Heissulivei!
Meikä on seuraillu tuota Affenknechtiä nyt vuojen ja vasta nyt löysin tän.
Elikkä esittelyä ja lopussa tulee hieman elvistelyä :DD
Oon 23, asun Oulussa, mulla on kaks kissaa, jotka ON mun lapsia. Oon töissä hotellin respassa yövuoroissa. En harrasta mitään erityistä, liikuntaa lähinnä ihan vain pysyäkseni hyvässä kunnossa

Rammsteinin lisäksi tulee kuunneltua AC/DC:tä, Emigratea (yllätys?), Danko Jonesia, Combichristia (lieneekö tämäkään yllätys?) ja joskus koneen kajareista kajahtaa Arkia, Lady Gagaa, Jukka poikaa yms. Eli suppeudesta mua ei voi syyttää.
Rakastan moottoripyöriä, omaa en kuitenkaan omista. Oon äärimmäisen kiinnostunu toisesta maailmansodasta. Alan opiskella Saksaa elokuussa ja reissu Bremen-Berliini-Hampuri on luvassa ens keväänä, jolloin lähden tapaamaan erästä saksalaista pyroteknikkoa

Muuta olennaista en itestäni keksi.
Rammsteinia vihasin sydämeni pohjasta vielä, kun Reise reise ilmestyi. Silloin Rammstein oli mulle kuin punanen vaate härälle, aloin kiehua raivosta, kun kuulin sitä jossain. Sitten ilmestyi sinkku nimeltään Benzin ja popitin sitä repeatilla tuntikausia. Sitten se ei enää riittänytkään. Tajusin, että Rammstein on hyvää lenkkeilymusaa ja lenkkeillessä tuli tykimmät piisit jo turhankin tutuiksi ja piti tutustua bändin musaan vieläkin enemmän. Sitten rakastuin! Eli viis vuotta oon bändiä kuunnellut ja rakastun siihen joka päivä enemmän!
Odotin ja odotin, että Rammstein tulis Suomeen. Olin aika persaukinen työtön ja aloin säästää jo tuolloin rahaa, että pääsen niitä katsomaan, kun tulevat tänne taas. Sitten syyskuussa 2009 sain tietää, että tulevat helmikuussa 2010 helsinkiin. Hypin ja pompin riemusta ja oikeasti itkin kotona. Olinhan tuota jo ehtiny oottaakkin. No, arvatkaa irtosko lippuja? EI. Sitten sitä vasta itkettiinkin ja tuntui, ettei mikään kiinnosta. Sitten kaverin kaveri myi kaks lippua Globeniin piippuhyllylle 116e/2kpl. Tottakai sitä sitten lähdettiin. Keikan jälkeisenä sunnuntaina lähdettiin laivalla tukholmasta turkuun ja arvatkaas ketä siellä samalla laivalla oli? Rammsteinin crew ja jopa itse Oliver Riedel. Kiharapäinen mies (edellä mainittu pyroteknikko siis) tuli ottaan meistä kuvaa ja jäi juttelemaan, keskustelun lopussa sanoi, että saattaa saada meille liput Helsinkiin. Vaihdettiin numerot ja näin sitten kävi, että saatiin ilmaiset liput Helsinkiin.
Lähdettiin sitten maanantaiaamuna Helsinkiin ja saatiin liput; kenttäpaikka. Tokariviin Richardin eteen. Keikka loppui ja tutun näköinen roudari huikkaa tulemaan luokseen ja ojentaa meille kolmion muotoiset oranssit passit, joissa luki "guest aftershow". Näin pääsimme siis jatkopileisiin ja tapasimme bändin. Otettiin kuvia, juteltiin, tanssittiin! Elämäni paras päivä! Kotiin kun pääsin itkin viikkotolkulla onnen kyyneleitä, se mitä en uskonut mahdolliseksi; tapahtui!!!
Näin. Ja provinssissakin toki käytiin, mutta ei käynyt ihan niin hyvä mäihä. Nyt pohditaan, että matkustetaan johonkin ulkomaille katsomaan keikkaa.