Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: ESITTELE ITSESI!  (Luettu 21168 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Venaticorum

• Konkari
  • Sukupuoli: Mies
  • Liebe ist Krieg
Vs: ESITTELE ITSESI!
« Vastaus #30 : 09.08.07 - klo:22:54 »
Terveps

Kaikki vähän vanhemmat jäsenet varmaan muistaa mut tuolt keväältä?

Elikkäs joku keksiny vitsin ja nimeks mulle Marko antanut tuolla kun meikää kastettiin täällä tampereella vähän vahaa 15 vuotta sitten kun meikää kastettiin ja täällä manse rockin keskuksessa edelleen asustelen. Musiikki maustani sen verran, että intustrial metalli maistuu muun metallin, rokin ja teknon seassa. www.last.fm/user/markojj Meikän last.fm tilltäi löydät sitten vähän enemmän inffoo tästä musiikkia mausta.

Tälläsen naamavärkin porukat mulle geeneillään soi ja sitä voi käydä ihastelemassa www.irc.fi/markojj

Harrastuksista sen verran että koneen äärellä on tullut melkin koko loma hilluttua koriksen peluun ohessa ja leijuttakoon tällä koripallolla niin lauantaina mennään kultarantaan pelaileen jotain höntsy hommeleita ^^

Ja tässä se sitten varmaan oli katotaas jos taas täällä aktiivisesti jaksais käydä :)

Poissa Temptation

• Jäsen
  • *
  • Sukupuoli: Nainen
    • Emigrate Fanclub
« Vastaus #31 : 22.08.07 - klo:12:27 »
Nimi: Mari (mieluiten Johanna, toinen nimeni)
Koti: Tampere
Lempimusa: Rammstein, Emigrate, Nine Inch Nails, Red Hot Chili Peppers, Depeche Mode, Killing Joke
Idolit: Richard Kruspe & Trent Reznor
Lempiohjaaja: Quentin Tarantino

Olen aika uusi fani, tutustuin Rammsteiniin kunnolla vasta 2 vuotta sitten. Toivottavasti tulevat pian takaisin Suomeen,
mieluiten Emigraten kanssa! Siinä olis hyvä lämppäri bändi. Mutter on omasta mielestäni bändin paras levy, ja lempikappale on Zwitter.
Riku on lemppari bändistä (ei missään kuolaus mielessä!  :D) koska on yksinkertaisesti äärettömän lahjakas artisti, kuin Trent Reznor, vaikkakin omaa myös omat huonot puolensa. Mutta Rikukin on vaan ihminen! Osaan itsekin olla joskus todella ärsyttävä ja omaan paljon huonoja puolia.

Omistan myös Emigrate foorumin jossa on suomen kielinen osio. Linkki oli jo näköjään postitettu tänne, mutta tässä se on uudestaan:

www.emigratefanclub.proboards106.com

Dew

• Vieras
« Vastaus #32 : 02.09.07 - klo:17:06 »
Heips!

Juu, elikkä olen entinen ForeverDew joka liikuskeli täällä silloin keväällä. Kesän aikana veljeni oli käynyt jotain sähläämässä ja poistanut tunnukseni täältä, jotenka täytyi tehrä uusi.
Perheeseeni kuuluu vanhemmat, kaksi isoveljeä, koira, sekä isosisko. Eli olen perheen nuorin ja ehdottomasti vilkkain. Välillä tuntuu, että olenko adoptoitu kun olen aivan erilainen kuin muut perheenjäseneni. :-X
Harrastan sähköbasson soittoa, runoutta, sekä netissä oloa (tietysti). Tuleehan tuon koirankin kanssa kaikkea tehtyä.
Musiikkia kuuntelen laidasta laitaan, mutta ehdottomia suosikkejani ovat Alice Cooper, Nightwish ja Rammstein. Muita ovat sitten mm. Evanescence, Sonata Arctica, Iron Maiden ja OOMPH!

