Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Äänestys

Oletko nähnyt unta rammsteinista?(jossain muodossa)

En ole
20 (25.3%)
Kyllä olen
59 (74.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 66

Kirjoittaja Aihe: Rammstein unet  (Luettu 10396 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Stern

• Vieras
Vs: Rammstein unet
« Vastaus #15 : 29.07.07 - klo:10:15 »
Juu, nähty on.. Muttei nyt lähiaikoina.. Yleensä unia, että olen keikalla ja yritän ottaa kuvia jne.

tudekki

• Vieras
« Vastaus #16 : 29.07.07 - klo:19:04 »
lähi aikoina en oo varmaan mistään muusta uneksinukkaan :D ehkä paras minkä oon nähny:
Oli mun 20v synttärit ja äiti ja ispä oli päättäny vähän yllättää mut: Olivat järkänneet mulle bailut mihin olivat saaneet rammsteinin esiintymään ja kuttuneet reilut 200 vierasta joiden joukossa monia julkkiksia. Kivan keikan vetivät sitten jollaki meille varatulla klubilla ja sen jälkeen pääsin jatkoille äijien kaa. Oli muuten mahtavaa ja sain lopuks kaikilta onnittelusuukot ja Rikulta kunnon kielarin.... ja siinä sitten vähän aikaa hiimailin ja heräsin :) ihanin uni ikinä  :-*

Poissa Mary Jane

• Jäsen
  • *
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #17 : 29.07.07 - klo:20:59 »
sain lopuks kaikilta onnittelusuukot ja Rikulta kunnon kielarin....

Hö, miksen mä nää unia :D
There’s a lot to be said and to be done today because one of us is gonna die young

Poissa Micki Maus

• Veteraani
« Vastaus #18 : 29.07.07 - klo:22:36 »
sain lopuks kaikilta onnittelusuukot ja Rikulta kunnon kielarin....

Hö, miksen mä nää unia :D
Hyi!!! Kielari rikulta, yäk! Toivon etten itte nää tollasta painajaista ikinä. Mielummin nuolisin hevosen peffaa, työntäsin vaikka kielen mielummin sinne, ku rikun suuhun :-X Ei pahalla riku -faneille.
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Feuerräder

• Vieras
« Vastaus #19 : 01.08.07 - klo:16:03 »
Oon ehkä joskus nähny joitain että nään vaikka Tillin jossain ja sit lähen sen perään. Muuta en oo nähny vaik haluisin :'(
Kattelen sen takii aina illal Völkerbalii tai Live aus berlinii et näkisin jostain unta. :)

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #20 : 01.08.07 - klo:16:22 »
Helppo naisten on sanoa mitä unia haluaa rammsteinista nähdä :-X

Itse vain haluaisin olla yhdessä bänd kuvassa :D
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa fellfrosch

• Konkari
« Vastaus #21 : 02.08.07 - klo:11:34 »
Mä näin viime yönä unta rammsteinista.
Rammstein oli tulossa Suomeen keikalle ja mä en tiennyt asiasta mitään. Pari päivää ennen keikkaa tulin käymään foorumilla ja katoin että mitäs hel**ttiä kun porukka puhuu rammstein keikkalipusita. Hätäännyin täysin ja menin lippupalveluun. Noooh, sainhan minä toki lipun mutta se paikka oli kaikkein huonoin, sinne ei näkynyt eikä kuulunut paljon mitään. Istuskelin sielä pimeässä nurkassa yksin ja huomasin muut foorumilaiset sen ison näytön kautta, sieltä te vilkuttelitte ja irvistelitte mulle >:( Kun heräsin olin kauhuissani ja oli pakko tulla tänne kattomaan ettei unessa varmastikaan ollut minkäänlaista todenperää.

Poissa Mary Jane

• Jäsen
  • *
« Vastaus #22 : 02.08.07 - klo:12:59 »
Oon ehkä joskus nähny joitain että nään vaikka Tillin jossain ja sit lähen sen perään.
Sama täällä.

Helppo naisten on sanoa mitä unia haluaa rammsteinista nähdä :-X
Mutta kun ei niitä unia sitten ikinä näe.  :D
There’s a lot to be said and to be done today because one of us is gonna die young

Poissa Micki Maus

• Veteraani
« Vastaus #23 : 02.08.07 - klo:15:37 »
Näin toissa yönä unta että rammstein esiinty jossai rannalla, ja ku till heitti vesipullon, sain sen kiinni :-* Siitä tuli huoneeni tärkein sisustus elementti!
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa Memeko

• Veteraani
« Vastaus #24 : 02.08.07 - klo:16:51 »
Jes. Taas näitä unia. Mie olin jonkuu porukan kanssa lavan takaosassa, hiton ison kajarin takana. Lavalla oli vaa pelkät soittimet, ihmiset huutaa lavan eessä ku viimestä päivää ja sitte alkaa soimaa Bück Dich. Siis levy versio. Sit laskettii hiton iso piirtoheitin kangas ja miun ja jonkun muun piti kirjottaa siihe kalvolle väärin päin, että "Rammstein ei päässyt paikalle. Pahoittelen, HQ-tiimi" yms. sit miun piti mennä tekemää bück dichit jollekkii. Kalvoo ei ikin saatu valmiiks. :x outo uni.

tudekki

• Vieras
« Vastaus #25 : 02.08.07 - klo:17:14 »
viime yönä näin huippua unta: ajoin autolla (outoo, enhä oo täysikäne :D) ja sitte oli till ja riku ja paul siinä tien vieressä liftaamassa pari matkalaukkuu käsissä. Minä sitte äkkiä jarrutan ja otan ne kyytii ihan innoissani. Ne kerto et niitte keikkabussin kuski oli ärsyyntyny ku Paul oli poksutellu purkalla palloja ja Till ja Paul oli alkanu puolustella et eihä se nyt nii ärsyttävää oo nii oli kuski potkassu pojat pellolle ;D siinä sitte jutusteltiin kaikkee kivaa ja sitten kun pojat oli jäämässä kuopion keskustassa pois nii ne kuttuki mut niitten mukaan "yhille" ja lähettiin sitte oluelle. Kohta me ämpärikännissä kuopion torilla naurettiin kaikke tyhmää ja sitte huomattiin et mulla ei ollu enää auton avaimia eikä rahaa yhtään. Sitten heräsin :D

Stern

• Vieras
« Vastaus #26 : 04.08.07 - klo:11:13 »
Ihan muita unia kyllä on näkyny muttei mitään Rammsteiniin liittyvää.. Tai njaah, tavallaan..

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #27 : 04.08.07 - klo:11:16 »
Ihan muita unia kyllä on näkyny muttei mitään Rammsteiniin liittyvää.. Tai njaah, tavallaan..
Eikö edes rikua ole näkynyt?
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Bestrafer

• Jäsen
  • *
« Vastaus #28 : 07.08.07 - klo:11:54 »
Näin kerran unta et Rammstein oli tekemäs levyä, mut yleensä jos Rammstein on mun unissa ne on siin vaan vähän aikaa ja sit uni jatkuu muulla aiheella.

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #29 : 07.08.07 - klo:12:34 »
Minä olen viime aikoina nähnyt melkein joka yö jotain unta Rammsteinista tai Emigratesta :o. Viime yönä näin unta että Rammstein julkaisi pari kappaletta tulevalta albumiltaan, mutta sitten kun heräsin niin tajusin että untahan se vain :(.