Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Äänestys

Oletko nähnyt unta rammsteinista?(jossain muodossa)

En ole
20 (25.3%)
Kyllä olen
59 (74.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 66

Kirjoittaja Aihe: Rammstein unet  (Luettu 10401 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ss2341

• Täysjäsen
  • **
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Rammstein unet
« Vastaus #180 : 19.02.10 - klo:20:54 »
vuosi tai pari sitten näin unta, että Till olisi joku perhetuttava :o
Weiter, weiter ins Verderben

Poissa Zenika

• Jäsen
  • *
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #181 : 19.02.10 - klo:23:14 »
Olen nähnyt 2 unta, ja mulla on tapana kirjottaa unia muistiin (Jos joku selkounista on kuullut niin niitä varten...) ja katsotaas mitä noista rammu-unista olen kirjoittanut... *Kaivaa kirjan esille*

24.1
Olin kaverini kanssa Rammsteinin keikalla ja olimme yläkatsomossa. Soitettiin Bück Dich ja ainetta lensi sinne ylös asti :D Keikan puolivälissä tajuttiin että stna, meillä onkin kenttäliput! Juostiin sitten suoraan kentälle ja tyynesti käveltiin eturivin keskelle ja keikka jatkui loppuun asti ja oli kivaa wohoo.
4.2
Olin taas erään toisen kaverin kanssa menossa keikalle ja ensin eksyimme keikkapaikalle. Lopulta löysimme saliin, missä keikka pidettäisiin. Se oli catwalk-tyylinen ja siinä reunoilla oli tuoleja. Mentiin tuoleille istumaan ja pian catwalkkia pitkin käveli Till siinä Mann gegen mannin videon asussa (?!) ja lauloi samalla. Muuta bändiä ei näkynyt missään ja Till veti keikan yksin o_o

^Lyhennetyt versiot :D Mä en taida muusta uneksiakkaan kuin keikoista...

Poissa loli

• Tulokas
« Vastaus #182 : 06.03.10 - klo:13:26 »
Näin pari yötä sitten Harper's Island tyylisen unen, jossa Till oli sarjamurhaaja. :< Heräsin kesken yön mutta sama painajainen jatku aamuun asti. Se mies osaa olla oikeasti pelottava, ainaki minun alitajunnassa.

Poissa ss2341

• Täysjäsen
  • **
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #183 : 13.04.10 - klo:13:37 »
tässä tuli taas nukuttua ja nähtyä aika erikoista unta, jossa Rammstein olisi esiintynyt meidän koululla ja eri luokkahuoneissa oli lappuja, joihin oli kirjoitetu kappaleen nimi ja jotka toimi niin kuin ilmoittautumislistana että kuka meni kuunteleen mitäkin biisiä. itse jostain syystä valitsin das alte Leidin, joka ei ole suosikkibiisejäni... erikoista ::)
Weiter, weiter ins Verderben

Poissa asukas666

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #184 : 13.04.10 - klo:19:33 »
Näin hullun hyvää unta.Doom oli jotenkin loukkaantunut ja ei päässyt keikalle soittamaan, ja rammseinin ainoa toivo olin minä.Joten paikkasin Doomia yhdellä keikalle.Settilista tosin oli vain paria biisiä.Eikä ne edes ollut rammsteinin biisejä.

Poissa Satiainen

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #185 : 08.07.10 - klo:09:13 »
Ennen tukholman reissua näin unta, että päästiin Rammsteinin keikalla backstagelle :DDd Aika hyvä enneuni, etten sanoisi :DD

Viime yönä näin sitte unta, että Till Lindemann jäi junan alle ja kuoli. Heräsin omaan itkuun :D :(
20.2.2010 Tukholma
22.2.2010 Helsinki
20.6.2010 Seinäjoki
4.12.2011 Düsseldorf
15.2.2012 Helsinki

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #186 : 08.07.10 - klo:15:39 »
Näin viimeyönä unta et olin Rammsteinin keikalla ja tää Saksan lippu mikä oli Provinssissa lavan eessä alussa ei pudonnu koko keikan aikana pois. Kappaleet ja ääni kuulu mut lippu hulmus edessä :D

Poissa nallu-eh

• Tulokas
« Vastaus #187 : 08.07.10 - klo:19:38 »
Näen usein unia, joissa on vauhtia ja vaarallisia tilanteita Tarantino - Scorsese tyyliin. Siksi ihmettelen, miksi R+ aiheiset unet ovat niin tavanomaisia. Kuten 3 esimerkkiä:

Kerran R+ esiintyivät paikallisella vanhustentalolla, dementikot katselivat rauhallisen unisina.

