Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: ESITTELE ITSESI!  (Luettu 19708 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa amalia3

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
  • minun rammstein logo tatskani
Vs: ESITTELE ITSESI!
« Vastaus #375 : 18.01.10 - klo:18:35 »
Jep. Yhtynen edellisiin...........siis että hyvä että esittelette ihtenne ja viihytte tiällä..Mie oon vissiin tän kerhon vanahin, mutta en viisain..pöhkö ja hullu vaan...

TERVETULLOO KAIKKI!
So ist das Leben! Das ist wohl alles für heute...

Poissa Zenika

• Jäsen
  • *
« Vastaus #376 : 23.01.10 - klo:21:53 »
Rekisteröidyin äsken, joten laitan varmaan esittelyä tulemaan... :D
Eli olen 15-vuotias tyttö Länsi-suomesta, joka harrastaa koskettimien soittoa ja ratsastusta. En osaa vielä soittaa nuoteista, mutta harjoittelen kokoajan. Mulla on aika erottuva tyyli, ainakin täällä missä asun, koska jalassa on aina vähintään 10 sentin pohjilla varustetut kengät ja kaikkia remmejä ja ketjuja sun muita :D Ja siniset hiukset, tosin tällähetkellä ne lähentelee eniten ehkä vihreää. Eläimiä löytyy, 2 kiinanharjakoiraa, 2 gerbiiliä ja hevonen. Luonteeltani olen aika hiljainen ja syrjäänvetäytyvä, yritän yleensä olla mukava muille, mutta jos en satu tykkäämään jostakin tai mulle ei olla mukavia niin olen todella ilkeä. Rammsteinia olen kuunnellut vasta vähän aikaa, jotain 3kk ehkä?, mutta olen kuitenkin tulossa tuonne keikalle ensi kuussa :D (ja omistan pakkomielteen hymiöihin, älkää välittäkö...)

Poissa piipu

• Konkari
« Vastaus #377 : 23.01.10 - klo:23:46 »
Tervetuloa! :)

ps. mulla on myöskin kiinanharjakoira :)

Poissa Herz

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • 3
« Vastaus #378 : 24.01.10 - klo:01:45 »
Tervetuloa ja viihdy! :)

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #379 : 24.01.10 - klo:01:47 »
Tervetuloa ja viihdy! :)
Tervetuloa :)

Ja huom viihtyminen ei oo ehdotus se on käsky.
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Donaukind

• Jäsen
  • *
« Vastaus #380 : 31.01.10 - klo:18:58 »
On tullu hetken aikaa jo tätä foorumia seurailtua ja ny uskaltauduin kirjottaa jotain ;D
Elikkäs oon tälläne 14 v. tyttönen Etelä-Pohojanmaalta, ja harrastuksena on ny ollu jo monta vuotta pianon soitto. Kitaran haluaisin sivuaineeksi vielä joskus ottaa, ku on nii kiva veljen kitaralla soitella :P
Aika hiljanen oon luonteelta, mutta ainahan naapurin mummojen seuras on erilaine ku kavereitten ;)
Haluaisin sellasen sulosen pikku koiran ku bichon frisé, mutta varmaa haave toteutuu vasta ku aikuseksi kasvan :(
 Lemppari bändeihin kuuluu Rammsteinin lisäksi Viikate ja Kotiteollisuus. Ja muuki rämpytes käy useimmiten, elikkä en erityisemmi vihaa mitää musiikkilajia (paitsi klassista vaik soitan sitä itekki :o). Mutta eipä tota Rammsteiniakaa oo vielä tullu kauaa kuunneltua ku vasta joskus syyskuus koin herätyksen :D

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #381 : 31.01.10 - klo:19:07 »
Tervetuloa! 8) Piä hauskaa täällä.
Chainsaw, ja!

Poissa Herz

• Veteraani
  • 3
« Vastaus #382 : 31.01.10 - klo:19:25 »
Juu, tervetuloa minunkin puolestani ja viihdy! :)

Poissa Skeme

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #383 : 19.03.10 - klo:19:51 »
Joo eiköhän täs vois nyt esitellä kun oon jo kohta 2 vuotta ollu täällä. Eli olen 15-vuotias poika , kohta 16. (Oikea nimi Juho) Asun pienellä Savitaipale kunnalla joka on n. Lappeenrannan, Kouvolan ja Mikkelin välissä. Asun maalla ja meillä on sikala ja koiria. Tykkään kuunnella musiikkia esim. 70-90-luvun metallia. Olen suhtkoht rauhallinen ja hiljainen. Lukioon täs nyt olisin menossa sauraavaksi
"These days, there's a real lack of big, epic metal that is drenched with crushing guitars and choirs and orchestras... so it's nice to be one of the few bands that's actually doing that."-Joey DeMaio

Poissa dead

• Tulokas
« Vastaus #384 : 21.03.10 - klo:20:11 »
No jospa mäkin uskaltaisin nyt esitellä itteni. Oon ollu rekisteröityneenä jo jonkun aikaa mut en oo kehdannu vielä kirjotella mitään. :D

Olen siis vuonna 1994 syntynyt naispuolinen henkilö keskeltä Suomea, Jyväskylästä siis. Oon vähän semmoinen kaikkien kaveri vaikka oonkin melko kiivasluonteinen (suutun helposti mutta lepyn kyllä yhtä nopeaa), tuun toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Mun (koulu)kaveriporukasta mä taidan olla se outolintu, en vaan musiikkimaun vaan myös ulkonäön, luonteen ja mielipiteiden osalta, mutta ei se menoa hidasta! ;D

Musiikkia tulee kuunneltua paljon (ja kovaa), Rammsteinin lisäksi usein soi mm. Stam1na, Turmion Kätilöt, Nightwish, System of a Down, Mokoma, Sentenced, Apulanta... Vihaan termiä "hevari" joten en luokittele itseäni sellaiseksi vaan olen.. hieman raskaamman musiikin kuuntelija? ;D Tosin välillä on ihan kiva kuunnella myös vaikka CMX:ää, Zen Caféa jne. En ole myöskään kovinkaan genreuskovainen, vaan kuuntelen sitä mikä kuulostaa hyvältä omaan korvaan.

Käyn tällä hetkellä siis peruskoulun viimeistä vuotta, ensi syksynä lähden sitten amikseen opiskelemaan audiovisuaalista viestintää mikäli vaan pääsen pääsykokeista läpi (arvosanojen puolesta ei pitäisi olla mitään hätää, koska mulla on aina ollut ihan hyvä keskiarvo). Tällä hetkellä ei ole mitään harrastuksia. Ennen kävin kuvataidekoulussa ja harrastin myös pianonsoittoa (omistan omat sähköurut, en ole koskaan käynyt missään "virallisessa" opetuksessa eli kaikki olen itse opetellut), mutta en ikinä oppinut kunnolla lukemaan nuotteja joten se jäi. Niin, ja olen aivan mahdoton äidinkieliperfektionisti, joten varokaahan vaan! :D Tosin myönnän etten itsekään aina jaksa kirjottaa täysin kieliopillisten sääntöjen mukaan oikein, joten en ehkä aina ole oikea henkilö tästä valistamaan ketään.

Eiköhän tässä ollut tarpeeksi infoa, en ymmärrä miksi onnistun aina kirjoittamaan kamalat romaanit joka paikkaan..

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #385 : 21.03.10 - klo:21:02 »
Kiitos esittelystä ja tervetuloa. :)

Poissa Zenika

• Jäsen
  • *
« Vastaus #386 : 21.03.10 - klo:22:03 »
Tervetuloa minunkin puolesta  :)

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #387 : 22.03.10 - klo:01:09 »
Meitsinkin puolesta tervetuloa! Ja pakko sanoa, että mun mielestä on mukava lukea pitempiä vastauksia, kunhan ne vaan sisältävät asiaa. :D Luonnollisesti sillä tavoin oppii enemmän kirjoittajasta. Perusteluita, argumentteja tai muuten vaan hauskoja asianomaisia tarinointeja on aina mukava lukea. :)
Chainsaw, ja!

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #388 : 22.03.10 - klo:16:46 »
MOneskohan kerta ku toivotan tervetuliaisia foorumilla? no ihan sama, tervetuloa!
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Jurpu

• Tulokas
« Vastaus #389 : 31.05.10 - klo:20:51 »
Terve! Tulin tossa eilen rekisteröityneeksi ja päätinpä nyt tulla jotain ittestäni kertomaan.
Eli olen -94 syntynyt tyttö pääkaupunkiseudun rajamailta; ei tätä voi sanoa oikein maaseuduksi mutta ei tää kyllä kaupunkiakaan ole. Kuitenkin 13 vuotta elämästäni olen asunut keskellä Satakuntaa, mikä joskus kuuluu ja näkyy viestieni murteesta ja usein aika sarkastisesta ja ilkeästä sävystä. Ihan näin etukäteen ajattelin varoitella. Olen jokseenkin sosiaalinen, eli otan mielelläni kontaktia ihmisiin, mutta en ole kovin hyvä pitämään ihmissuhteita yllä, johtuen pääasiassa tavastani sanoa ennen kuin ajattelen ja sanoa asiat suoraan. Jokaisessa porukassa, joihin koen kuuluvani, olen aina se vähän erikoisempi; olen kaksikymmentä senttiä muita pidempi, pukeudun huomiotaherättävästi, kuuntelen musiikkia jota "ei saisi", olen kovaääninen ja kaiken lisäksi kiinnostuksenkohteeni ovat musiikin lisäksi kirjallisuus ja pelit. Mielenlaadultani olen kuitenkin leppoisan huumorintajuinen, joka osaa nauraa itselleenkin ja joskus sutkauttaa jotain huvittavaa, mikä tosin aiheuttaa sen, että minut koetaan (valitettavan) usein porukan pelleksi, mistä en todellakaan ole ylpeä.

