Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Äänestys

Oletko nähnyt unta rammsteinista?(jossain muodossa)

En ole
20 (25.3%)
Kyllä olen
59 (74.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 66

Kirjoittaja Aihe: Rammstein unet  (Luettu 10402 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Spring

• Fossiili
  • Sukupuoli: Mies
  • bullet for my valentine. paras bändi.
Vs: Rammstein unet
« Vastaus #165 : 24.08.08 - klo:19:46 »
Mun unes oisin per**le uinu tai lentäny nsen sa**ana sillan yli nähäkseni ramzut :D
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Skeme

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #166 : 24.08.08 - klo:20:40 »
Pari päivää sit näin Rammstein unen,mutta en muista siintä muuta kuin että he soittivat Rein Raussia
"These days, there's a real lack of big, epic metal that is drenched with crushing guitars and choirs and orchestras... so it's nice to be one of the few bands that's actually doing that."-Joey DeMaio

Poissa Nebeli

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #167 : 02.10.08 - klo:16:00 »
Viime yönä näin muute sellasta unta et olin vaa mun huoneessa ja tein jotai ku äiti tuli siihe ja sano et nyt mennää. Sit mä olin vähä sillee ööhh minne? Niin äiti vaa sit sano no et no sinne Rammsteinin keikalle. Mä vaa äkkiä juoksin sinne meidän autoon sillee jee! Sitte se keikka oli meidän koululla ja siellä oli melkei kaikki ja sit mä menin sinne eturivii ku siellä ei olu just ketää. Sit yhtäkkiä mä katoin sitä keikkaa meidän telkkarista, eikä se ees ollu mikää Rammstein ku joko ihme bändi  :o Nää mun unet on kyllä niin outoja ja sekaavia et  :D

Poissa Bestrafer

• Jäsen
  • *
« Vastaus #168 : 07.12.08 - klo:17:24 »
Mä näin toissayönä unta et Rammstein oli vaihtanu Ollin johonki toiseen basistiin, joka oli ihan outo. Samassa unessa Lindemann kiipes puuhun. Mulla on taas tosi järkeviä unia.

Poissa barbapapa

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #169 : 16.12.08 - klo:18:00 »
Meiän firma oli järkänny meille liput Rammsteinin keikalle. Siellä oltiin, mut mun eessä oli joku astetta isompi tyyppi, joten en nähnyt Tilliä sen takaa ollenkaan  :(
Mutta pomo oli sit järkänny mut tapaamaan Tillin keikan jälkeen. Till tuli siihe istuu ja mä tuijotin sitä osaamatta sanaakaan englantia tai saksaa (vois vttu ees unessa osata kieliä  ::)) Sit se lähti pois, ku mitäpä se siin istuu, kun yks pälliääliö ei osaa puhua sille mitään  ::)

Voin kertoa, et kun heräsin uuteen aamuun ton unen jälkeen meni koko hemmetin päivä ihan päin ********! Piti käydä ihan kattoo kansalaisopiston kursseja, jos lähtis opiskelee englantia, jos tollanen tilanne sattuu tulee joskus oikeesti  ;D

Poissa Tilli

• Veteraani
  • ...
    • Facebook
« Vastaus #170 : 01.01.09 - klo:17:00 »
Näin unta et Lindemann oli makaamassa kadulla ja itki ja mä hölmö siinä unessa vaa katoin ja kävelin ohi. :(
Wer ficken will Muss freundlich sein

Poissa piipu

• Konkari
« Vastaus #171 : 13.10.09 - klo:14:21 »
Haha, viime yönä näin ensimmäistä kertaa muistaakseni unta rammsteinista.
Uni alkoi silleen että olin Lontoossa katsomassa Rammsteinia (oikeasti olen menossakin) ja sitten jotenki pääsin tapaamaan jäpikät ja sain niiden nimmarit, sitten Richard antoi jonkun numeron mihin mun pitää soittaa silloin ku ne on suomessa. Sitten soitin siihen numeroon kun ne oli Helsingissä ja sitä kautta sain Backstage passin itselleni Hartwall areenan keikalle. Pääsin seuraamaan keikkaa siitä ihan vierestä ja sitten ku se loppu muistan että Richard sanoi saksaksi että haluunko tulla jatkoille :DDD sanoin että joo, ja sit me lähettiin (koko bändin kanssa siis) ja pääsimme heidän hotellille ja sit se herään siihen että koirani Chili nuolee mun silmää :DD
Kiitti vaan.

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #172 : 13.10.09 - klo:23:51 »
Te kaikki näätte kivoja Rammstein unia ja mulla ne on aina kamalan ahdistavia :D Tämä oli taas miljoonas kerta muutamien vuosien sisällä kun näen suunnilleen vastaavanlaista unta. Tämän unen jo pari viikkoa sitten:
Oli tämä helmikuun keikkapäivä, 22.2 ja olin lippu kourassa odottanut lähes puoli vuotta tuota päivää. Unessa siis heräsin tuona päivänä, mutta ihan normaalisti kuin muinakin päivinä, eli en siis muistanut että tänään on keikka. Sitten menin telkkarin ääreen ja kun avasin sen, maikkarilta tuli tuo Hartwallin keikka kuvattuna, suorassa lähetyksessä. Siinä sitä sitten katsoin televisiosta ja pidin kenttälippuani kourassa ja silloin taas muistin koko keikan. Kirosin ja itkin ja huusin että minun pitäis olla tuolla, miks oon täällä!

