valita, luen liikaa. Minut löytää netistä usein tällä nickillä, mutta käytän myös Zenithiä, Angstiananasta, ja Lootusasentoa.
Kuvia minulla ei ole missään.
« Viimeksi muokattu: 20.08.07 - klo:13:38 kirjoittanut Irodorareta »

Poissa RolZu69

• Jäsen
  • *
« Vastaus #21 : 26.07.07 - klo:12:20 »
Tere

Itse olen 12 vuotta ,hehe. Olen syntynyt Tallinnassa ja minut heitettiin sitten suomeeen. Mutta nyt asun Espoossa. Harrastukseni ovat kitaran soitto ja musiikin tekoki alkaa jo kiinnostaa.Olen aika yksinäinen perheessämme on vain isä ja äiti. Rammsteinia kuuntelen koko ajan enkä ole vielä hirveän kauvvan Rammsteinia edes kuunnellutkaan , varmaan vuoden kohta. Kaikkia ketä kiinnostaa nähdä minut niin Galtsussa on kuvia nimellä JanisPetke^.

Poissa daikei

• Seniori
    • blog
« Vastaus #22 : 26.07.07 - klo:22:51 »
Hei~

Olen 15-vuotta nuori tyttö Tuusulasta. Nimekseni olen saanut Elinan ja pidän siitä nimestä paljon. Harrastan piirtämistä ja aloitan syksyllä kitaran soiton musiikkiopistossa. Minulla on isoveli ja isosisko jotka ovat jo monta vuotta sitten lentäneet pesästä joten olen oikeastaan kotona ainut lapsi. Seuranani on 9-vuotias koira neiti Doris joka on rodultaa labradorinnoutaja. Tykkään tutustua ihmisiin mutta olen liian ujo aloittamaan keskustelua kenenkään kanssa, edes täältä ruudun takaa. Olen hyvin herkkä ja itken helposti. Rakastan musiikkia, elokuvia, ystäviä, piirtämistä, pehmoleluja, talvea, joulua, kesää, koulua, historiaa, kieliä, matkustelua ja kaikkea muuta. Vihaan taas rasismia, väkivaltaa ja kauhua. Menetän helposti kauhun takia yöuneni. Olen iloinen persoona joka rakastaa kaikkea söpöä, mutta ärsyyntyy jos joku käyttäytyy liian lapsellisesti.

Rammsteinia olen kuunnellut jo jonkin aikaa, tosin vasta viime vuoden puolella rakastuin kunnolla. Hyllystäni löytyi jo Amerika-single joka oli ensimmäinen kappale jonka ikinä kuulin Rammsteinilta ja Mutter-levy jonka toivoin joskus vuosia sitten joululahjaksi. Mutter on jo hyvin kulutettu loppuun ja hyllystä löytyykin loputkin Rammsteinin levyt sekä Völkerball-dvd. Toinen dvd on jo harkinnassa :>Toiveissa olisi joskus päästä Rammstein livenä näkemään ja uskon sen joskus toteutuvan.

Minut löytää Irc-Galleriasta samalla nickillä :]
Sinä näytit minulle, kuka olit.

sehnsucht

• Vieras
« Vastaus #23 : 30.07.07 - klo:15:54 »
Foorumin seniori! R+ kuuntelun aloitin 1998. R+ olen nähnyt kolme kertaa, S-joki jäi väliin. Töissä ravintola-alalla helsingissä. Yksineläjä, ei vaimoa eikä lapsia eikä lemmikkejä. Yksi sisko löytyy. Eipä toistaseksi ihmeempää ;)

Poissa Micki Maus

• Veteraani
« Vastaus #24 : 31.07.07 - klo:10:21 »
Hahaa, nut kun siellä meetingissä kuitenkin kaikki sai tietää oikean nimeni, nii kai sen nyt voi tänneki laittaa, mun oikee nimi on Essi. Tarpeeks outo nimi oudolle tyypille :D
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa RolZu69

• Jäsen
  • *
« Vastaus #25 : 31.07.07 - klo:23:08 »
Hahaa, nut kun siellä meetingissä kuitenkin kaikki sai tietää oikean nimeni, nii kai sen nyt voi tänneki laittaa, mun oikee nimi on Essi. Tarpeeks outo nimi oudolle tyypille :D
Hah, noo mitää kaunis nimi  ;D