Bändi ja erityisesti Doom järjestivät isot juhlat ilman pussypassia jääneille suomalaisille, jotka katselivat ujon mutta uteliaan odottavasti uskaltaisiko jotenkin pitää hauskaa.

Rammsteinit tulevat meille kotiin ilman paitoja. Kun Till kumartui puoleeni varsin mielenkiintoisen oloisesti, huomasin että hänellä on isot roikkuvat miestissit. Laihduttaminen oli jättänyt löysää rintalihasten päälle.

Poissa Anniina

• Jäsen
  • *
« Vastaus #188 : 09.07.10 - klo:17:56 »
Katoin yks päivä sen Linnut leffan, näin unata että Flake muuttu harkaks, ja Richardilla todettiin downin syndrooma (mun isoveljellä on down) Mun piti toimia jonain henkkoht avastujana.
Till tuli siinä mein teil videon asussa ja kännissä, seliittämään Flakelle (joka oli harakka) jotain että "Mä oon aina rakastanu sua"
Paul söi (tai ahmi) jotain valkosia nakkeja...? Sanoin sille noi on kamalia, se alko melkein itkemään, ja tuli niin vihaseksi, että löi jotain roudaria, koska ei voi lyödä naista ;D
Ja kaikki puhui suomea, paitti Richard, joka vammansa takia ei osannu puhua, muuta kun pari sanaa saksaa.
Ja kaikki tapahtu mein teil videon kuvauspaikalla. Siellä paikalla oli hevosia juoksemassa, ja niitä sota poliiseja ich will videosta.
Ehkä oudoin uni ikinä ??? ;D :o
« Viimeksi muokattu: 09.07.10 - klo:18:35 kirjoittanut Anniina »
Was bist du doch nur ein Tier?

Poissa nallu-eh

• Tulokas
« Vastaus #189 : 09.07.10 - klo:19:16 »
Lainaus
Katoin yks päivä sen Linnut leffan, näin unata että Flake muuttu harkaks, ja Richardilla todettiin downin syndrooma (mun isoveljellä on down) Mun piti toimia jonain henkkoht avastujana.
Till tuli siinä mein teil videon asussa ja kännissä, seliittämään Flakelle (joka oli harakka) jotain että "Mä oon aina rakastanu sua"
Paul söi (tai ahmi) jotain valkosia nakkeja...? Sanoin sille noi on kamalia, se alko melkein itkemään, ja tuli niin vihaseksi, että löi jotain roudaria, koska ei voi lyödä naista Virnist&#228;&#228;
Ja kaikki puhui suomea, paitti Richard, joka vammansa takia ei osannu puhua, muuta kun pari sanaa saksaa.
Ja kaikki tapahtu mein teil videon kuvauspaikalla. Siellä paikalla oli hevosia juoksemassa, ja niitä sota poliiseja ich will videosta.
Tollanen uni jo kannattaa nähdä, ettei yö mene ihan hukkaan noin viihdemielessä.

Poissa piipu

• Konkari
« Vastaus #190 : 16.07.10 - klo:10:51 »
Näin just  elämäni parhaimman unen. Schneider rakastui muhun (vihdoinkin) ja kosi mua <3
Se oli ihana uni. Muistan vieläki ku pussailtiin siinä unessa ja olin ihan taivaassa.

Sit heräsin siihen että systeri soittaa että viisaudenhammas on kipeä. :/ Arvatkaa vaan raivosinko sille.
No ehkä mä joskus taas saaan Schneiderin itselleni.

