Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: ESITTELE ITSESI!  (Luettu 19723 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Herz

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • 3
Vs: ESITTELE ITSESI!
« Vastaus #390 : 31.05.10 - klo:21:15 »
Tervetuloa vain sekailaiseen sakkiimme! :)

Ja pelaat Kingdom Heartsia? :o Cool.

Poissa Tilli

• Veteraani
  • ...
    • Facebook
« Vastaus #391 : 01.06.10 - klo:18:16 »
Kiva esittely itsestäs. :D Tervetuloa!!!
Wer ficken will Muss freundlich sein

Poissa Satiainen

• Täysjäsen
  • **
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #392 : 29.06.10 - klo:13:17 »
Heissulivei!

Meikä on seuraillu tuota Affenknechtiä nyt vuojen ja vasta nyt löysin tän.

Elikkä esittelyä ja lopussa tulee hieman elvistelyä :DD

Oon 23, asun Oulussa, mulla on kaks kissaa, jotka ON mun lapsia. Oon töissä hotellin respassa yövuoroissa. En harrasta mitään erityistä, liikuntaa lähinnä ihan vain pysyäkseni hyvässä kunnossa :D Rammsteinin lisäksi tulee kuunneltua AC/DC:tä, Emigratea (yllätys?), Danko Jonesia, Combichristia (lieneekö tämäkään yllätys?) ja joskus koneen kajareista kajahtaa Arkia, Lady Gagaa, Jukka poikaa yms. Eli suppeudesta mua ei voi syyttää.

Rakastan moottoripyöriä, omaa en kuitenkaan omista. Oon äärimmäisen kiinnostunu toisesta maailmansodasta. Alan opiskella Saksaa elokuussa ja reissu Bremen-Berliini-Hampuri on luvassa ens keväänä, jolloin lähden tapaamaan erästä saksalaista pyroteknikkoa ;) Muuta olennaista en itestäni keksi.

Rammsteinia vihasin sydämeni pohjasta vielä, kun Reise reise ilmestyi. Silloin Rammstein oli mulle kuin punanen vaate härälle, aloin kiehua raivosta, kun kuulin sitä jossain. Sitten ilmestyi sinkku nimeltään Benzin ja popitin sitä repeatilla tuntikausia. Sitten se ei enää riittänytkään. Tajusin, että Rammstein on hyvää lenkkeilymusaa ja lenkkeillessä tuli tykimmät piisit jo turhankin tutuiksi ja piti tutustua bändin musaan vieläkin enemmän. Sitten rakastuin! Eli viis vuotta oon bändiä kuunnellut ja rakastun siihen joka päivä enemmän!

Odotin ja odotin, että Rammstein tulis Suomeen. Olin aika persaukinen työtön ja aloin säästää jo tuolloin rahaa, että pääsen niitä katsomaan, kun tulevat tänne taas. Sitten syyskuussa 2009 sain tietää, että tulevat helmikuussa 2010 helsinkiin. Hypin ja pompin riemusta ja oikeasti itkin kotona. Olinhan tuota jo ehtiny oottaakkin. No, arvatkaa irtosko lippuja? EI. Sitten sitä vasta itkettiinkin ja tuntui, ettei mikään kiinnosta. Sitten kaverin kaveri myi kaks lippua Globeniin piippuhyllylle 116e/2kpl. Tottakai sitä sitten lähdettiin. Keikan jälkeisenä sunnuntaina lähdettiin laivalla tukholmasta turkuun ja arvatkaas ketä siellä samalla laivalla oli? Rammsteinin crew ja jopa itse Oliver Riedel. Kiharapäinen mies (edellä mainittu pyroteknikko siis) tuli ottaan meistä kuvaa ja jäi juttelemaan, keskustelun lopussa sanoi, että saattaa saada meille liput Helsinkiin. Vaihdettiin numerot ja näin sitten kävi, että saatiin ilmaiset liput Helsinkiin.

Lähdettiin sitten maanantaiaamuna Helsinkiin ja saatiin liput; kenttäpaikka. Tokariviin Richardin eteen. Keikka loppui ja tutun näköinen roudari huikkaa tulemaan luokseen ja ojentaa meille kolmion muotoiset oranssit passit, joissa luki "guest aftershow". Näin pääsimme siis jatkopileisiin ja tapasimme bändin. Otettiin kuvia, juteltiin, tanssittiin! Elämäni paras päivä! Kotiin kun pääsin itkin viikkotolkulla onnen kyyneleitä, se mitä en uskonut mahdolliseksi; tapahtui!!!

Näin. Ja provinssissakin toki käytiin, mutta ei käynyt ihan niin hyvä mäihä. Nyt pohditaan, että matkustetaan johonkin ulkomaille katsomaan keikkaa.
20.2.2010 Tukholma
22.2.2010 Helsinki
20.6.2010 Seinäjoki
4.12.2011 Düsseldorf
15.2.2012 Helsinki

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #393 : 29.06.10 - klo:15:02 »
Ohooh! Sinäpä oot päässy hienoja kokemaan! :) Ja tervetuloa vaan minun puolesta!
Chainsaw, ja!