Feuerräder

• Vieras
« Vastaus #26 : 01.08.07 - klo:13:25 »
 ;D Oon pian 13 vuotias gootti Ähtäristä ;D Melkeen kaikki aikani menee kaupungilla hengailuun ja hevosen hoitamiseen. Asun aika korvessa täällä maalla. Rammsteinia oon kuunnellu jo viimoset 5 vuotta ja musiikkimakuun kuuluu myös The 69 eyes. En ny kauheesti osaa kertoo ittestäni.. mut oon aika laiska. :) Mulla on yks 11-vuotias pikkuveli ja 6 vuotias pikkusisko.
Telkkaria katon ihan kohtuullisesti. :) Yritän tunkee viesteihini ainakin 3 hymiöö aina. ;)

Poissa Mary Jane

• Jäsen
  • *
« Vastaus #27 : 01.08.07 - klo:23:26 »
Olen 14 vuotias, kotoisin Vaasan seudulta jossa asustelen veljen ja vanhempien kanssa. Oikealta nimeltäni olen Maria. :E Harrastan lukemista, nukkumista, tietokoneella olemista, urheilua, nollailua ja kirjoittamista. Luonteeltani rauhallinen, mutta toisaalta melko äkkipikainen...  :P  Kuuntelen hyvin monenmoista musiikkia, suosikkini on kuitenkin Rammstein. Peruskoulun ja lukion jälkeen muutan pois täältä Pohjanmaalta. Unelmissa on Berliini, Göteborg taikka Turku  ;D

Naama löytyy avatarista mikäli ketään kiinnostaa.

En keksi muuta.
There’s a lot to be said and to be done today because one of us is gonna die young

Poissa Rosenrot

• Seniori
« Vastaus #28 : 09.08.07 - klo:20:45 »
Minä olen "ikiteini" vm -77. Asun Oulussa ainakin tällä hetkellä. Miehen kanssa on ollut puhetta muutosta toiselle paikkakunnalle. Meillä vilistelee villakoirien lisäksi kaksi kissaa. Virallisesti olen työtön, mutta en toimeton. Hommailen kaikkea teatterin parissa.
Rammsteinin löysin muutama kuukausi sitten, kun tylsistyneenä seikkailin youtubessa. Eli olen aika untuvikko vielä mitä R+:iin tulee. Olen kyllä ollut bändin olemassa olosta tietoinen aikaisemminkin ja Reise Reisenkin olen kerinnyt cd:teni joukkoon hommata, mutta minä olen kaiketi jotenkin hitaasti syttyvää laatua, kun vasta nyt tajuan MITEN hyvä bändi se on.
Muuten kuuntelen musiikkia laidasta laitaan. Toinen suosikkini on Prince (juu.. sopii kivittää tämän takia, mutta olisin kiitollinen jos ette kuitenkaan kivittäisi..  ;D). Joskin tämä kuherruskuukausi Rammsteinin kanssa on vähän hillinnyt Prince diggailua. Minulla uusin Planet earth levy on, mutta en ole päässyt paria biisiä enempää jaksanut kuunnella koko levyltä, kun tekee mieli koko ajan tykittää vain Rammsteinia.
Sie will es und so ist es fein
So war es und so wird es immer sein
Sie will es und so ist es Brauch
Was sie will bekommt sie auch

Poissa Jaska

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #29 : 09.08.07 - klo:22:00 »
Kai se minunkin pitää sitten. :P

Ikää on 15 vuotta, mutta rapian kuukauden päästä mittarissa "komeilee" 16 vuotta. Syksyllä aloitan Saarijärven lukion ja kyllähän se vähän mietityttää. Harrastelen salibandyä ja jalkapalloa. Salibandyssä juurikin syksyllä pääsen todennäköisesti ihan joukkueeseen pelailemaan. Jalkapallon puolella taas pelailen ihan puulaakitasolla. Musiikkimausta sen verran, että Rammsteinia olen kuunnellut ja täysiä fanittanut nyt sen 6 vuotta. Muita kovia on tietenkin Metallica, Lamb Of God, yms.. raskaampaa.

Jos joitain kuvat kiinnostaa niin käykääpä kattomassa IRC-Galleriasta -Jaska

E: Ohops. Piti muokata tota alkuperästä viestiä, mutta vahingossa painoin "Lainaa"-kohdasta. Ja selvensin tätä nyt sitten.. Hirveää säätämistä.  :-\
aye aye, captain!