Terve! Tulin tossa eilen rekisteröityneeksi ja päätinpä nyt tulla jotain ittestäni kertomaan.
Eli olen -94 syntynyt tyttö pääkaupunkiseudun rajamailta; ei tätä voi sanoa oikein maaseuduksi mutta ei tää kyllä kaupunkiakaan ole. Kuitenkin 13 vuotta elämästäni olen asunut keskellä Satakuntaa, mikä joskus kuuluu ja näkyy viestieni murteesta ja usein aika sarkastisesta ja ilkeästä sävystä. Ihan näin etukäteen ajattelin varoitella. Olen jokseenkin sosiaalinen, eli otan mielelläni kontaktia ihmisiin, mutta en ole kovin hyvä pitämään ihmissuhteita yllä, johtuen pääasiassa tavastani sanoa ennen kuin ajattelen ja sanoa asiat suoraan. Jokaisessa porukassa, joihin koen kuuluvani, olen aina se vähän erikoisempi; olen kaksikymmentä senttiä muita pidempi, pukeudun huomiotaherättävästi, kuuntelen musiikkia jota "ei saisi", olen kovaääninen ja kaiken lisäksi kiinnostuksenkohteeni ovat musiikin lisäksi kirjallisuus ja pelit. Mielenlaadultani olen kuitenkin leppoisan huumorintajuinen, joka osaa nauraa itselleenkin ja joskus sutkauttaa jotain huvittavaa, mikä tosin aiheuttaa sen, että minut koetaan (valitettavan) usein porukan pelleksi, mistä en todellakaan ole ylpeä.
Fanityttöilyssä olen aika "kova jätkä", sillä polttelen päivittäin ihmisten pinnoja fanittelemalla pääsääntöisesti Rammsteinia ja joskus jotain muutakin. Mistä tulikin mieleeni, että musiikinkuunteluni rajoittuu melkoisen pitkälle Rammsteiniin, vaikka soi siellä välissä toki jotain muutakin. Nightwishiä olen kuunnellut lähes koko pienen ikäni, kunnes laulaja vaihtui, joten kiinnostukseni toista suosikkibändiäni kohtaan ei ole enää niin jyrkkää kuin tuossa viitisen vuotta sitten. Näiden lisäksi satunnaisia yhtyeitä joita kuuntelen ovat mm. Cradle of Filth ja Ensiferum, mutta löytyypä sieltä sellaistakin kuin Leevi and the Leavings, Indica ja t.A.T.u.
(Tästä on tulossa pitkä ja puuduttava esittely...)
Harrastuksia minulla ei ole satunnaisia kuntosalikäyntejä ja koirien pissatusta lukuunottamatta, mutta tosiaan pianoa ja kitaraa soittelen sävelkorvani avulla keskiverrosti, vaikka nuotteja en osaa lukea ollenkaan. Kuten aiemmin mainittu, luen myös erittäin runsaasti, ja eniten minulta kuluu fantasiakirjallisuuden klassikkokirjailijan Tolkienin ja modernin klassikkokirjailijan Rowlingin teoksia. Kulutan myös ahkerasti Stephen Kingin ja Waltarin teoksia, mutta löytyypä tuolta lukemistosta kyllä oikeastaan ihan kaikkea; luen sitä mitä mieli tekee. Tällä hetkellä kirjakokoelmassani on reilut tuhat kirjaa (jotka on vaan ovelasti siroteltu ympäri Suomea sukulaisten kirjahyllyihin...) Ai niin, keräilenhän mä tosiaan Aku Ankkoja, joita mulla on sellaset 250 kappaletta... jonain päivänä ne kaikki on vielä mun! Sarjakuvista kun tuli puhe, niin niistä luen eniten juuri Akkareita, Lucky Lukeja ja Fingerporeja. Suomalaisten suursuosikki Kiroileva siili on myös yksi favouritejani.
Katson myös harrastavani pelejä, sillä jos en dataa, lue, nuku tai pyöräile, pelaan. Olen tr00-HC-Nintendofani, mutta tulee tuota PS2:stakin joskus mäiskittyä oikein olan takaa. Suosikkipelejäni ovat yllättäen Nintendon suurimmat saavutukset eli Mariot ja Zeldat. Pleikkarilta kulutan lähinnä Kingdom Heartsia ja Raymania.
No mitäs sitä vielä kertoisi... No sanotaanpa vaikka koulusta vielä, että olen tosiaan lukioon tässä menossa, eikä siellä pitäisi kauheasti ongelmia tulla, sillä keskiarvoni ylittää ysin parilla kymmenyksellä. Saksasta sanottakoot, etten ole sitä koulussa opiskellut sanaakaan, mutta itseisopiskelua olen jo pari vuotta harrastanut ja nyt lukiossa sitten aloitan lukemaan. Tämä kaikki toivottavasti päättyy siihen, että ensivuonna pääsisin Saksaan vaihtariksi!
Okei taidanpa lopettaa tän loputtoman jaaritteluni, tossa oli taatusti tarpeeksi ja reilusti liikaakin infoa musta. Toivottavasti soluttaudun pikaisesti joukkoon.
Aijoo, sanonpas vielä Rammsteinista, että ehdoton suosikkijäseneni on surprisingly Till, joka jostain syystä vaan on se mies minun makuun :3
Nyt lopetan oikeasti. Amen.