Fanityttöilyssä olen aika "kova jätkä", sillä polttelen päivittäin ihmisten pinnoja fanittelemalla pääsääntöisesti Rammsteinia ja joskus jotain muutakin. Mistä tulikin mieleeni, että musiikinkuunteluni rajoittuu melkoisen pitkälle Rammsteiniin, vaikka soi siellä välissä toki jotain muutakin. Nightwishiä olen kuunnellut lähes koko pienen ikäni, kunnes laulaja vaihtui, joten kiinnostukseni toista suosikkibändiäni kohtaan ei ole enää niin jyrkkää kuin tuossa viitisen vuotta sitten. Näiden lisäksi satunnaisia yhtyeitä joita kuuntelen ovat mm. Cradle of Filth ja Ensiferum, mutta löytyypä sieltä sellaistakin kuin Leevi and the Leavings, Indica ja t.A.T.u.
(Tästä on tulossa pitkä ja puuduttava esittely...)
Harrastuksia minulla ei ole satunnaisia kuntosalikäyntejä ja koirien pissatusta lukuunottamatta, mutta tosiaan pianoa ja kitaraa soittelen sävelkorvani avulla keskiverrosti, vaikka nuotteja en osaa lukea ollenkaan. Kuten aiemmin mainittu, luen myös erittäin runsaasti, ja eniten minulta kuluu fantasiakirjallisuuden klassikkokirjailijan Tolkienin ja modernin klassikkokirjailijan Rowlingin teoksia. Kulutan myös ahkerasti Stephen Kingin ja Waltarin teoksia, mutta löytyypä tuolta lukemistosta kyllä oikeastaan ihan kaikkea; luen sitä mitä mieli tekee. Tällä hetkellä kirjakokoelmassani on reilut tuhat kirjaa (jotka on vaan ovelasti siroteltu ympäri Suomea sukulaisten kirjahyllyihin...) Ai niin, keräilenhän mä tosiaan Aku Ankkoja, joita mulla on sellaset 250 kappaletta... jonain päivänä ne kaikki on vielä mun! Sarjakuvista kun tuli puhe, niin niistä luen eniten juuri Akkareita, Lucky Lukeja ja Fingerporeja. Suomalaisten suursuosikki Kiroileva siili on myös yksi favouritejani.
Katson myös harrastavani pelejä, sillä jos en dataa, lue, nuku tai pyöräile, pelaan. Olen tr00-HC-Nintendofani, mutta tulee tuota PS2:stakin joskus mäiskittyä oikein olan takaa. Suosikkipelejäni ovat yllättäen Nintendon suurimmat saavutukset eli Mariot ja Zeldat. Pleikkarilta kulutan lähinnä Kingdom Heartsia ja Raymania.

No mitäs sitä vielä kertoisi... No sanotaanpa vaikka koulusta vielä, että olen tosiaan lukioon tässä menossa, eikä siellä pitäisi kauheasti ongelmia tulla, sillä keskiarvoni ylittää ysin parilla kymmenyksellä. Saksasta sanottakoot, etten ole sitä koulussa opiskellut sanaakaan, mutta itseisopiskelua olen jo pari vuotta harrastanut ja nyt lukiossa sitten aloitan lukemaan. Tämä kaikki toivottavasti päättyy siihen, että ensivuonna pääsisin Saksaan vaihtariksi!

Okei taidanpa lopettaa tän loputtoman jaaritteluni, tossa oli taatusti tarpeeksi ja reilusti liikaakin infoa musta. Toivottavasti soluttaudun pikaisesti joukkoon.

Aijoo, sanonpas vielä Rammsteinista, että ehdoton suosikkijäseneni on surprisingly Till, joka jostain syystä vaan on se mies minun makuun :3

Nyt lopetan oikeasti. Amen.
Wir wollen dass ihr uns alles glaubt