Terveterve kaikille

Meikäläinen on 17-vuotias miehenalku Naantalista. Lukion kakkosella oleilen ja vapaa-ajalla nörttään tietokoneella, soitan bändissä, hoidan studiointijuttuja, miksaan keikkoja ja tietysti fanitan henkeen ja vereen Rammsteinia

Musamakuun herrojen lisäksi kuuluu rock'n'rollin kuningas Elvis Presley, Blink 182, Billy Idol, Metallica, Van Halen ynnä Red Hot Chili Peppers. Kaikki musiikki menee, mutta noita kuunnellutan koneella pääasiallisesti. Lemmikkinä on koira nimellä Tara ynnä kaksi gerbiiliä nimillä Elvis ja Snadi (myöhempi väännös Schneideristä, koska hän ja Elvis ovat musiikilliset innoittajat). Kuuntelun lisäksi bändissä paukutan rumpuja. Bassoa on tullut myös soiteltua muutama vuosi, pianoa sivuaineena seitsemän vuotta ja kitara menee ainakin powereilla. Kaikenlaiset musiikkivempaimet kiinnostavat ja löytyvät tuntemuksesta että kaikki kysymyksen Rammsteinin soittimista vaan minulle osaan vastata;D Olen Rammsteinfani vuodesta 2002 ja olen tsekittänyt bändin Hartwal Areenalla (loistava keikka). Paras levy on Reise, Reise ja suosikkibiisejä ovat Reise Reise, Ohne Dich, Du hast, Spieluhr, Zwitter ynnä Du riechst so gut. Ei muuta! Tuskin ketään kiinnosti:)