Rammsteiniin liittyen, niin lempibiisini on Reise,Reise , Spieluhr ja Hallelujah ja paras albumi on Mutter.
Jäsenistä pidän ehkä eniten Paul Landersista, sillä mielestäni hän on aivan loistava kitaristi ja muutenkin erittäin sympaattisen oloinen. ;)

Poissa Micki Maus

• Veteraani
« Vastaus #33 : 03.09.07 - klo:14:28 »

Idolit: Richard Kruspe & Trent Reznor
Mä en kestä...
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #34 : 03.09.07 - klo:19:33 »

Poissa Zwitter

• Tulokas
« Vastaus #35 : 03.09.07 - klo:20:16 »
Call me Özi. Oikea nimeni on Ossi, saa sanoa niinkin. Olen 15 ½ vuotta vanha ja olen vielä peruskoulun 9. luokalla. Olen paatunut teknokraatti ja skeptikko, mutta silti uskossa. Mielenkiintoinen yhdistelmä, eikö totta?

Rekisteröidyin tänään (3.9.07), voitte vaikka tarkistaa. Olen kuunnellut Rammsteinia noin kaksi vuotta. Lisäksi kuuntelen muutakin rock- ja metallimusiikkia, esimerkiksi Eppu Normaalia, AC/DC:tä ja Nightwishiä. Myös hengellisen puolen musiikki on lähellä sydäntäni, mainittakoon the Rain ja Terapia.

Lempikappaleitani Rammsteinilta ovat mm. Tier, Adios ja Ein Lied. Mutta koko tuotanto menee, osa hyvin ja osa paremmin.

Muita juttuja minusta... Olen poikkeuksellisen älykäs. Leuhkimatta, keskiarvo lähentelee kymppiä. Urheilen aktiivisesti, olen (ainakin ollut) kovan tason pikajuoksija ennen erästä pikku tapaturmaa. Kärsin (onneksi laantuvasta) aknesta, "ennenaikaisesta" murrosiästä (mittaa yli 185cm, partaa pitää ajaa) ja ailahtelevasta tunne-elämästä (pelosta rakkauden kautta vihaan viidessä minuutissa). Nautin ystävien seurasta, liikunnasta, mopolla ajosta, musiikin kuuntelusta ja vähästä vapaa-ajastani sekä jäljellä olevista lapsuuden rippeistä ja alkavasta myöhäisnuoruudesta.

Tässähän tämä. Jos joku tunnistaa kuvauksesta, niin kentällä tavataan ;)

-Zwitter

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #36 : 03.09.07 - klo:20:19 »
Tervetuloa foorumille Zwitter!  :)
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

vepa^

• Vieras
« Vastaus #37 : 05.09.07 - klo:11:08 »
--
« Viimeksi muokattu: 23.03.10 - klo:18:31 kirjoittanut vepa^ »

Stern

• Vieras
« Vastaus #38 : 06.09.07 - klo:19:06 »
Lainaus
nimi: veera, vepa, veeruska, veeti, veppi... rakkaalla lapsella monta nimeä
Njhä, kristus! Mää olin jo säikähtää.  :D Etpäs ollukaan.  ;D

vepa^

• Vieras
« Vastaus #39 : 06.09.07 - klo:19:34 »
Lainaus

mitä meinasit säikäthää?

Stern

• Vieras
« Vastaus #40 : 06.09.07 - klo:19:39 »
Lainaus

mitä meinasit säikäthää?
Nimi alkoi kuulostamaan niin tutulta.  :D Mutta luinpas etteenpäin ja huomasin ettet ookaan se henkilö joksi ensin luulin.

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #41 : 17.09.07 - klo:18:32 »
moips kaikki

oon 15 v poika helsingist, kuuntelen lähinnä rammsteinia, ironmaidenia ja slayeria mutta paremman puuttessa putoaa myös emigrate ja pari bodomin biisiä, harrastan akrobaatiaa (en sitä tanssia vaan sitä temppuilua) ajattelin aloittaa parkourin sisar lajin freerunningin, soitan hieman rumpuja en kumminkaan virallisesti harrasta, oon kuunnellu rammsteinia 11 vuotiaast saakka ja aina se yllättää tekemällä jotain uutta ja hienoa,
alotin täällä käymisen noin viikko sitte.
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa marni

• Jäsen
  • *
« Vastaus #42 : 30.09.07 - klo:19:00 »
tua miun esittely taitaaki löytyä jo etusivulta...eli emmie jaksa tänne ennää mittää uusiksi väsätä
Hold your head up high
Raise your fist up in the air
Play metal louder than hell

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #43 : 30.09.07 - klo:19:31 »
Btw, misä hel sä olit. Missasin lähtös.

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #44 : 19.10.07 - klo:10:42 »
ei oo suakaan näkyny eife...
Fighters never quit, quitters never fight.