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #173 : 14.10.09 - klo:07:27 »
Näin viime viikolla unta että voitin lipun Ramsujen harjoituskeikalle, jotka on nyt lokakuun lopussa Berliinissä ja jonne liput arvottiin community jäsenten kesken. Luin viralliselta foorumilta että voittajien listassa oli nimimerkkini RLFF. Aloin hehkuttaa kaikille voittoani ja sitten huomasinkin että siinä luki RIFF tai jotain vastaavaa. Eli en voittanutkaan. Pettymys oli kauhea.  :'(

Aamulla kun heräsin en tiennyt oliko se unta vai totta ja piti heti mennä katsomaan koneelta onko voittajat ilmoitettu. Siinä kävi oikeasti sitten niin että minä en sinne pääse, mutta 7 kaveriani pääsee. Kuinka mahdottoman kateellinen voi ihminen olla?  :-X

Poissa Onnenonkija

• Jäsen
  • *
« Vastaus #174 : 16.10.09 - klo:11:16 »
Eilen levyn kunniaksi näin unen että Rammsteinilla oli naislaulaja :D Kuuntelin jotain live-pätkää youtubesta ja hyvältä kyllä kuulosti ja unessa sitten mietinkin, että vähän harmi kun Till ei ole enää kuvioissa, mutta on tämä hyvä näinkin. Huolta aiheutti kiertue, kun mietin että mitenköhän akka osaa vetää shown.

Unella oli varmaan jotain tekemistä Nightwishin kanssa, sitä kun olen alkanut viime aikoina kuuntelemaan, vaikka olen aina ollut sitä mieltä että naislaulaja pilaa rokkibändin =)

Poissa DBB

• Veteraani
« Vastaus #175 : 23.10.09 - klo:11:31 »
Tänään näin aika outoa unta. Oltiin perheen kanssa jossain ihme kylpylässä. Sitten yhtäkkiä faija sano, et Saksasta on tullu tänne joku kova Rammstein-fani ja tuolla se nyt menee. Ja siellä se altaan reunalla käveli. Vaaleansininen Rammstein-huppari päällä.  ;D Joku 14v poika ilmeisesti.

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #176 : 26.11.09 - klo:16:41 »
No nyt on tämäkin koettu. Näin unta että olin noiden helmikuun keikalla. Keikkapaikka oli jokin tavallisen auditorion tapainen, missä on siis joku 100 istumapaikkaa. Kaikki valot oli päällä ja miljöö oli muutenkin kamala. Sit keikan loputtua(ne soittivat ilmeisesti ainakkin Feuer Frein, kun herättyä ajattelin vaan niitä liekinheitinnaamareita, ja Nebelillä ne lopetti ;D ) olin kauheen suuttunut, että tässäkö se nyt oli ja minä kun maksoin tästä itseni kipeäksi. Kostoksi kävelin sitten lavalle ja kävin pöllimässä Schneiderilta rumpukapulan ja Richardilta plekun.
Chainsaw, ja!

Poissa Tilli

• Veteraani
  • ...
    • Facebook
« Vastaus #177 : 19.02.10 - klo:14:41 »
Viime yönä näin unta, että oli menossa tyttöystäväni kanssa katsomaan Rammsteinia. Ilottiin, kun olimme jonon kärjessä ja pääsimme ihan lavaan kiinni. Lava oli tosi pieni ja yleisön tilat oli ravintola tilat, sillä Rammstein esiinty ravintolan tapaisessa paikassa, jossa oli hienot pöydät ja kynttilät niissä. Siinä sitten joku nainen antoi jotain Rammstein kamaa, joista yksi oli ainakin kultaisella RT-logolla varustettu tulitikkuaski. Ennen esiintymistä Till kävi siinä ja minä mölähdin sille ja se mölähti minullee takasin. Just ennen kun keikka alkaisi katoin taakse. Yleisöä oli tosi vähän. Vaan kolmessa pöydässä oli ihminen tai pari. ;D Sitten se uni loppu. :(
Wer ficken will Muss freundlich sein

Poissa asukas666

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #178 : 19.02.10 - klo:17:36 »
vi**u pelottavaa mun äiti näki kuulemma erootisen unen Tillistä

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #179 : 19.02.10 - klo:18:42 »
vi**u pelottavaa mun äiti näki kuulemma erootisen unen Tillistä

:D Rankkaa.

Muutama viikko sitten näin unta Rammsteinin Ollista. Sillä oli oma bändi, jossa hän hoiti laulamisen(::)). En muista sen äänestä muuta kuin, että korkealta se veti. Se myös esitti pääosaa jossain elokuvassa, mitä kuvattiin siinä mun unessa. Kovasti se oli äänessä, mutta en muista yhtään mitä se puheli. Samassa unessa eksyin myös Ollin kotiin, joka oli kelta-mustaraitainen tönö keskellä jotain isoa nurmialuetta/peltoa.
Chainsaw, ja!