Poissa Anniina

• Jäsen
  • *
« Vastaus #394 : 10.07.10 - klo:12:53 »
Nimi on siis Anniina ja olen 95 syntynyt tyttö Satakunnasta päin. Yritän olla paljastamatta liikoja ittestäni, joten mitä sitä nyt sanois.. Luonteeltani olen levoton, mietiskelevä ja kaiken analysoiva persoona, mulla on hyvinkin vahvat mielipiteet ja tykkään väitellä. Kuitenkin vieraiden ihmisten seurassa olen suht varautunut. Harrastan juoksemista, siis käyn lenkillä.
Ja sitte vielä lempi jäsen Rammsteinista on Till tai Paul :)
« Viimeksi muokattu: 09.06.11 - klo:10:16 kirjoittanut Anniina »
Was bist du doch nur ein Tier?

Poissa Tilli

• Veteraani
  • ...
    • Facebook
« Vastaus #395 : 12.07.10 - klo:18:53 »
Tervetuloa Anniina! :) 

Poissa Rosenrot!

• Jäsen
  • *
« Vastaus #396 : 23.07.10 - klo:15:52 »
Jospa mäkin nyt esittelisin itseni..

Eli oon 13-vuotias älkää tuomitko iän takia ;) tyttö, oikealta nimeltäni Katariina. Asun muutaman kymmenen minuutin ajomatkan päässä Tampereelta.
Luonteeltani olen sosiaalinen,huumorintajuinen, suvaitsevainen ja avoin. Mun on tosi helppo tutustua uusiin ihmisiin ja pitää ihmissuhteita yllä. :)
Harrastuksia löytyy muutama : musiikki(en ainakaan toistaiseksi soita mitään, rumpujen tai basson soitto tosin kiinnostais), koirat(näyttelyt jne.), elokuvat ja lukeminen. Musamakuni on aikalailla Rammstein-painotteista, mutta välillä tulee toki kuunneltua muutakin. Leffoissa ja kirjoissa suosin kauhua ja jännitystä. Koiria löytyy neljä kappaletta, kaksi kleinspitziä ja kaksi berninpaimenkoiraa.
Rammsteinista aloin pitää suunnilleen vuosi sitten, rupesin muistaakseni Spring-kappaletta kuuntelemaan. Siitä se sitten lähti, aloin kunnolla tutustumaan bändiin ja päivä päivältä rakastun Rammsteiniin enemmän. Rammsteinin myötä myös mun kielitaito on parantunut, pari kolme vuotta sitten en valinnut Saksaa koulussa opiskeltavaksi aineeksi(harmittelen tätä suunnattomasti nykyään), eli R+ kuuntelun aloittaessani en Saksaa tajunnut oikein yhtään, mutta nykyään helpot lauseet yms. luonnistuu jotenkuten.
Mitäs vielä.. Koulusta vaikka sen verran, että tosiaan nyt käyn yläastetta ja sen jälkeen ois tarkotus mennä lukioon.

Eiköhän tämä riitä, ettei tule taas kirjoitettua romaania. ;D
Denn du bist, was du isst. Und ihr wisst, was es ist.

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #397 : 24.07.10 - klo:11:44 »
Tervetuloa! :)

Poissa Tilli

• Veteraani
  • ...
    • Facebook
« Vastaus #398 : 26.07.10 - klo:19:47 »
Eiköhän tämä riitä, ettei tule taas kirjoitettua romaania. ;D
Pitkät viestit ovat kivempia luettavia ku lyhyet, joita itse altistun kirjoittamaan. Eli roomaneja vaan jos mahdollista. :)

Poissa Rosenrot!

• Jäsen
  • *
« Vastaus #399 : 27.07.10 - klo:11:36 »
^Tottahan tuo on. :) Ja eiköhän romaaneja rupea syntymään, vaikka kuinka koittais niitä olla tekemättä. ;)
Denn du bist, was du isst. Und ihr wisst, was es ist.

Poissa Nebel

• Jäsen
  • *
« Vastaus #400 : 23.02.11 - klo:19:04 »
Päiviä. Mä olen tällanen 15-vuotias tyttönen Etelä-Suomesta. Nyt vihdoin uskalsin tänne rekkautua enkä toivottavasti tule katumaan. :) Mitäs mä kertoisin.. Hirveen vaikeeta kertoa ittestään, oon tämmönen tavallinen tyyppi, musamakuun kuuluu mm. Rammstein tottakai, kasarihevi, Emigrate, Black Sabbath, Ozzy Osbourne jne.
Rammsteinia on oikeestaan tullut kuunneltua niin kauan kuin muistan lähinnä isoveljen diggailun myötä, mutta kunnolla tähän bändiin tartuin 2009 ja siitä asti onkin sitten fanitettu ihan oikeasti. Provinssissa tuli nähtyä ja pitää sanoa, että top 10 meni selkeesti se keikka.
Oon melko ujo ja hiljanen, mutta kyllä sitä ääntäkin tarvittaessa lähtee. Kasilla alotin lukemaan saksaa, suurimpana innostajana mikäs muukaan kuin Rammstein. Ja mikäs siinä, upea kieli kun on. Oisko tämä nyt tässä.

Poissa Tilli

• Veteraani
  • ...
    • Facebook
« Vastaus #401 : 23.02.11 - klo:23:40 »
Tervetuloa tänne!

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani