Rammstein-HQ.com ::Foorumi::
05.09.10 - klo:12:38 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  

Sivuja: 1 ... 25 26 [27]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ESITTELE ITSESI!  (Luettu 12941 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Herz
Veteraani
Poissa Poissa

Sukupuoli: mies

Feel afraid, to wait forever

« Vastaus #390 : 31.05.10 - klo:22:15 »

Tervetuloa vain sekailaiseen sakkiimme! Hymyilee

Ja pelaat Kingdom Heartsia? Järkyttynyt Cool.
tallennettu
Tilli
Veteraani
Poissa Poissa

LIFAD

« Vastaus #391 : 01.06.10 - klo:19:16 »

Kiva esittely itsestäs. Hymyilee leveästi Tervetuloa!!!
tallennettu

Wer ficken will Muss freundlich sein
Satiainen
Jäsen
**
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #392 : 29.06.10 - klo:14:17 »

Heissulivei!

Meikä on seuraillu tuota Affenknechtiä nyt vuojen ja vasta nyt löysin tän.

Elikkä esittelyä ja lopussa tulee hieman elvistelyä :DD

Oon 23, asun Oulussa, mulla on kaks kissaa, jotka ON mun lapsia. Oon töissä hotellin respassa yövuoroissa. En harrasta mitään erityistä, liikuntaa lähinnä ihan vain pysyäkseni hyvässä kunnossa Hymyilee leveästi Rammsteinin lisäksi tulee kuunneltua AC/DC:tä, Emigratea (yllätys?), Danko Jonesia, Combichristia (lieneekö tämäkään yllätys?) ja joskus koneen kajareista kajahtaa Arkia, Lady Gagaa, Jukka poikaa yms. Eli suppeudesta mua ei voi syyttää.

Rakastan moottoripyöriä, omaa en kuitenkaan omista. Oon äärimmäisen kiinnostunu toisesta maailmansodasta. Alan opiskella Saksaa elokuussa ja reissu Bremen-Berliini-Hampuri on luvassa ens keväänä, jolloin lähden tapaamaan erästä saksalaista pyroteknikkoa Iskee silmää Muuta olennaista en itestäni keksi.

Rammsteinia vihasin sydämeni pohjasta vielä, kun Reise reise ilmestyi. Silloin Rammstein oli mulle kuin punanen vaate härälle, aloin kiehua raivosta, kun kuulin sitä jossain. Sitten ilmestyi sinkku nimeltään Benzin ja popitin sitä repeatilla tuntikausia. Sitten se ei enää riittänytkään. Tajusin, että Rammstein on hyvää lenkkeilymusaa ja lenkkeillessä tuli tykimmät piisit jo turhankin tutuiksi ja piti tutustua bändin musaan vieläkin enemmän. Sitten rakastuin! Eli viis vuotta oon bändiä kuunnellut ja rakastun siihen joka päivä enemmän!

Odotin ja odotin, että Rammstein tulis Suomeen. Olin aika persaukinen työtön ja aloin säästää jo tuolloin rahaa, että pääsen niitä katsomaan, kun tulevat tänne taas. Sitten syyskuussa 2009 sain tietää, että tulevat helmikuussa 2010 helsinkiin. Hypin ja pompin riemusta ja oikeasti itkin kotona. Olinhan tuota jo ehtiny oottaakkin. No, arvatkaa irtosko lippuja? EI. Sitten sitä vasta itkettiinkin ja tuntui, ettei mikään kiinnosta. Sitten kaverin kaveri myi kaks lippua Globeniin piippuhyllylle 116e/2kpl. Tottakai sitä sitten lähdettiin. Keikan jälkeisenä sunnuntaina lähdettiin laivalla tukholmasta turkuun ja arvatkaas ketä siellä samalla laivalla oli? Rammsteinin crew ja jopa itse Oliver Riedel. Kiharapäinen mies (edellä mainittu pyroteknikko siis) tuli ottaan meistä kuvaa ja jäi juttelemaan, keskustelun lopussa sanoi, että saattaa saada meille liput Helsinkiin. Vaihdettiin numerot ja näin sitten kävi, että saatiin ilmaiset liput Helsinkiin.

Lähdettiin sitten maanantaiaamuna Helsinkiin ja saatiin liput; kenttäpaikka. Tokariviin Richardin eteen. Keikka loppui ja tutun näköinen roudari huikkaa tulemaan luokseen ja ojentaa meille kolmion muotoiset oranssit passit, joissa luki "guest aftershow". Näin pääsimme siis jatkopileisiin ja tapasimme bändin. Otettiin kuvia, juteltiin, tanssittiin! Elämäni paras päivä! Kotiin kun pääsin itkin viikkotolkulla onnen kyyneleitä, se mitä en uskonut mahdolliseksi; tapahtui!!!

Näin. Ja provinssissakin toki käytiin, mutta ei käynyt ihan niin hyvä mäihä. Nyt pohditaan, että matkustetaan johonkin ulkomaille katsomaan keikkaa.
tallennettu

Meine Haut gehört den Herren
Beefmoo
Seniori
Poissa Poissa

« Vastaus #393 : 29.06.10 - klo:16:02 »

Ohooh! Sinäpä oot päässy hienoja kokemaan! Hymyilee Ja tervetuloa vaan minun puolesta!
tallennettu

Chainsaw, ja!
Anniina
Tulokas
*
Poissa Poissa

« Vastaus #394 : 10.07.10 - klo:13:53 »

Mä olen Anniina
Asun satakunnassa, ja kerron sen veran iästä että 18 en vielä ole.
Rupesin pitämään Rammsteinista pari viikkoo sitten, sillon se vaan kolahti Ich Willin kautta.
Pitkään eli jostain 11-12 vuotiaasta saakka oon kuunnellu Slippareita.
Mitään liikuntaa mäkään en harrasta paitsi 3-5 kertaa viikossa lenkkeilyä, kropan ja kunnon vuoks Virnistää
Ongelmana mulla on diagnoosia vailla oleva ADHD Näyttää kieltä
Luonteelta oon vieraiden seurassa hiljanen, ja kavereilla useesti levoton. Oon ihmisesten suhteen varautunu, mut suvaitsevainen. Ja onnistun jotenkin aina antamaan ittestäni väärän kuvan. Mulla on vahvat mielipieteet asioihin, ja oon hyvä väittelemään Virnistää Mun luonteessa on paljon vastakohtia.
Ja sitte vielä lempi jäsen Rammsteinista on Till tai Paul Hymyilee
« Viimeksi muokattu: 10.07.10 - klo:21:46 kirjoittanut Anniina » tallennettu
Tilli
Veteraani
Poissa Poissa

LIFAD

« Vastaus #395 : 12.07.10 - klo:19:53 »

Tervetuloa Anniina! Hymyilee 
tallennettu

Rosenrot!
Tulokas
*
Poissa Poissa

« Vastaus #396 : 23.07.10 - klo:16:52 »

Jospa mäkin nyt esittelisin itseni..

Eli oon 13-vuotias älkää tuomitko iän takia Iskee silmää tyttö, oikealta nimeltäni Katariina. Asun muutaman kymmenen minuutin ajomatkan päässä Tampereelta.
Luonteeltani olen sosiaalinen,huumorintajuinen, suvaitsevainen ja avoin. Mun on tosi helppo tutustua uusiin ihmisiin ja pitää ihmissuhteita yllä. Hymyilee
Harrastuksia löytyy muutama : musiikki(en ainakaan toistaiseksi soita mitään, rumpujen tai basson soitto tosin kiinnostais), koirat(näyttelyt jne.), elokuvat ja lukeminen. Musamakuni on aikalailla Rammstein-painotteista, mutta välillä tulee toki kuunneltua muutakin. Leffoissa ja kirjoissa suosin kauhua ja jännitystä. Koiria löytyy neljä kappaletta, kaksi kleinspitziä ja kaksi berninpaimenkoiraa.
Rammsteinista aloin pitää suunnilleen vuosi sitten, rupesin muistaakseni Spring-kappaletta kuuntelemaan. Siitä se sitten lähti, aloin kunnolla tutustumaan bändiin ja päivä päivältä rakastun Rammsteiniin enemmän. Rammsteinin myötä myös mun kielitaito on parantunut, pari kolme vuotta sitten en valinnut Saksaa koulussa opiskeltavaksi aineeksi(harmittelen tätä suunnattomasti nykyään), eli R+ kuuntelun aloittaessani en Saksaa tajunnut oikein yhtään, mutta nykyään helpot lauseet yms. luonnistuu jotenkuten.
Mitäs vielä.. Koulusta vaikka sen verran, että tosiaan nyt käyn yläastetta ja sen jälkeen ois tarkotus mennä lukioon.

Eiköhän tämä riitä, ettei tule taas kirjoitettua romaania. Virnistää
tallennettu

Denn du bist, was du isst. Und ihr wisst, was es ist.
Frostbitten
Yleisvalvoja
Veteraani
Poissa Poissa

Es ist besser, wenn man mehr hat

« Vastaus #397 : 24.07.10 - klo:12:44 »

Tervetuloa! Hymyilee
tallennettu

Ich brauche MEHR!
MEHR!
Viel MEHR!
Noch MEHR!
Tilli
Veteraani
Poissa Poissa

LIFAD

« Vastaus #398 : 26.07.10 - klo:20:47 »

Eiköhän tämä riitä, ettei tule taas kirjoitettua romaania. Virnistää
Pitkät viestit ovat kivempia luettavia ku lyhyet, joita itse altistun kirjoittamaan. Eli roomaneja vaan jos mahdollista. Hymyilee
tallennettu

Rosenrot!
Tulokas
*
Poissa Poissa

« Vastaus #399 : 27.07.10 - klo:12:36 »

^Tottahan tuo on. Hymyilee Ja eiköhän romaaneja rupea syntymään, vaikka kuinka koittais niitä olla tekemättä. Iskee silmää
tallennettu

Denn du bist, was du isst. Und ihr wisst, was es ist.
Sivuja: 1 ... 25 26 [27]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 1.935 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.