Poissa Satiainen

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #191 : 16.07.10 - klo:14:46 »
Näin just  elämäni parhaimman unen. Schneider rakastui muhun (vihdoinkin) ja kosi mua <3

Meikäki nähäny ihan liian monta unta, että Richard rakastuu muhun ja me mennään naimisiin :DDD Herätessä on semmonen ihana 14v teinityttö -olo :DDdd
20.2.2010 Tukholma
22.2.2010 Helsinki
20.6.2010 Seinäjoki
4.12.2011 Düsseldorf
15.2.2012 Helsinki

Poissa Anniina

• Jäsen
  • *
« Vastaus #192 : 16.07.10 - klo:22:37 »
Näkisin mäki tollasia unia, tai ainaki jotain normaaleja ;D
Was bist du doch nur ein Tier?

Poissa Rosenrot!

• Jäsen
  • *
« Vastaus #193 : 21.07.10 - klo:15:46 »
Juu jossain eri keskustelussa taisinkin mainita jo tästä unesta, mutta nyt kerron siitä vähän tarkemmin.
Eli R+ tuli meidän vanhaan taloon jonkun kiertueen jälkeen. He soittivat ovikelloa ja sit menin avaamaan. Eka sisään tulee Till ja sit se vaan meni suoraan mun huoneeseen nukkumaan, sit tulee Riku ja halaa mua. Sit loput jätkät tuli epämääräsessä järjestyksessä. Ne kaikki halus mennä hetkeks nukkuun joten mikäs siinä. Till heräs ekana ja tuli mun huoneesta kättelemään mua pahoitellen huonoa käytöstään ovella, kun marssi vaan mun ohi nukkumaan. ;D Sit loputkin miehet heräs ja tuli juomaan kahvia ja syömään lohta keittiöön. :D Sen jälkeen Till laulo mulle Bück Dichin Flaken heiluessa siellä taustalla balettia tanssien. :D Sitten menin Tillin kanssa mun huoneeseen, ja se oli kovin otettu Rammsteinin julisteista ja levyistä yms. mitä mulla oli siel huoneessani. Sitten sain kaikilta nimmarit ja olin ihan onnessani. ;D Lopulta jätkien piti mennä nukkumaan heidän keikkabussiin, joka oli meidän pihalla. Ennen kuin he menivät ovesta ulos niin jokainen halas mua(muistaakseni Till sujautti numeronsa mun taskuun halauksen yhteydessä :o) ja menin ihan sanattomaks, joten en uskaltanut puhua niille senkään vertaa mitä aiemmin olin puhunut, ja sitten Till alko nauraa mulle p*skasesti ja sanoi jotain luuserisuomalaisista silleen puolileikillään. ;D

^ Suhteellisen sekavaa, vai mitä sanotte ?  ;D Sekava ihminen, sekavat unet. ;)
Denn du bist, was du isst. Und ihr wisst, was es ist.

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #194 : 23.09.10 - klo:04:29 »
Ghöööö. Heräsin just 12 tunnin unilta ja ehin siinä ajassa näkemään Rammsteinistakin unta.
Olin niiden keikalla ja siellä oli vaan istumapaikat täynnä ja kentällä oli vaan muutamia ihmisiä aidan edessä. Ajattelin unessa, että tää juttu oli ilmeisesti nähty jo kahdella aiemmalla keikalla, ja se olis ollu syy ihmiskatoon. Ite olin katsomossa. Jossain vaiheessa keikkaa Richard kysyi yleisöltä, että haluttaisiinko kuulla joku nimeltä mainittu biisi (mikä ei edes ollut Rammsteinin). Joku yleisöstä vastas että kyllä ja mä repesin nauruun. Sitten Richard kysyi, että kuka nauroi ja käski mun valita jonkun biisin minkä hyö soittaisivat seuraavaksi. Vastasin että Nebel, mutta eivät pikkupohdinnan jälkeen suostuneet sitä soittamaan. :D Sit kysyin mun vieressä olleelta siskolta, että "mitä biisejä näillä ees on, en mä osaa mitään ehdottaa" :D mutta sit keksin Moskaun ja sen suostuivat soittamaan. Moskaun jälkeen yleisö alkoi huutamaan Keine Lustia, mitä ihmettelin unessa että "nehän soittais sen muutenkin, mikseivät muut toivo jotain epätodennäköisempää biisiä".
Chainsaw, ja!