Juu jossain eri keskustelussa taisinkin mainita jo tästä unesta, mutta nyt kerron siitä vähän tarkemmin.
Eli R+ tuli meidän vanhaan taloon jonkun kiertueen jälkeen. He soittivat ovikelloa ja sit menin avaamaan. Eka sisään tulee Till ja sit se vaan meni suoraan mun huoneeseen nukkumaan, sit tulee Riku ja halaa mua. Sit loput jätkät tuli epämääräsessä järjestyksessä. Ne kaikki halus mennä hetkeks nukkuun joten mikäs siinä. Till heräs ekana ja tuli mun huoneesta kättelemään mua pahoitellen huonoa käytöstään ovella, kun marssi vaan mun ohi nukkumaan.

Sit loputkin miehet heräs ja tuli juomaan kahvia ja syömään lohta keittiöön.

Sen jälkeen Till laulo mulle Bück Dichin Flaken heiluessa siellä taustalla balettia tanssien.

Sitten menin Tillin kanssa mun huoneeseen, ja se oli kovin otettu Rammsteinin julisteista ja levyistä yms. mitä mulla oli siel huoneessani. Sitten sain kaikilta nimmarit ja olin ihan onnessani.

Lopulta jätkien piti mennä nukkumaan heidän keikkabussiin, joka oli meidän pihalla. Ennen kuin he menivät ovesta ulos niin jokainen halas mua(muistaakseni Till sujautti numeronsa mun taskuun halauksen yhteydessä

) ja menin ihan sanattomaks, joten en uskaltanut puhua niille senkään vertaa mitä aiemmin olin puhunut, ja sitten Till alko nauraa mulle p*skasesti ja sanoi jotain luuserisuomalaisista silleen puolileikillään.

^ Suhteellisen sekavaa, vai mitä sanotte ?

Sekava ihminen, sekavat unet.